![]() |
Rob kon door priveomstandigheden niet komen. Helaas, maar onmacht.
Hierdoor blijft de beetle thuis, enorm balen voor alles en iedereen die knoepert hard en de lange avonden gewerkt aan de beetle de afgelopen 4 maanden. t is kut, maar t is niet anders. |
Quote:
Mijn excuus dan voor mijn reactie:thumbup:. Meer een reactie door alle sms en mails die gisteren binnen kwamen van mensen die niet wisten hoe en wat en toch ff hun eigen ermee wilden bemoeien:screwy: |
Quote:
Dat is altijd een probleem, mensen weten altijd beter wat er aan de hand is dan de personen waar het om draait... :screwy: :screwy: Jammer dat het niet meer lukt voor de W-see... Het voordeel is dan wel dat je straks na de W-see in alle rust de Beetle kunt gaan opbouwen. :D Heel mooi project en benieuwd hoe dat gaat met het turbokitje! |
de telleurstelling is nog steeds groot, maar we gaan vanavond weer verder.
|
Goedzo Rich. Enne kan niet wachten om '' hem'' te zien :D
|
;)
buiten dat was t erg gezellig am see met jullie |
Dat zeker!
|
vanmiddag even in real live gezien , wat een mega dikke auto
erg goed bezig Richard *edit * love de kleur van de wielen :D :thumbup: |
Bedankt topper.
|
waneer is de tour door klarenbeek haha
|
Ries schiet eens op :)
|
goh man wat een dik project !! nooit echt grote fan geweest van de nieuwe beetle maar deze is echt wel een plaatje !!
nu moet je me toch wel eens je grote geheim onthullen .. hoe krijgt je in godsnaam je vrouw zover dat je der hele auto mag ombouwen ?!?!?! ik kreeg moeders auto nog amper mee toen ik zei dat ik haar nieuwe speakers wou steken ... |
Hey Ries hoe staat het met de beetle, heeft Rob je spullen al een keer geleverd?
|
Quote:
dank je :thumbup: Goede relatie, pracht van een vrouw, etc speelt wel mee Mijn vrouw heb ik mee laten beslissen, kleur etc etc. dan gaan ze t leuk vinden als t resultaat er beetje bij beetje er komt zijn ze blij. Daarnaast vinden mijn kinderen de beetle leuk. Alles is een beetje de keuze van hun geweest. Is ook niet haar eerste auto he die een beetje aangepakt word ;) |
Dan rij je zeker zelf al een auto die aardig naar je zin is zeker(zeker een dik ding , vast een beetje in verhouding van de beetle :D )
want wees eerlijk eest de auto van de man dan is de vrouw aan de beurt ;) |
Nee hij heeft een leasebak :)
|
Quote:
een hele grote Leasebak :D |
:)
|
Quote:
ahaaaaaaaa van daar :D |
ja met zo'n paarse olifant erachterin
|
Wat een ding...net gespot in de hal waar die staat...
Gruwelijk apparaat! |
dank je.. maar moet nog omlaag
|
Hij gaat nog een keer je air leveren dan of?
|
ga er vanuit dat t volgend weekend eronder gaat
|
ben zaterdagavond in de buurt daar. kan ik wat meenemen.
|
eerst t weekend de uitlaat maar afmaken
|
![]() 1 kant tt uitlaat eronder |
wat een kont zeg ,en die heupen :wow: :D
|
Lekker Rich
|
Super gaaf kerel!
|
Lekker hoor! Laat je de wielen ook even zien icm de auto? Zie aan de linkerkant wat uitsteken ;) showen!!
|
Jean Claude v Dammmmmmnn... she's fine!
:own: |
weer even een status update..
uitlaat voor nu even compleet met de 2.0 ![]() ![]() heb dus een voorpijp van materialmord.de met een 200 cellen sportkat(500km oud), die naar een tussendemper( nieuw) gaat van een 1.8 20v tt en uitmond in een 1.8 20v tt voorwielaandrijver einddemper ( nieuw) woe is eindelijk de airride set compleet in NL, zodat het er donderdag onder kan. dan komen we er beetje bij beetje wel |
Zojuist even dit hele draadje doorgespit, wat een dikke bak is het geworden zeg! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. :D
|
Quote:
zit net als jij met verbazing te kijken hoe dit project tot nu toe is gevorderd D: |
Quote:
ik zal donderdag de loods beschikbaar stellen voor Rob met zijn inbouw-matties :thumbup: zondag te bewonderen in Leeuwarden. |
nu baal ik toch wel dat ik niet naar friesland gaat.....Ben benieuwd!
|
Quote:
Ja, ben ook erg jaloers op z'n werkplek. :thumbup: Had ik maar zo'n stekkie! |
Quote:
Is ook uniek hoor, gebruik maken van zo'n super werkplek en zo'n kameraad zoal Marten :thumbup: Altijd lachen met t vriendenploegje daar tijdens t sleutelen. Hebben t prachtig voor elkaar :thumbup: |
Yummie
|
All times are GMT +1. The time now is 02:24. |