![]() |
Wat voor spuitbussen heb je gebruikt voor je hemel want ziet er netjes uit op de foto.
|
Spuitbussen mat zwart van de Action :tongue:
Ik spuit bijna alles met Action spuitbusjes, mooi goedkoop en best goed spul. Alleen dingen in de kleur van mn auto gaan met Motip, maar dan heb ik spuitbusje op kleur nodig... |
Mooi werk Pieter dat hebben jullie netjes gedaan dat Twingo dak :thumbup: :thumbup:
|
Had je de officiële twingo afwerk randen van het dak niet?
|
Nee klopt, maar zo kan het ook :P
Dankje Nico! |
Dan zou ik de randen even in kanten rubber zetten
Dan komt de bekleding van de hemel niet zo gauw los |
Mooi werk!
|
Dakje ziet er toppie uit! Wordt echt een hele mooie Golf! :cool:
|
Netjes weer. It's all about the details!
|
Zeker! En daar ga ik dan ook voor! :cool:
|
|
Netjes gelukt, dat twingo dakje. :thumbup:
Wat zijn de maten van het gat in je dak, ik zit met een probleem namelijk. Er zit een after-market dakraam in mijn sirocco type 2 die kapot is, en er is niks in die maat meer te krijgen :eek. |
Breedte is ongeveer 85cm
Lengte is ongeveer 130cm + 5cm van de windvanger Dus de grove inbouwmaten waar je rekening mee moet houden is zo'n 90x140cm. Deze maten zijn van het vouwdakje zelf, dus incl. de flappen die over het dak heenvallen ;) Het gat wat je moet maken moet dus kleiner wezen.. |
Oke, komt mooi uit, heb nu al een gat van 42cm breed en76,5 lang erin zitten van de oude kapotte dakraam
Gaat ik opzoek naar een twingo dakje :D. Hartstikke bedankt voor je info :thumbup: |
Hmm, die maten die ik je gaf zijn wel met de "flappen" erbij gerekend he, ik zal straks even het frame enzo meten, anders zul je net zien dat jouw gat nét iets te groot is ofzo, dat moet je ook niet hebben.
Als ik het vergeet, herinner me er ff aan! |
ok, dankje.
|
Gisteravond nog bezig geweest met de auto van mn broer, en de ruitenwissers van mijn auto wat bijgesteld, ze stonden veel te ver omlaag. Nu staan ze wat te hoog, dus moet ze nog ff bijstellen..
![]() ![]() ![]() ![]() Daarnaast paar stickertjes binnengekregen, en geplakt. Ook nog ff een leuke kmstand gehad, 350.599 :D ![]() ![]() ![]() ![]() En spacers besteld, kwamen vandaag binnen, er ff onder gezet dus. Rij nu aan de voorkant dus met 7,5J ET10, mooi breed dus :cool: Loopt wel wat aan, dus moet nog wat stellen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie update!
Alleen die stickers.... Tja je moet er van houden |
Dankje!
Hahah, ja indd. Ik vind het wel leuk als het er niet teveel zijn. Hele auto of ruiten ondergeplakt vind ik ook niks, maar zo een paar vind ik wel leuk :) |
All times are GMT +1. The time now is 00:34. |