![]() |
Quote:
Hedde gij nog een geldboompje die ik leeg kan plukken dan? Haha! Heb nog wel paar maandjes, dus gaat goedkomen :thumbup: |
Genoeg zooi hier maar geen geldboompie :D
Anders zag mijn mk3 er al wat anders uit :cheers: |
Mooie corrado!
|
oe! Dit gaat zeker lekker staan als ze weer netjes zijn! :thumbup:
ben benieuwd! :cool: |
Quote:
Die flitspaal is niet stuk, die doet het nog.. net als die wat in Stein staat op de doorgaande weg, ze flitsen er nog steeds lustig op los.. En Daimy een ding he.. het word tijd voor een setje luxe platen. In plaats van die oude gewone plaatjes maakt je wagen nog een stukje netter. |
Quote:
Thanks! Quote:
Nog even geduld Salih haha! |
We zijn weer bezig geweest:
![]() Deze week de velgharten en binnenranden nog even goed poetsen/polijsten en waxxen. Inmiddels staat het volgende in bestelling: - 4 nieuwe velgranden - Gouden boutjes - Gouden ventielen - 4 nieuwe banden |
ziet er goed uit ;)
|
Dat word dik straks :thumbup:
Welke maat komt er op straks? |
Lekker bezig weer eens :D :thumbup:
|
:thumbup: Maar een woord voor DIK! egt respect supper mooie corrado! zeker met de nieuwe velgjes! maar de ouden stonden ook dik!
|
Quote:
Thanks Ivo! Quote:
Zelfde stretch als de Rh's, alleen dan 16 inch. 8j met 195-40-16 9j met 205-40-16 Quote:
Zoals ik al zei he, begint beter weer te worden... :D |
Quote:
Thanks voor deze leuke reactie! :thumbup: |
Gisteren even 550km gaan cruizen met de Corrado richting de VW-Speed Midwintermeet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gister even bij corrado staan kijken wat een mooi gaaf ding zeg! :thumbup:
|
Staat er weer mooi bij Daimy! ;)
Hoe staat het er trouwens voor met de Modern Lines? |
Quote:
Danku! Quote:
Thanks Dennis! Ben in afwachting van de velgranden,boutjes en ventielen ;) Banden zijn inmiddels wel binnen. Quote:
Bedankt voor de foto! :thumbup: |
:thumbup:
|
Mooie Corrado, super kleur.
|
Quote:
:D Quote:
Bedankt! :) |
Net een bericht gehad van Peter (RS-Velgen). De wielen zijn klaar.
Peter bedankt voor het monteren, Marnix (Custom Car Alloy) bedankt voor de levering van de randen,boutjes en ventielen. Straks worden de velgen opgehaald, en deze week de bandjes eromheen. Een foto van Peter: ![]() |
dit gaat echt gruwelijk staan onder je Corrado :eek:
|
Net de wielen opgehaald:
![]() |
dik!
|
Heel mooi! :thumbup:
Iedereen is om wielen in het weekend geloof ik :D |
Ziet er weer super uit kerel :thumbup:
|
Bedankt jongens!
|
Mooi spul hoorr! Blij dat het met de ventielen gelukt is :D
|
Dat ziet er goed uit. :thumbup:
|
nice :thumbup:
|
Quote:
Me2! Bedankt voor de levering van de randen,ventielen en boutjes Marnix! ( en de goede service natuurlijk) Quote:
Quote:
Thanks! :D |
Dat gaat wel heel dik staan met die wielen :thumbup:
|
Gaat weer dik worden :thumbup:
|
Danku!
Zoals het er nu uitziet gaan morgenavond de banden eromheen, en zaterdag de wielen op de auto :cool: |
Inmiddels zijn de velgen en banden opgehaald door een kennis om morgen te proberen de banden erop te krijgen.
De 195-40-16 wilde niet om de 9J's heen... Hopelijk lukt het dus morgen wel :wow: |
Quote:
Remmen reiniger of vrachtwagenkanon gebruiken :D |
Hebben het gister al met een kanon geprobeerd, maar helaas...
Morgen gaat een kennis het nogmaals proberen met een ander kanon. Hopelijk lukt dat wel! |
Net bezoek gehad en de wielen zonder banden erop terug gekregen.
De 195-40-16 waren ook hier niet om de 9J te krijgen. Ze hebben het geprobeerd met een binnenband, en met een kanon met 10 bar. Maar de wang van de band is gewoon te stug. Dus morgen maar een setje 205-40-16 bestellen en hopen dat ze snel binnen zijn |
Raar dat het niet past..gebeurd wel veel vaker..Waarom geen 195-45-16 besteld?? Die gingen erbij mij prima en makkelijk erop..ook 9 j...
Je kan ook altijd even proberen om te band beetje op te rekken..Gewoon de binnenband vol op pompen en 1 a 2 dagen laten staan...worden de wangen wat soepeler van.. |
Was er van uit gegaan dat het gewoon zou passen, maar helaas.
De wangen van die Falken's zijn dus schijnbaar te stug. Dan maar een setje 205 erop... |
All times are GMT +1. The time now is 20:27. |