![]() |
Quote:
Bedankt Dennis! Uitleg over naamskeuze en verdere info volgt binnenkort! Heeft in elk geval niets te maken met MIVW, MILV is ook niet alleen VW gerelateerd :thumbup: |
auto blijft dik zie hem dagelijks staan ....
\ erg mooi apparaat dit weekend maaseik? miss spreken we elkaar gr brian die met de golf 5 voor garage centrum |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit!
|
Ik krijg gewoon zin in een Corrado iedere keer als ik deze zie :thumbup:
|
prachtig daimy!
alhoewel,klein puntje,het wordt imo wel tijd dat je de heldere zijknippers ditched. |
was weer een mooi dagje in genk (op de organisatie na dan :tongue: )
asten zondag?? :) |
Quote:
:iamwithst Ziet er super uit! |
Quote:
Quote:
Thanks! Quote:
Quote:
Bedankt Gerben! Ben zelf ook nog altijd aan het twijfelen.. Zal binnekort eens oranje proberen :thumbup: Quote:
Was inderdaad een mooie en gezellige dag Mark! We gaan zondag inderdaad met een groepje naar Asten. Rij je met ons mee? Kunnen jullie wat rollin shots maken :tongue: |
ziet er goed uit,
vond alleen de blauwe velgen beter lijken |
Ik ga ook mee, camera en statief ook dus foto's kunnen altijd geregeld worden.
|
![]() ![]() |
Nog een mooie foto gevonden op facebook ( met dank aan Elmy en Mark):
![]() Ook met een aantal vrienden geboekt voor het weekend Volksdub volgende week :thumbup: Heel misschien wordt er nog iets veranderd aan de Corrado :tongue: |
Echt een nette corrado :thumbup:
Gr Marc |
Mischien is op zoek naar 2 verse knippers. deze zien er minder uit ten opzichte van de auto, verders een nette wagen.
|
Quote:
Danku! Quote:
Er komen binnekort oranje in :thumbup: |
Zo net terug van een super gezellig weekend Volksdub!
Zoals reeds gemeld zou er wat aan de Corrado veranderen :thumbup: Alvast een foto gevonden: ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Ziet er zeer goed uit met die velgen :D
|
Thanks Nico!
![]() ![]() ![]() |
Waar zijn die schmidts gebleven? echt zonde .. dit zijn gewoon winter sjaken :(
verder wel een hele nette corrado! |
Ik denk dat D wel meer dan 1 setje wielen heeft.... ;)
En deze Votex wielen zijn gewoon ruig :thumbup: |
Quote:
Schmidt's zijn ook nog altijd in mijn bezit. Beetje afwisseling kan nooit kwaad ;) Bedankt! Quote:
Klopt! :thumbup: Vind de Votex wielen zijn ook echt ruig! Zo fout dat ze eigenlijk vet zijn... ![]() ![]() |
mooie corrado man volgens mij heb ik je gespot afgelopen zaterdag op scheveningen
|
|
Quote:
Bedankt! Ben met de Corrado nooit in Scheveningen geweest :tongue: Quote:
Als ik me elk setje wielen dat ik heb/heb gehad een ander stuurtje moest plaatsen, dan was ik wel ff bezig :tongue: |
Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald die zal gaan functioneren als daily :thumbup:
Een Jetta mk2 uit 1985 :D ![]() |
nice daimy :thumbup:
|
Dat begint bij jou ook een kleine wagenopslag te worden :D
|
Quote:
Thanks Ivo! Na een tijdje zoeken en een aantal wagens bekeken te hebben, inderdaad een leuke auto gevonden :D Quote:
:redface: ;) |
Verdere vorderingen van de Jetta zullen in onderstaand topic worden bijgehouden:
http://www.volksforum.com/forum/sho...462#post1317462 |
DIKKE DIKKE DIKKE C!
Heb t al eens gedaan maar bij deze +1 voor de schmidts op de corrado ;) |
Quote:
Bedankt! Corrado staat sinds een week of 2 weer terug op de Schmidt's :thumbup: |
Inmiddels heeft de Corrado weer een verse apk.
Gisteren nog even een uurtje gaan kijken bij Retroworks meeting te Genk(B) ![]() ![]() |
Die velgen voor en achter, zit daar veel verschil in? Vindt de voorkant mooier staan namelijk ;)
|
Weer mooie foto's zeg! :thumbup:
|
Quote:
Zowel voor en achter 9J met een 205-60-16 Falken band. Er zit in de ET-waarde een verschil van 13 Op deze foto's lijkt het verschil inderdaad erg veel, maar denk dat de foto erg vertekend. In het echt valt het (vind ik) echt netjes :thumbup: Edit: Denk dat dit te maken heeft met dat de foto van schuinboven genomen is :rolleyes: Quote:
:thumbup: |
Quote:
Bruut! Hou er wel van dat het achter iets breder staat :thumbup: |
Quote:
Thanks! Bij een Corrado vind ik dit ook altijd bruut staan :thumbup: |
hey,
heb net je complete topic even bekeken, en vind het echt een hele nette corrado, nu nog mooier als dat hij eerst was. wat ik vooral mooi vind is dat je het met dat knalkleurtje toch echt netjes en strak weet te houden. p.s. ik vind die votex velgen wel heeel gaaf hoor. groeten jeffrey |
All times are GMT +1. The time now is 17:46. |