![]() |
Quote:
Ik zat effe te kijken naar die doorvoer... Is dat niet gewoon 'n pijpje waar de handremkabels normaal doorheen gaan? Bij 'n mk2 zitten tenminste van die dingen in de tunnel. |
Heel mooi projekt!
|
Quote:
zie je de schakelstang niet aan voor de doorvoer chris? ;) |
Quote:
Goeiemoggel... :D |
@Chris:handrem kabels lopen naar achter.
@Frank: Dikke shifter,ik was wat te snel weer weg zeker om nog even te kijken. |
Quote:
thanks, nee eerder een week te vroeg, shifter die week erna pas gedaan :thumbup: |
Knarf, het ziet er echt heel goed uit! Respect man!
Denk dat je een voorbeeld bent voor vele hier onder ons! |
Roma maakt echt mooie kooien :thumbup:
Bij Marco zelf ziet het er ook erg gelikt uit! Mega gaaf project! GR JW |
Quote:
heeft ROMA de boel te koop staan? http://volksforum.com/forum/showthr...ight=verdringer http://link.marktplaats.nl/414987544 verder super project! |
netjes frank,hele gave update.
|
Quote:
niet teveel veren in me reet steken hoor er zijn hier nog veel meer mooie projecten! :thumbup: |
Quote:
geen idee, maar volgens mij waren ze al een tijdje wat minder actief? |
Quote:
Als je de advertentie op Marktplaats leest dan staat het er vrij duidelijk in. Enne..... dit projekt, mwa......... :D |
:thumbup::D
|
wat een naar project zeg :P
|
we kunnen zitten! :drive:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I like! :thumbup:
|
so do i!!!!
|
mja ik ook wel :D
stuur is ook een stukje gezakt trouwens, effe een blokje bij de bevestiging tussen gezet |
even vraagje tussendoor
wat ga jij met je driehoekken doen? Ik dacht die van mij te stralen,dan verder door lassen en dan terug poederlakken,beetje verstevigen kan volgens mij geen kwaad |
VET project !!! Fijn om alles echt stap per stap te kunnen volgen.
Keep going like this ! |
Lekker bezig! www.Veerinjereet.nl
|
Quote:
Zijn deze montage buizen eigenbouw? of is dat eenofandere montageset? Zo te zien lekker laag! :thumbup: |
Lekker bezig Freek :thumbup:
![]() Heb je zo weinig te snacken in die schuur dat je maar aan de sleutel begonnen bent? :D |
Mooi! stoeltje lijkt op de perfecte positie te zitten, netjes!
|
Quote:
je bedoelt de draagarmen? daar heb ik andere voor, als je met standaard blijft rijden kun je ze idd het beste doorlassen. Quote:
Montage set, je krijgt alle onderdelen los, buizen, verstevigingsplaatjes en de montagebeugeltjes, effe passen en meten/zagen las ze aan mekaar elkaar en je heb een frampje ;) Quote:
ja had honger, geen aanrader btw :D |
Quote:
Okay netjes hoor! Heb je daar een adresje van?? |
Ziet er weer donders goed uit! Schiet ook mooi op zo ;)
Ik ben ook wel benieuwd naar dat setje, heb je daar meer info over? Mag via pb! |
heb ze hier vandaan:
http://www.demon-tweeks.co.uk moet je even bij stoelen kijken, leveren ook erg snel! |
Ziet er weer toppie uit Frank
|
Mooi vorderingen weer !
Ik las hier iets over andere voorste driehoeken.., met wat ga je dan rijden of wil je daar niets over kwijt ? |
Ziet er goed uit Frank! Maar zit je, zonder gekkigheid, niet een beetje hoog?
In mijn Mk2 zit ik lager (t.o.v. dashboard en dak) Ik weet dat een Mk1 kleiner is. En jij bent ook niet heel klein of wel? Hoe zit de stoel eigenlijk? Ik lees veel goeds over de Sparco ADV pro. |
Dit is een HEEL stuk lager als origineel!
Ruben, is ook geen vergelijk met die mega goede recaro's van jou. |
lager gaat eigenlijk niet, gordel moet nog onderlangs, en de stoel staat ook op ze laagst in de zijframes, let wel, dit is ook een "xl" stoel, rugleuning is effe wat hoger dan een standaard stoel, ben zelf 2.00 meter dus had m vooral nodig zodat de gordelgaten in de rugleuning hoog genoeg zaten. stoel zit voor mij echt perfect! :thumbup:
@Shon draagarmen staan een aantal bladzijdes terug: :thumbup: ben ondertussen ook weer wat verder, heb de lasplaten voor de camberverstelling erin gelast: ![]() ![]() ![]() En zaterdag gaat de golf naar Roma voor de kooi! :dance: |
Top top!
Ik zal eens een foto posten van mijzelf in de stoel (als ik er aan denk). |
Super-project!
|
wat een super project,respect :thumbup:
|
Ziet er weer netjes uit!
Camber platen laten maken? |
Thanks! camber lasplaten komen bij intrax vandaan
|
nou gaat het hard,mooi om te volgen....
|