Re: Pieter's '86 Golf 2 low on 16" Borbet A - Fotoshoot 21-8
Goeienavond,
Gisteren en vandaag bezig geweest met dashboard vervangen door een zachte met rode bies, en de deurpanelen voorzien van een dubbele rode bies.
Daarnaast dunne bumperlip geplaatst, en nog wat kleine dingetjes gedaan.
Ben er erg blij mee! :)
Vanmiddag auto gewassen en even een mooie plek gezocht voor een fotoshoot (gewoon zelf gedaan hoor, met een goeie digitale camera).
Er zou nog een wrap- en tint update komen, maar dat duurt even iets langer helaas. Meer ga ik er nog niet over vertellen :D
Daarnaast gisteren wezen kijken voor zwarte zonnekleppen, helaas waren de scharniertjes en klemmetjes afwezig/gebroken etc, dus die uiteindelijk niet meegenomen. Ik zou alleen van hem wel bij die zwarte zonnekleppen gratis GTI stoffen hoedenplankdragers krijgen (zijn wat kapot), maar omdat ik dus voor niks was gekomen omdat hij het niet had gecheckt, heb ik die dragers gewoon meegekregen.
Waren helemaal vergrijst, de nokjes voor de hoedenplank zijn afgebroken, en de bevestiging voor de speakers zijn ook afgebroken.
Ik heb de dragers vandaag geprobeerd weer moi zwart te maken, maar dat lukte niet, dus toen ff met spuitbusje mat zwart gespoten. Zijn nu weer helemaal netjes :)
Nu de speaker bevestiging enzo even iets op maken, en als dat lukt kunnen ze mijn auto in! :cool:

En dan nu de foto's van vanmiddag, waarbij ook foto's van het interieur tussen staan!

|