![]() |
Quote:
:redface: :redface: :redface: hij was wel sterk maar was ook weer niet de bedoeling om een dubble rolberoerte te verooorzaken... achter de pc? damn was een goeie rol.... :D |
Hier ook heerlijk weer, vandaar dat ik de auto nog even gepoetst heb en wat kleine dingetjes heb gemaakt. Nu hopen dat het zondag niet al te nat wordt..
|
Hoeveel man kunnen we eigenlijk verwachten zondag? :D
Iemand die ongeveer een schattig kan maken? |
Quote:
Weet liever het aantal vrouwen :D Is zij er ook? Fijn weekend. Edwin |
Quote:
volgens mij heeft ze (weer) hoofdpijn :D |
Quote:
Als flat4freak en ikke er nog maar bij passen! :D |
Quote:
oowwwwww, dat moet wel lukken! KP rijd er ook nog achteraan...dus er kan er nog 1 in de ragtop mee ook :rolleyes: Iemand moet toch de camera bedienen ;) |
Quote:
ED toch! ! :tongue: :tongue: :tongue: mogen der ook GROTE autootjes komen ? ? mebie komk wel ff gluren. MET mw. LTje :D :D :D |
hmmmmm hopelijk wordt het weer morgen wat beter..
het regent hier nu..:( |
ach en anders weer lekker bijpraten..onder het genot van een bakkie koffie
|
Lijkt alweer op te knappen :)
Stond eerst op 90% neerslag, nu op 50. Opklaringen overdag en zondag wordt de meest zachte dag van het weekend. Anders mag die pomphouder wel een voortentje voor de zaak plaatsen :D |
ik kom ook
|
Jongens!! en meiden.. Denken jullie erom dat het vannacht zomertijd wordt? De klok gaat een uur VOORUIT! Dus wees erop voorbereid, zodat je morgen niet een uur te laat voor een collone aankomt!
|
nou het geval rijdt eindelijk zoals het moet dus de BRABO'S zijn dr hoor :eek: :cool:
|
Quote:
:hitit: |
de weersvooruitzichten worden elk uur beter!
tussen 13-15°C WOEI ochtend: kans op regen& bewolkt/zon smiddags:droog bewolkt/zon savonds:opklaringen was paar dagen geleden veeel slechter |
ik ben ook van de party (op krukken:() !?
dus heb een maatje van me zo gek gekregen om met zijn corrado te gaan kan ik mooi meerijden :) !! tot morgen mensjes !! gr. Martijn |
Ff hele topic weer eens doorgespit :)
las dat iemand Unipol nodig had, nou ik neem dus paar potten mee. Je kan me bereiken op 06-55773342. Verder heb ik ook nog een aantal dvd's o.a. van de Midwintermeeting. Kofferbakverkoop mag niet, maar dan weten jullie het bij deze :) :) :) just give me a call. Oja, de porsches/bbs komen er nog niet onder, ligt nog te veel van dat nare spul, dus kom gewoon op zwart staal. |
komt er nog een groep langs nieuwerkerk richting utrecht??
dan sluit ik aan greetz hans |
Quote:
De sletta doet het ook weer! Was inderdaad de brandstof-pomp... koste wel weer aardig wat. Maar hij rijdt weer... tot morgen! Arjen |
All times are GMT +1. The time now is 04:33. |