![]() |
Quote:
Nope heb ik geen foto van. Maar heb ze niet vastgemaakt. Heb de ene achter de luchtbak, en de andere naast de accu ! |
voor de luchtbak kant was ik er al uit maar ik zit te twijfelen over de accu kant.
Geeft het geen storing bij jou? (als dat al kan) |
Quote:
Heb nog nergens last van gehad ! |
|
Hey, je had toch compleet rode achterlichten.....???
|
Quote:
Yup, liggen in de garage ! Komen er voor de zomer weer in. Of zoek je nog een setje ? |
Zo de rode achterlichten er weer in gedaan !
Interieur effe schoongemaakt. En de rsjes ook even goed schoon gemaakt. Auto moet nog effe ! Hier wat fotos. |
Misschien aleens gevraagd door iemand anders maar wat zit ervoor iets onder je linkerachterlicht?
|
mooie velgen weer geworden molle.
|
Quote:
|
Idd alarm !
Zonde, maarja het zit er nu eenmaal. |
Quote:
Idd zien er weer stukken beter uit. Volgend jaar maar weer eens helemaal uitelkaar ! |
Ja ben nog steeds opzoek naar een setje compleet rode achterlichten, maar dan wel met een zwarte behuizing.
Ziet er verder weer spic en span uit hoor je edition blue molle. |
Quote:
Bedankt lars ! Weet nog wel een setje complete rode te koop. Zou je de behuizing zelf zwart moeten spuiten. http://link.marktplaats.nl/147988376 |
Thanks Molle....!!!
|
nice deze mk2 :thumbup:
die achterlichten heb ik in me oude edition ook gehad, zijn leuke dingen alleen jammer dat de behuizing ook rood is. dat vind ik niet mooi. |
Bedankt maykel !
Idd is jammer dat z ehelemaal rood zijn. |
Jammer? Afplakken en een bussie motip erover....klaar :)
Leuke auto Molle, vond alleen de originele achterlichten mooier staan... Nog nooit aangehouden met die kentekenplaten trouwens? ;) |
Op treffens zitten die platen ook erop ;)
|
ghehe precies...
Ik heb het ook gedaan in het begin, m`n kentekenplaat op foto`s onzichtbaar maken, maar je auto wordt een keer gespot door iemand of op een meeting op foto gezet en dan staat ie er ook met kenteken op... Boeie... |
All times are GMT +1. The time now is 22:37. |