![]() |
De oude tank kan je gewoon gebruiken volgens mij : Alleen de tuutjes van de carb uitgang even doorverbinden met een stukje slang, aangezien je die niet hoeft te gebruiken.
|
Quote:
die komen van mij af :P hopelijk bevallen ze :thumbup: zal ze dinsdag versturen! |
Past als piet in griet :D staat ook super vind ik :thumbup: |
mooi goser!
|
ik heb toevallig nog een zo goed als nieuw tank voor een injectie liggen (interesse?)
|
komt ie nu pas mee :D geintje! ;) heb er net vanavond een opgehaald ;)
|
Quote:
oei mooi arjan komen ze tog nog van pas, verlaging en wielen er al onder :tongue: |
de nieuwe polo ziet er goed uit!! Tof kleurtje!!
![]() en dit is helemaal rete-geil :thumbup: |
Witte knippers voor :D |
t andere tankje maar even ontroest en in de tectyl gezet
|
Lekker bezig, mooi aankoop !
|
Thnx :thumbup:
Zou dit staan onder de 2f? :D ![]() ![]() |
nee, denk 't niet.
|
gepolijst randje met geel/goud kleurige harten?
|
het vierkante patroon past niet zo bij de afgeronde 2f vormen vind ik, maar misschien dat ik er met een gepolijst randje anders over denk :D Goud zou ik niet doen, eerder antraciet of gewoon zilvergrijs.
|
wat heeft die velgenboer nou weer dan?:D
ik vind ze wel geinig,maar goud word niet echt wat denk ik idd... |
![]() Zoiets dan :D ![]() van den ban velgjes dragracer heeft ook een setje maar dan met bijna geen rand |
Leuk bezig :thumbup: . Zonde van die rode polo, heb dat ding wel eens in alteveer zien staan geloof ik. Woon je aan de alteveerstraat (als ik me niet vergis, die weg waar het barregie ook aan staat zegmaar :D )?
Je groene is ook netjes trouwens, klinkjes zijn leuk. Of ik de velgjes wel zo mooi vind weet ik eigenlijk niet, als ze er eenmaal onderzitten zal het misschien best leuk staan. |
daar woont ie ja, moest het pakketje met voorknippers, dashboardkastklepje en tellerbakje iig naar die straat sturen :P
|
nope you're wrong :shake: alteveerstraat is tot aan t viaduct bij hoogeveen daarna is t gewoon alteveer ;)
Maar goed idd aan die weg van hgv naar t barregie :D |
All times are GMT +1. The time now is 01:51. |