![]() |
jups,en geen internet in de buurt....:mad:
|
morgen ff revisie setje op de klauwen zetten en dan zijn ze wat mij betreft weer voor een paar jaar in orde :D |
matzwart?remklauwen horen rood te zijn......
:D:d netjes arjan! |
ze waren rood :screwy:
|
Ziet er goed uit Arjan ! ook al bandjes om de velgen zitten ? :d ben wel benieuwd hoe je nieuwe velgjes onder de polo staan. :thumbup:
|
t lijkt misschien soms wel of der een geldboom staat maar dat is helaas niet zo :D dus nee heb nog geen bandjes om de velgen zitten ;)
|
haha, die mis ik ook wel vaker.. zo'n geldboom.. Al wel een idee wat voor maat band er om de velgjes komen ?
|
eerst maar eens kijken of t uberhaubt gaat passen met de 70-50 verlaging ;)
|
Past, ik rij nu zelf op mijn Polo 2 op 15 inch, met 165-50-15 Potenza's, en voorop 60mm KW veren, icm 10mm verlagende veerschotels/veerpootlagers van Bonrath, en zou zelfs nog lager kunnen zoveel ruimte hou ik nog over :D
Kortom, gaat wel goedkomen ;) 165-55-14's eromheen en gaan, en succes met dit mooie project! |
De 14'' Ronals gaan de deur uit heb nog een setje zenders gekocht :D
![]() Hier moet alleen t naafgat nog van uitgedraait worden aangezien deze 56.5mm is en deze hebben minder werk als de andere set zenders die ik al heb |
mooi man:thumbup:
zien er zo idd netjes uit,ben benieuwd hoe dit gaat staan.... |
![]() ![]() Misschien nog ff de puntjes op de i zetten verder zijn ze idd erg netjes over 2 weken ga ik ze ophalen :D |
hahaha jij weet ook van geen ophouden he met wielen kopen :D
|
:D maar voor mezelf blijf ik bij de zenders ;)
|
remmerij zit der eindelijk op..... De vorige keer dat iemand t spul los gehad heeft had diegene de remleidingen lekker rond lopen draaien en probeer dan die klerezooi maar eens los te halen -gert- met veel gekloot toch gelukt :)
Van zo (blokjes waren goed op zeg maar): Naar zo: |
ziet er weer netjes uit!
|
die zenders :eek: :eek: :eek: :cool: :thumbup: niceee :D als ge ze ooit moest beu zijn ....
|
ziet er weer netjes uit Arjan! erg gaaf die zenders! zal erg goed staan ! :thumbup:
|
Toch maar weer eens een radio gekocht :D Telefunken TF ES 6010 en een Blaupunkt XL 210 Compo setje Quote:
|
Zo vandaag maar eens met t dash bezig geweest na de overige huishoudelijke klusjes -klus- De blauwpunkt composet pas gemaakt en de tweeters gemonteerd
Past niet... To small Bigger :D Als piet in griet -thumbsup- Speaker kapje paste daarna ook niet meer maar na wat frees en slijpwerk wel :D Resultaat En de tweeters |
All times are GMT +1. The time now is 22:26. |