![]() |
Wat een nette auto zeg!
|
|
Super updates en dikke proficiat met je prijs ! Toch leuk als je waardering voor je wagen krijgt ! Ben benieuwd hoe de schroefset bevalt, ben ook nog opzoek naar een nieuwe.
|
|
Wat ga je met de oude set doen?
|
Quote:
Die set is inmiddels naar een kameraad die hem onder zijn golf 1 2.0 abf set |
thnx allemaal
inmiddels zit de schroefset er onder incl bonrath toplagers. De jetta staat nu rondom nu +/- 1cm lager. Ook heeft willem gisteren de achterste 3 ruiten vervangen door de groene en de linker portier heb ik nu ook voorzien van de groene klapruit en portierruit. Morgen vroeg eerst uitlijnen en daarna de rechter portier afbouwen. |
Goed bezig niels
|
en is hij nu klaar...
|
Quote:
denk het niet :cool: |
|
Jetta ook weer mee maar de 9e Watercooled MK1 Meeting in Assen.
![]() |
:thumbup:
|
En hoe is het nu met je JETTA..
|
Ben druk bezig met wat onderdelen bij elkar ze zoeken
plannen voor deze winter zijn: - gehele kabelboom en zekeringkast ombouwen van oud naar nieuwe type ( druk zoekende naar de achterste kabelboom van het interieur van een jetta) - stoelen opnieuw naar de bekleder - andere dashboard monteren (ligt klaar) - en nog een paar dingen wat ik wil doen, maar dat zien jullie wel als het zover is :D |
Quote:
Hey Niels mooie jetta man! Ik ben ook met 1 bezig nu was mijn vraag: waar heb je die witte knipperlichten vandaan? |
Quote:
op ebay onder Artikelnummer: 350631313113 staat een nieuw setje. |
Die kenteken uitsparing is zwart. Is dat gespoten of een plaat/sticker? Vind het echt mooi en het het welis vaker.
|
witte knippers zijn als het goed is ook bij werk34.de te bestellen
en bij de kenteken achter zit een originele kunststof plaat achter van een luxere versie |
en nog weer bezig geweest met je JETTA niels...
|
All times are GMT +1. The time now is 12:18. |