![]() |
![]() ![]() Werkplaats Lammertink Racing Die rode 911T en 356 B Coupé zijn van mijn broodheer |
Mja, leuk... beetje krap, he? Pffft... ;)
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mag mijn klus hok er ook bij :D ??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Quote:
mooie plek man |
|
Quote:
Als ik nu mocht kiezen zou ik meteen ruilen met hem ... Ik daar wonen hij in mijn eengezinswoning, het is dat ik in het weekend mijn 2 kids heb . Maar anders had ik echt voor zoiets gekozen ... :thumbup: |
even een leuk rijtje aan foto's :tongue:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heerlijk meneer v/d wal ...
Als mijn werkgever zijn best doet lijkt dat van hem er wel een beetje op :) Verzameling hotrods bij elkaar is altijd leuk Er is meer in het leven dan VAG hahahahha |
Mijn werkplaats /garage:
![]() ![]() ![]() :D |
hele fijne sleutelplek kaantje!
Quote:
mocht ik ooit nog is geld over hebben zullen de VW's niet verdwijnen maar een dikke amerikanen zou er zeker bij komen :thumbup: 2 dikste soorte auto's in mijn ogen :tongue: ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Vandaag na lange tijd weer eens m`n eigen garage opgeruimd....wat een zooi komt er dan vrij zeg :D
Heb inmiddels sinds ik de 2 archiefkasten heb gekregen alle mogelijke manieren qua inrichting gehad...en daarbij bevalt deze het beste. Alles wat in het houten vakkenkastje rechts zit komt tzt in kunststof bakken en die komen dan in de archiefkasten. En binnenkort wil ik weer een nieuw gereedschapsbord maken. ![]() |
Quote:
Een hele verre repost maar dit is volgens mij niet jouw garage ;) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 04:58. |