![]() |
Dank jullie, gisteravond is de uitlaat er geheel ondergekomen. Staat mooi.
|
Quote:
Ook problemen bij de douane? Ik hoorde dat mijn management set nog wel 10 weken bij de douane kan liggen.... :mad: Gelukkig is Ralf zo vriendelijk geweest nog een set te bestellen en het zou nu via een andere vervoerder sneller moeten gaan. |
Nog een nachtje slapen en dan krijgen we eindelijk foto's te zien van je platte gelegde kever!!!! :)
|
Zondag in Leeuwarden te zien? ;)
|
Pssssssst
|
Quote:
:postpics: ;) |
Quote:
Psssssst dat doet ie zeker ;) statestiek van afgelopen week 72uur,15uur slaap, 3248km in de auto:screwy: resultaat mega dikke new beetle plat. @ marten en de rest bedankt voor het gebruik van de loods, hulp en de gezelligheid:thumbup: |
we demand pictures!!!
|
Quote:
Agreed! |
Misschien een kleine sneakpreview dan???
|
Ik denk dat je hem zondag beter live kan gaan bekijken.
|
Hehehehe....
|
Hehehehehe :mad: :mad:
:D :D :D |
Quote:
jij ook Jaap ? |
Ga gerust kijken zondag, hij ziet er super uit namelijk!!
|
Echt een fucking dikke beetle!! :thumbup:
|
Haha, hier nog geheim houden, maar ondertussen op FB ;).
|
(facebook)Vind ik leuk....(facebookmodus uit)
|
hahaha Hij ziet er super uit :thumbup: Saw @ FB :D
|
Ja, vette bak man! Tot morgen :cool:
|
Had t op Facebook ook al gezegd, maar t ding is echt dik geworden.
|
Heb ook even een reactie geplaatst op Facebook! Staat er echt strak bij kerel, dikke respect. :thumbup:
|
dikke foto's op fb, ik heb alleen het idee dat de kentekenplaat voor scheef zit??
|
dat kan.. zit er met zuignappen op.. komt van de week een sticker op
|
Hij ziet er dik uit Richard. :thumbup: :thumbup:
|
![]() Mooie auto richard ! |
eindelijk fatsoenlijke foto's van het ding :lmao:
|
Bedankt allemaal.. we zijn er nog niet maar vandag was t dan voor t eerst echt even op een meeting. Puntjes moeten nog op de i, maar de reacties waren top.. doet me goed.. was een geslaagd dagje
|
zag er dik uit een dikke duim voor je werk
zag wel paar kleine dingen maar daar kijk ik door heen vind het een dikke beetle succes en tot snel |
Wat een ontzettend lekkere combi is het geworden zeg!! Kleur, airride, wielen, echt heel mooi. Ben normaal niet zo van de nieuw beetle, maar hier kan een ieder alleen maar blij van worden denk ik! Mag hier zo voor de deur neergezet worden met de sleutels door de brievenbus, zal ik m'n adres even pb'en? ;)
|
Kijk, eindelijk een totaal plaatje
zit er verdomd goed uit |
bedankt allemaal!
|
Prachtig gewoon !
|
Zo... in 1 klap heel het topic gelezen, geweldig wat een project!
Zondag al heel wat rondjes omheen gelopen, veel mooie en leuke details gezien, en nog ff in die fijne stoelen gezeten. Ik vind m helemaal geweldig! :thumbup: Heb evt. nog wel een paar foto's, kan ze wel posten of mailen, wat je wilt. |
Tijd voor een update, Richard!! :D Show hier je nieuwe rides ook ff :cool:
|
Zag idd ook iets op fb voorbij komen ;)
|
Watvoor stoelen zaten er eigenlijk in die beetle?
|
Quote:
Ja, idd :cool: |
ik verklap wat.. het is geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :D
|
Quote:
FakeTaxi? :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 11:45. |