![]() |
Quote:
Coolste Beemer ever :thumbup: Over 20jaar doet ie nog mee met de dikke beemers. Wat een auto en die kleur heerlijk hier rijdt precies dezelfde. Weet nog wel dat hier 3 waren deze grijze kleur een witte en een Jägermeister oranje. |
Quote:
Honda Accord bedoel je? Maar moet zeggen dat die onwijs hard z'n best heeft gedaan om hem op een BMW te laten lijken! :) Dit is de echte: Let ook even op de reflectoren, en de ruimte tussen de achterlichten :thumbup: ![]() |
Quote:
heerlijke bak! een echt PIMP bak! als ik me niet vergis was ie op ciney in 2010? |
Quote:
staat te koop op mp 6500 dacht ik ;) |
|
Naast VAG heb ik ook een zwak voor BMW en Mercedes;
http://www.youtube.com/watch?v=T10c...player_embedded |
Quote:
is dit die kerel die altijd met nissan's 200sx drifte?? komt me bekend voor nl. ik heb naast vag ook een zwak voor bmw vandaar dat ik vandaag er maar 1 gekocht heb :rolleyes: |
![]() ![]() |
![]() ![]() Mwa. |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
ik mocht gisteren op mn werk eens wat anders belichten dan normaal gesproken, een bmw m3 van kevin veltman, gebouwd door bmw motorsport voor het gt4 kampioenschap. :thumbup:
![]() ![]() ![]() groeten Jasper |
![]() |
DIK zeg!:thumbup:
|
|
Dik apparaat zeg!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Asjemenou...:eek:
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Zo verschrikkelijk mooi!! :wow: Ik zou er een iets ouder velgje onder zetten, hoewel de BBS er best klassiek uitziet |
All times are GMT +1. The time now is 01:27. |