![]() |
:d
|
![]() ![]() |
Wat voor wielen zijn dat precies?
|
zijn dat niet de 18" bbs sport classics van porsche? die heb ik nu ook onder de kever zitten, heb je in 8 en 10" x18 en in 7,5 en 9" x18... die laatste heb ik nu zitten...
|
Ik geloof dat ze "Four front`s" heten...
|
Quote:
17": http://www.wheelenhancement.com/ind...eelDetail&id=48 18": http://www.wheelenhancement.com/ind...eelDetail&id=49 |
![]() |
Super!
|
![]() me nieuwe aanwinst voor in de winter bbs pininfarina 7x15 4 100 |
![]() Moest er iemand een setje te veel hebben neem ik het graag van hem over :) |
:wow: nog nooit gezien
|
of in het zwart,
![]() |
WTF is dat?
Gewoon een schijf die je achter je dop zet ipv de krans? Gezien die plaat die daar achter op tafel ligt??! Het hart zit hier dan gewoon achter? |
erachter zitten gewoon rs'en
|
Quote:
Jep, dat is een soort turbine om de remmen extra te koelen als je van boven zou kijken zie je een honingraad structuur. |
Oké leip!
Zijn die is ook voor 17" ? |
volgens mij wel, maar zijn super zelden te vinden.
om over de prijs ervan nog maar te zwijgen |
Hmm... oké da's jammer.
Ik vind het echt heel dik. Klein beetje een Rennsport achtig idee en wel eens leuk om af te wisselen ipv gelijk een heel ander wiel te monteren. Heeft het een bepaalde naam hoe ze heten? |
Ze zijn ook bedoeld voor in de rennsport, in de vroegere jaren zag je dit soort bbsen vaak liggen onder race porsche's enzo...
|
Super cool, maar toch jammer dat je er mooie rs wielen mee bedekt :D
|
Here we go
![]() |
Morgen afleveren.......
![]() ![]() ![]() ![]() 19 inch... Helemaal opnieuw opgemaakt..... incl nieuwe boutjes :D |
BB5 ? zie geen tekens in het hart staan ?
Wel Sjiek igg :cool: |
![]() ![]() :tongue: |
Quote:
Meen je niet.... hebben ze me weer bedondert.... en ik dacht nog wel dat het echte waren...... :wow: Vond ze ook al zo goedkoop :D Nee alle gekheid op een stokje....... maar zo lijkt het wel wat dacht ik toch???? |
Nou Arjan, als je gezegd had dat je wat dikkere spuitfiller had gebruikt en dat daarom de gegevens weg waren, was ik er zo ingetuint ....
:cool: |
Hey Arjan!!!! Weg met die neppers hier!
Of wilde je alleen de BBS naafdopjes komen showen?! :D |
Quote:
|
![]() |
vandaag verkocht :( :screwy:
![]() |
7,5x17" met 1" buitenring en alu zeskanten:
![]() |
Dus heb je de binnenrand veranderd?
Of zijn ze normaal 7J? Ik heb ook 17 inch. met 1J buitenrand... ![]() |
Die op de foto is een achterste: 6" binnenring en 1" buiten, dit is een voorste: 6.5 binnenring en 0.5" buitenring.
![]() Origineel waren ze ook 8" |
Ok kijk aan...
Ik blijf erbij, vind het super wielen! |
Quote:
:rock: |
![]() |
die porsche met Rennsport's :green:
|
![]() ![]() En de Porsche nog maar eens :D ![]() Vind het overigens nog steeds mooiste model 911. :rolleyes: |
liggen die bovenste bbs'e niet op deze golf?
![]() |
Yes sir zijn die wielen ;)
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 19:59. |