![]() |
Quote:
Zal vast moeilijker zijn ivm het luchtdicht krijgen van de velg aangezien ze 3-delig zijn... |
Zelfde manier van monteren als de bbs e30 en htn's. Dat is in ieder geval niet moeilijk en bij mij gewoon luchtdicht ;)
|
Is helemaal niet moeilijker ze moeten in plaats van 2naden af te dichten op de orginele manier nu maar 1 naad te hoeven doen.
Buitenring/binnenring in plaats van de sandwich buitenring/hart/binnenring. Heb er ook vaak overna gedacht en als ik die einser zie denk ik toch damn staat super. :thumbup: |
Ja, alleen de centreerring van het binnenste velgbed heb je niet meer...
alles kan ;) |
Quote:
Daar heb je de boutjes toch voor :tongue: Met de BBS E30 word ook niet rustig mee gereden over het circuit. :D |
![]() ![]() |
Quote:
Ziet er veel dikker uit op deze velgen dan op de steiners. Maareh help me ff wat bedoel je met de harten :confused: |
Quote:
Das echt geen pan .... |
Quote:
Harten zijn gewoon buiten opgezet ...zoooo 1999..... |
Oh dat.... tja dat deden wij idd al in 1999 :D
|
Peter... verander die witte harten maar in gouden, en we monteren ze op de buitenrand. :D
|
Op Steiners was die mk1 echt veel vetter!
Anyway: ![]() ![]() |
Niet alles wat een trend dreigt te worden is mooi te noemen..... :puke:
|
Geen porum die rode meuk...
|
x2
|
x3 :)
|
x4 :D
|
X5 :d
|
Nou dan doe ik ook nog een keer mee......x6...... :shake:
|
Ik wist wel dat ik een goede smaak had :D
|
En daarom is het gelijk stil :thumbup:
|
off-set grill?
|
Quote:
Jep, ziet ook niet uit trouwens :D |
![]() |
Quote:
Kort samengevat is het gewoon een hok! :thumbup: |
@lennart en classic-edition:
de golf op steiners is een heel andere golf! was een 16v met carburateurs als ik me niet vergis had ook meer rood/bruin leder en een heel ander dashboard!! de 16v turbo op 17inch bbs met de harten aan de buitenzijde is van mario, die vroeger een heel dikke mk1 cabrio g60 had... zo op de foto's niet direct te zien maar de "steiner golf" was ook grijs deze "FF-VW17" is meer grijs/groen dat dan maar even ter info... bekende van me heeft de randen van z'n 17 inch bbs gepolijst en die auto is pas sinds dit seizoen klaar... |
bijna off-topic maar 't scheelt, er zijn bbs velgen bij betrokken:
kenteken: (oostenrijk VB-VW17) ex steiner golf, nu op bbs'en heeft ook o.a. geen swallow-tail en normale achterlichten spiegel aan bijrijderszijde, nieuw model tankdop ![]() kenteken: (duitsland FF-VW17) wel swallow-tail, post golf achterlichten, 16V turbo, oude tankdop, geen spiegel aan bijrijderszijde ![]() ![]() oude auto van mario: ( duitsland FF-U23) golf 1 cabrio g60, veel carbon & chroom van k-tech ![]() deze werd vroeger weer veel verwisseld met de golf 1 cabrio van alois hankofer had toen ook al het chroom en carbon van k-tech maar was een gewone 8v motor reed afgelopen jaar in die witte rocco met 20 inch bentley's an der see (gepfeffert.de) en maakt z'n carbon inmiddels zelf... |
![]() ![]() ![]() |
Oef...:D
|
Toevallig niet nog 4 stuks 301 liggen Peter? Mogen best in wat mindere staat zijn als die op de foto. :D
|
![]() |
nee helaas maar 3 sets ... :D
niets over helaas.. :redface: |
|
Zijn dat niet de Lenso's van Gerard? :D
|
:d
|
Imitatie troep..bah.
:D |
Wel de eerste imi`s met Porsche stickers op de naaf.. Ze lijken zo verrekte echt :D
|
zouden eigenlijk rode logo's in moeten.......
|
Quote:
Die replica''s zijn ook haast niet meer te vergelijken met echte he :D |
Quote:
pffww lekker spul :green: |
All times are GMT +1. The time now is 20:01. |