![]() |
Dit staat idd heel dik Johan :thumbup:
|
Zojuist even een groepsaankoop gedaan!
![]() |
Blijf het een nette auto vinden.
En groepsaankoop? Had het graag geweten zo 1 moet ik ook nog :D |
Oeh...1 van mijn favoriete velgen dat gaat ongtwijfeld dik staan onder de jetta.
|
Quote:
PB Chris even :thumbup: |
Quote:
Moet ie wel even weten welke chris ;) (die van SKG carstyling , aka Crosne ) |
Quote:
beter bekand als Oppppppeerrr |
I know :D
Kan maar 1 zijn waar jullie bij zitten :D |
VW-Skeed toch?
|
vw-rapidness
|
Kleine update!
Wielen liggen intusen bij Richard die ze deze week bij de "afdraaier" brengt! Evenals de ATS Cup (8J!) waarvan het hart en velgbed afgedraaid gaat worden! |
De afdraaier heeft nogal wat vertraging, denk niet dat de 9Jers het gaan redden voor MIVW!
|
Quote:
:eek: dan moet ie opschieten !!!! spuiten lukt wel in een week ,dat is geen punt .Dan moeten de vrijdags of zaterdags de banden erom .......... |
:eek:
|
Ik moet ook nog een setje wielen afdraaien, kan dat hier in de buurt Johan?
|
Dan doe je toch 3cm spoorverbreders achter, dat lijkt ongeveer hetzelfde...
|
Je moet iig even de afdraaier even wat extra op de nek zitten ,ze liggen er straks al een maand !!!!!!! Vroeger kon je er een uurtje op wachten !, nu weet ik dat die situatie is veranderd met z'n werkgever ,maar om nu er meer dan een maand op te wachten ......
|
Vroeger was idd " klaar terwijl u wacht" . Duurt nu dus wel erg lang.
En deze werkgever zit hij alweer een tijdje bij dus kan het ook wel wat sneller. |
Er is nog hoop!
Redelijke kans dat volgende week zaterdag de bandjes erom gaan! Dan onder de jetta schroeven, schroefset afstellen en gaan!! |
En ja hoor ! De wielen waren mooi op tijd binnen gelukkig ,zodat ik ze nog voor Johan kon spuiten , binnenste randje nog even napolijsten ivm de getrokken banden , en kon johan de auto vol meuk meenemen richting de bandenboer :thumbup:
![]() ![]() So far so good , de duim omhoog :thumbup: Maar na zo'n half uurtje kwam er een telefoontje , en johan stond bij de bandenboer uit Buitenpost , waar ze even vakkundig het hart van één velg even hadden verkoeid :eek: ,dmv het balanceren te doen op een manier wat dus zeker niet zo hoort bij Alu wielen :shake: Zou je zeggen dat ze daar wel weten wat ze daar doen , maar nee dus :mad: Dus Johan in de stress , en we zaten dus wel met een probleem , de lak was nog zo zacht dat bijspuiten eigenlijk geen optie was , maar met wat kunst en vliegwerk , en wat creativiteit :D is het weer gelukt !!!! ![]() En na een klein uurtje zweten kon de duim weer omhoog ! ![]() Dus zo het nu staat zal de jetta er staan op de nieuwe wielen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 01:59. |