![]() |
Strakke kever hoor
|
bandjes 205 en 215-35-18 check
h&r adapters porsche naar 5x100 check delen gecoat check airride onderweg stoelframes bijna klaar dus bijna klaar voor de see. |
dit wordt echt een dikke Beetle zeg! Kleur is super, wielen zijn super! :thumbup: Pff... de euro's hebben zijn werk wel gedaan de laatste maanden! :D
|
He man dik project.
Blijft mooi dat mensen er zo veel tijd in steken,en dat er dan zoiets uit rolt top :thumbup: |
paar weekjes hugo...
worthersee.. bier en BBB auto's ( Build by boekes) |
![]() |
Echt een mooi project! Alles, van kleur, wielen tot aparte motor is gewoon af. Ik begreep van Rob dat het de bedoeling is dat deze nog lang meegaat ;) Je oude set airride staat hier nu in de schuur te wachten op een auto iig.
|
Merci. Ja moet nog ff mee. Mooi man dat jij t gekocht hebt. :thumbup: ga zelf voor de bagyard bombers
|
Heb je de poten al Richard?
Heb nu 5 maanden gewacht voor Supremes uit Oostenrijk en zijn nog altijd niet binnen. |
Onderweg erik.
|
![]() |
dat is lekker zeg!
|
Super, je interieur is helemaal geweldig!
|
nice
@erik: je hebt wat moois van mijn velgen gemaakt... |
merci..
|
Ries, knoop die wielen er is onder en plaats is een foto!!!!! ;)
|
was even wachten. had nog 1 rand nodig die vandaag nieuw uit duitsland is gekomen
|
dus morgen een foto!? :D
|
nope :D
|
Duurt wel lang hè.
|
Quote:
duurt idd veeeeeeeeeel te lang!! |
+10
|
Quote:
:dance: |
Quote:
waar blijf je?;) :beer2: |
ik heb al een foto van de hoepels gezien :D
|
Terwijl deze jongen met zijn luie kont op ibiza zit, gaan de kameradskis door! Jan Hidde heeft de frames klaar gelast van de stoelen en Marten en Aram doen de rest.
Blij met die topgasten! |
Quote:
Beter zorg je goed voor ze :tongue: |
man man wat een luxe weer! :)
|
Krijg af en toe een foto door en manman word mooi
|
Wou dat er ook iemand ff mijn project afmaakte, maar als ik zo om me heen kijk zie ik alleen maar dingen die iets van me willen :D
|
Zijn ook zeldzaam deze vrienden...mooi ploegje!
|
de Turbo set waar je het over had in het begin is niet zo zeldzaam. Oskar uit onze club heeft de zelfde set erop zitten ,en eerlijk gezegd geeft het niet mega veel extra vermogen . hij heeft al een blok gesloopt met de set ,en gaat hem eraf halen.
die text in de inlaat pijp is wel grappig. |
Vraag oscar maar hoe zeldzaam die is, emiel. Van de ttp/ tafel zijn idd meerdere setjes ( Waar oscar een set van heeft, stuk of 50/60) maar van de sportec, iets andere software, en nog wat kleinigheden maar 3. Maar goed heb de andere beetle op de bank gehad en had 142 kw , Voldoende dus. Gaat me ook niet om 300 pk op de wielen. Is onzin met een voorwielaandrijver.
|
![]() stoelframes gemaakt door Hidde Jan ![]() ![]() bij de poetsert ![]() |
wat een een NieuweKever zeg! Hij is gewoon af.
die kleur alleen al! :thumbup: |
Iemand Rob Goosens zijn thuisnummer? Heel mijn w-see loopt in de soep!
|
Quote:
ik was er al bang voor...... :mad: |
Zit eigelijk al een poosje te wachte op een plaatje met de eta beta's er onder. ;)
|
Quote:
Als je niet weet wat er aan de hand is graag niet reageren.:shake: heb inmiddels contact(gister avond) gehad met Richard en die weet hoe en waaraan. |
Jammer rob,je laat je wel in de kaart kijken.ik doelde namelijk op het krappe schema rond dit project.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:44. |