![]() |
Nice!
|
Bedankt jongens! :thumbup:
Wat betreft de voorkant... die laten we zo voorlopig maar even staan, het praktische gaat toch een beetje voor. ;) Pap heeft de ingang van de tuin al een klein beetje gewijzigd, we kwamen de tuin niet in! :redface: Maar dat is nu verholpen. De Golf is vanmiddag voor al een klein beetje lager geschroefd dan achter. Dus voorlopig hou ik het zo! Het is al veel beter dan de 'terreinwagen-look'...! :thumbup: |
Ziet er strak uit kerel! :thumbup:
|
Hartstikke bedankt Wouter!
|
ligt erg fijn!
|
Thanks, vind ik ook! :thumbup:
|
Kijk m staan, das heel dik. Ruilen tegen een caddy? :D
|
Dankjewel Geert! :thumbup:
Tja... een maatje met een Civic EG wilde ook al ruilen, lol... :tongue: Caddy is zeker heel gaaf, vooral in de staat waar die van jou in verkeert, mja... :D Als je nou 15.000 euro biedt, dan is 't een ander verhaal! :cool: |
Damn man netjes zeg!!
|
Thanks Johan! :thumbup: Je kameraad ook nog tevreden met zijn Golf II? Heb je vorig jaar eens foto's van laten zien! :cool:
|
Ziet er heel vetjes uit...
|
Dankje, dat hoor ik erg graag! :D
|
dikke 2 geworden zo!
met sprongen op vooruit gegaan iig! :thumbup: |
Stukken beter zo :thumbup: :thumbup: , maar hij kan nog wel iets lager. :D :D
|
Quote:
'Terreinwagenlook' :) , ik neem aan dat je hiermee een originele VW-Golf bedoelt... Maar hoe noem je eigenlijk het verbaasde uiterlijk van een eigenaar van een Golf2 die zo laag is dat het wagentje de parkeergarage niet meer uitkomt? Zo'n smoeltje heb ik ooit mogen bewonderen... :cool: Werkelijk een prachtauto overigens, behalve dat lager leggen dan... ;) PS: Is er na de problemen met het IN de tuin komen al geprobeerd er weer UIT te komen? :rolleyes: |
Zo is het een heule dikke golf Christian !!! staat erg mooi zo !
|
christiaan, dat kan nog lager joh haha, maar idd een hele verbetering, ben wel jaloers hoe je hem gemaakt heb top!!
|
Toppertje, met een top verhaal. Mooie set up!
Nog een klein tikkie zakken en hij is af ;) |
gti-er:
Bedankt man! :thumbup: Tiefleger: Bedankt! Achter is 'ie al wat hoger gezet dan 'ie aanvankelijk stond, de banden waren namelijk minder blij met de nieuwe rijhoogte... maar dat is verholpen! Dus zakken doet 'ie nog maar niet... :D RichardVW: Geen idee hoe je zoiets noemt... :tongue: Lager wordt 'ie nu niet, vinden de banden niet zo leuk! :D Het uit de tuin komen is geen probleem, m'n vader had 'm er achteruit in gereden, dus eruit komen is nu ook geen probleem meer! Bedankt iig voor de leuke reactie! :thumbup: jettaracing: Thanks Wytze, de verlaging doet 't hem he! :cool: de clown: Hartstikke bedankt, man! Ik ben er ook gigantisch trots op uiteraard! :thumbup: EnVeeZee: Thanks man! Doet me goed om te horen! :cool: |
Strakke bak zo! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:42. |