![]() |
Maar deze velgen zaten er toch al onder??? Wel weer mooi strak dat wol!
|
Heb er een set 2x 9J en 2x 7,5J bijgekocht. Andere set komt eerdaags te koop!
Ik ga zo naar het hok! Passen! |
Die waren/zijn veel smaller dan?...sorry niet zo'n zin om het HELE topic terug te lezen.
|
7,5J rondom
|
Mooi prutsers dan daar bij die bandenboer :mad:
Maar goed, het is weer opgelost en de rekening van herstel kan naar buitenpost he :thumbup: Ben benieuwd hoe het gaat staan johan. |
pfuufff wat een stress allemaal
|
Quote:
Maar wel gelukt op tijd voor MIVW , en nog dank aan Richard voor de "velgen haal en breng" service :thumbup: Staat er iig mooi bij Johan ! ![]() ![]() :D |
Auto staat er perfect bij zo!
|
Ja, mooi ding geworden! Wielen staan hem echt goed.
|
Staat super Johan, ik had het ook al even gezien in Valkenburg :thumbup:
De auto stond er erg netjes bij . Nu eigenlijk nog een hele dikke motor , en de auto is helemaal af . ;) :D |
Allen dank voor de leuke reacties!
Hierbij ook mijn dank aan Richard en Wytze die alles in de last minute mogelijk hebben gemaakt! Zonder jullie hulp was het zeker niet gelukt! Ben intussen ook nog bezig geweest de jetta verder te verlagen. Daar had ik voor MIVW helaas geen tijd meer voor. Nu de laatste dagen van de vakantie maar eens gebruikt om de schrokbrekers er onder vandaan te halen en de bumpstops in te korten. Zie hier het resultaat (niet de beste foto, de camera en ik hadden een off-day:D) ![]() |
netjessssss
|
Kreas hoor :thumbup:
|
Zo dat staat echt super dik!!!!!!
Geweldige auto geworden zo!!! |
helemaal niet mis maar hij kan nog door de knieƫn :D
|
Nog een paar:
![]() ![]() ![]() |
Na veel zoeken dan eindelijk gevonden!
Kost helaas een vermogen... maarja, dan heb je ook de echte...! ![]() |
![]() :D |
Is een heel verschil met enkele jaren geleden, Johan. Is een mooie auto geworden! :thumbup: Velgjes e.d. staan hem erg goed.
Gr. Ed |
Super strak zonder poespas!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:37. |