![]() |
Zojuist even het oude lelijke dash er uit gehaald en t nette dash er weer in gemeubeld :D
Lelijke gaten :shake: :( maar goed daar ben ik vanaf :D |
Dat ziet er erg goed uit hoor met die speakers..
|
u zit niet stil, goed bezig :thumbup:
|
Vakantie he :D
|
Zo dash zit er nu volledig afgewerkt in
![]() Radio en composet doen t super met een fijn stukje muziek :) ![]() Cockpitje met toerenteller ook ff ingebouwd :D Ow jah en heb nog ff snel de witte zij knippers der in gezet :) |
ziet er weer netjes uit !.. zal wel leuk geluidje geven :D en netjes weggewerkt :thumbup:
|
netjes arjan...wel beetje hoog nog;)
|
Zo eergister samen met martin (van het 86c register) de koppeling ff gedaan :D werd dus een bakwissel want t druklager voelde niet echt vreemd aan en de as waar t lager op zit wel aangezien deze meer speling had op de andere 8p bak die ik had liggen dus die zit er nu onder incl nieuwe koppelingskabel, koppelingsplaat, drukgroep, druklager en nieuwe bakolie :D
Dit bakje zit er nu dus onder :) volgende week wou ik m laten zakken begin ook al last van hoogtevrees te krijgen :D |
je hebt PB
|
Quote:
Wow, netjes! Is dat enkel met SD-card/USB of kan je er ook CD's in droppen? :D Hoeveel kost die radio? |
Quote:
enkel usb en SD voor de prijs heb je een pm ;) |
Netjes die radio. Komt die bij de vw dealer weg?
|
nope bekende van mij heeft een ICE shop ;)
|
:eek: :D |
ben eindelijk van m'n hoogtevrees af :D stuiterd weer lekker op de weg :D
maak morgen wel ff betere foto's.... |
ziet er fijn uit goser:thumbup:
|
Laag zat zo :D |
Staat netjes zo! En dan houd je het ook nog een beetje normaal rijdbaar :)
|
zakt nog wel een ruime cm na aangezien t nieuwe veren zijn ;) is een 70/50mm setje op koni geel
|
Toppie Ghoppie!
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 16:36. |