![]() |
Quote:
Haha nee dat kan ik me vriendin niet aan doen heb al 3 setjes liggen op de slaapkamer ;) |
Quote:
dat komt me bekent voor :thumbup: |
Quote:
Wat doe jij bij Joey's vriendin op de slaapkamer? :D |
Hahaha idd
|
Ben benieuwd Roy! Ik kom morgen zowieso even langs. Heb vanavond de Vroem6 van binnen al mooi gepoetst voor zondag! Heb er zin in!
|
Quote:
van alle markten thuis :D |
Quote:
Ga jij naar dub-inn dan?? hij staat nu mooi thuis in de schuur te glimmen :D zie je vanavond wel verschijnen :thumbup: |
Net ff bekeken :D
:thumbup: |
Nog even een fotootje van het moment van ophalen :thumbup:
![]() |
He hier je oude wielen onder mijn cabrio (alleen nu nog zakken)
dat gebeurt volgende week. ![]() |
Niet verkeerd onder de cabrio!!
|
Quote:
Had jij ze toch maar gekocht he ;) |
Hoezo? Ze waren alle 4 krom toch? :D Er komen mooie RFjes onder de cabrio van de vrouw als die ooit klaar komen.
|
Quote:
dat om een paar wielen....... Vies manneke :spankit: |
Daar was ik alweer bang voor. Het gaat om de wielen en niet om de vrouw. Moet je niet eens aan t werk?
|
hey roy gaat de goeie kant op jongu :thumbup:
neem aan dat je volgend jaar dan ook gewoon bekeerd en trouw mee gaat naar der see samen met de ander manne van team friesevlag :D effe zonder gekheid moeten even met dub05 over leggen want wij gaan alweer boeken even kijken of er van jullie ook nog zijn die mee willen |
Quote:
He konijn trap wil heel graag maar is nog ff de vraag of ik de auto dan vertrouwd af heb maar is mischien wel ff een optie om te overwegen. ff lekker bieren daar en gummi gummi spelen. :D |
Sjongejonge wat een stof hiero !
Nou nog wat actie hiero? Kom op met die foto,s :D |
Quote:
is ook een 10 jaren plan net zoasl die van mij :D |
he roy zit je al in de winterslaap of zo :D
|
All times are GMT +1. The time now is 07:00. |