![]() |
kijk hij is bijna klaar :D
|
Ja het schiet al lekker op met de koets maar dan zijn we er nog niet.
|
die zal goed glimmen van de zomer ;)
ziet er netjes uit |
ziet er goed uit...ben benieuwd naar de overige updates...al heb ik al zo mn vermoedens. Voor mij is dat de ultimate combination:D
|
Zo die glimt :cool:
Mooi project roy :thumbup: Ben benieuwd naar de andere plannen met je waggie :D |
Roy, ik sleep je auto wel naar Edition38 geen probleem, de wielen eronder gaat wel lukken toch? Kun jij ook iets leuks meebregen. Ziet er superstrak uit.
|
Quote:
ja dat zou wel wat zijn he maar das net iets te ver aan de sleepkabel :screwy: 2011 dan moet ie weer rijden |
Ziet er goed uit, ben echt wel benieuwd hoe deze er straks bij staat!!
Suc6 Gr Roland |
ziet er goed uit deze week zelf ook een 3 vr6 gesloopt voor een mk2 vr6 project
|
Bedankt jongens en indewarre succes met de ombouw.
|
Ziet er Goed uit roy
|
dank je joey
hoorde van de spuiter dat het al mooi opschiet dus hoop dat ie over een maandje weer thuis staat te glimmen :D |
Wat moet er nog allemaal gespoten/gedaan worden dan?
|
Quote:
bumpers dorpellijsten en wielkast randen en daarna nog gepoetst worden let wel alles gebeurt in de avond uurtjes en de weekenden. |
Morgen gaan de bumpers en dorpelkappen in de grondlak. Dat is ook het laatste wat in de grondlak moet. Dus zo langzamerhand schiet het aardig op ja :)
|
Je bent zo lekker bezig :)
|
Wordt weer eens tijd voor updates hier, heb hem natuurlijk niet voor niets buiten gezet afgelopen weekend... :D
|
sorry :redface:
bij deze dan ziet er best uit jonge heb je mooi gedaan :thumbup: ![]() ![]() |
Af Bouwen Dat Hok!!!! :d:d:d
|
Quote:
Haha daar gaat ook nog wel ff tijd in zitten. heb jij trouwens niet belang bij nog een paar wielen?? |
All times are GMT +1. The time now is 06:46. |