![]() |
Dus het is nog steeds niet gelukt..
|
Inmiddels zitten sinds vanmiddag de banden op de velgen.
En de velgen zitten op de auto. Corrado nog een 2,3mm omlaag gedraaid. Morgen nog even bumpstops aan de voorkant ertussen zetten want het loopt soms aan aan de voorkant.Achter zaten er reeds bumpstops op dus is geen probleem. Werd vorige week ook aangeschreven door de Facebook pagina 'Facedub', ze wilde de primeur met foto's van de wielen. Er staat dus voor morgenavond een fotoshoot ingepland! Foto's volgen dus z.s.m. Wil bij deze ook nog even mijn vader bedanken voor de hulp en moeite! :thumbup: |
Supper mooie Corrado ziet er echt strak uit
|
Foto's zijn gemaakt, bewerkt en door gemailt. Zijn wel aardig geworden. Leuke avond gehad.
|
Quote:
Thanks voor de moeite Ron! :thumbup: Alvast een spypic van de fotoshoot voor Facedub: ![]() De hele fotoshoto zal vanaf dit weekend dit zien zijn op Facedub! Ik zal de foto's erna hier ook posten. |
dikke cor :thumbup:
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie corrado!
|
mooie foto`s, waar zijn die gemaakt? maasmechelen?
|
Quote:
Thanks! :thumbup: Quote:
Jup klopt! ;) |
Leuke foto's :thumbup:
|
Nette wagen man zo! :cool:
|
Dikke wielen zo buurman. Nu kunnen de rh's echt niet meer eronder
|
Jep dikke foto's kerel..
|
Staat echt super zo. Compliment! :thumbup:
|
Nice, Daimy!
|
echt netjes, maar die bh moet er echt vanaf ;) :D
|
mooie en nette Corrado! Zoals hij hoort te zijn! :cool:
|
Hele mooie wagen Daimy !!
En leuk dat jullie er gisteravond waren :thumbup: |
Quote:
Quote:
Bedankt! Quote:
Thanks buur! Haha nee klopt, voor Rh's moet ie weer "stukje" omhoog gedraaid.. Quote:
Nogmaals bedankt voor de moeite Ron! :thumbup: Quote:
Bedankt Sven! Quote:
Bedankt Marnix, met zo een mooie randen en boutjes die je geleverd had moest het ook wel mooi worden he :thumbup: Quote:
Bedankt, bra blijft fijn zitten, Corrado's zijn echt steenslag gevoelige auto's! Quote:
Bedankt Salih! |
Quote:
Bedankt Roger! Was erg gezellig gisteravond :thumbup: |
Mooi hoor :thumbup:
|
Quote:
Bedankt Inge! :thumbup: |
klopt dat ze erg steenslag gevoelig zijn, maar ik bedoel als je op het meeting terrein staat. Lijkt toch veel mooier? ;)
|
Quote:
Grappig, mijn bandenboer had ook al moeite met opleggen van Falken banden. Één band ging dr ook niet op, die ligt nu ook te wachten op een herkansing (weg gezet met een binnenband erin). Vette en tijdloze Corrado heb je :cool: |
He Daimy, mooie foto's en de velgen zijn echt dik geworden!
|
Dik hoor zo echt waar het is ff weer anders he :thumbup:
Groetjes Fai |
Quote:
Bedankt! :thumbup: Ja Falken banden zijn inderdaad flink stug.. Quote:
Thanks Peter! Hoe staat het met jouw Corrado vr6?? Quote:
Hey Fai! Bedankt man! Hoe is het met jouw? |
Foto van Racewars Belgie gisteren op circuit Zolder:
![]() |
Haha op die foto valt het verschil met mijn monstertruck pas op.
Was gezellig man :thumbup: |
Quote:
Komt je binnekort wel ff helpen met de Passat verlagen Tom :thumbup: Was inderdaad erg gezellig dagje! |
Gisteren afgereisd naar het Belgische Broechem voor de Stanced Nation meeting.
De Corrado was 1 v/d 30 auto's die geselecteerd was voor de indoor VAG-Area. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
- Auto mooi
- locatie mooi - andere auto's ook leuk ik zeg heulemaal goed :thumbup: |
Quote:
Leuke reactie, bedankt! :thumbup: |
Vandaag naar Show your dream geweest in Overpelt (B)
![]() ![]() |
Foto's van Tuning Treffen Limburg vandaag in Zonhoven (B)
![]() ![]() ![]() |
Vandaag met MILV (Men In Low Vehicles) naar de meeting in Genk gereden en een top 10 prijsje mogen meenemen!
Verdere foto's volgen! ![]() |
Netjes hoor Daimy. :thumbup: Maar MILV? Beetje een slap aftreksel van MIVW als ik eerlijk moet zijn. :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:55. |