![]() |
Nee Tom, Meniac maakt die harten oranje(achtig) !!!!!!!!!!!!!!!!! (zie avatar)
;) ;) ;) ;) ;) Grtz................. LRR |
Drom... dat oranje moet weer terug komen ;) :tongue:
|
Ik zeg toch... mat zwart houden... is de menie van zijn auto, komt het weer op de wielen.... woehahahaha
ps... ga eens op zoek naar brede hoepels rené! ;) |
Ik heb nagenoeg dezelfde auto. Alleen een jaartje jonger, en een 1,1. Ik ga hem ook helemaal opknappen. En waarschijnlijk in een donkere kleur laten spuiten. Succes verder met je project! Heej volgens mij heb je dezelfde auto radio als mij! Een philips uit 1975? Met chrome randjes!
|
de oxidatie zat er nog wel, maar ze waren inmiddels wel glad.. de randen.. dus ff voor de lol met de polijstborstel er over heen..
helaas valt de stoeprandschade wel meer op als ze gepolijst zijn, maar ach.. daar moeten we dan maar een jaartje mee leven ;) |
ach, anders steekt et ook zo af bij de autoet... :p
Volgens mij worden het wel leuke wieltjes! |
en bedankt ;)
weet nog niet helemaal hoe ik ze ga spuiten... of alles wat nu zwart is oranje maken, of alleen de vlakke delen van de spaak zeg maar... |
alles of niks.... anders wordt het veeeel te druk... Tommy's tip :p
|
thanks thom, you`re right!
zat er zelf ook al aan te denken |
Vindt het wel leuke velgjes hoor, hoe lang ga je ze houden? :)
|
weet ik nog niet chris ;)
|
net ff met paint bezig geweest :)
|
Dan moet het hart ook wel iets oranje hebben...:rolleyes:
|
*zucht*
;) |
Quote:
Hehehe :tongue: :biggrin: Maar gaat er ongetwijfeld leuk uitzien! :) |
Quote:
denk ik ook wel... zit trouwens nu weer te twijvelen om ze zo te maken zoals op de laatste "paintshop".... randen gepolijst en hart matzwart... mja.. eerst maar weer schuurpapier kopen :p |
jij sucked met paint rene :p
|
Doe die harten maar in de menie :biggrin:
|
Jeetje René!!!!
Waarom vraag je gewoon niet ff een photoshop-artiest om de zooi te shoppen :D Weet je direct hoe het staat op een niet-cartoonistische foto :p Maar alles beter als wat je nu hebt ;) |
zo... morgen nog ff met de polijstborstel er over heen en dan klaar hoor... pffffff
en dan kan ik velg nr 2 pakken :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 00:33. |