![]() |
|
geweldig ding!
|
beter wordt het niet denk ik
![]() |
Dat wiel achter zo schuin bij die 5 serie kan ik niet mooi vinden.Had hij stuk rechter gestaan had ie naar mijn idee af geweest.
|
Welke 5 serie bedoel je eigenlijk? :p
|
Ff naar boven scrollos ;)
|
is een 7 serie....
|
Ja wilde net zeggen, een dikke 7 :D
Maaruh, dit topic is wel een beetje vervelend. Ik begin m'n liefde voor VW te verliezen met al die dikke beamers hier :D heb er altijd al een zwak voor gehad.. Thuis hebben we nog een tijdje zo'n e39 5 serie gehad met een 2-delige BBS (9j en 11j) en aardig laag :thumbup: |
Moet zeggen dat mijn huidge E39 mij erg goed bevalt na al mijn jaren VW en Audi te hebben gereden :rolleyes:
|
Ook beter dan de Audi V8?
|
Quote:
Naar Zweden gegaan.... weinig meer van de looks over :screwy: :shake: |
pff stom,jullie hebben gelijk haha,zal wel de vermoeidheid dat ik me zo kan vergissen.
|
Quote:
Kwa brandstoverbruik zeker :tongue: Trekkracht hebben ze beiden zat, alleen is de bmw wat luxer uitgevoerd. Ze klinken beide lekker trouwens :rolleyes: |
Quote:
pic? |
Quote:
Vrijdag eerst naar de dealer voor de niveauregeling omlaag te zetten. Sinds afgelopen week staat hij op een AP schroefset :rolleyes: Zal dan eens een foto maken. Heb jij de e36 verkocht? |
M3 supercharger is alweer een jaar of 4 ,5 weg...
Daarna nog 2 x E39 M5 gehad... dat blijven toch topwagentjes ;) |
Mijn Z met wat mods, 400pk/570Nm:
![]() ![]() |
eerste model z4 wat ik wel mooi vind, de voorgaande modellen waren echt vrouwenauto`s.
|
![]() ![]() |
Quote:
yup, 3 weken geleden. baby onderweg dus wil meer ruimte. komt een e39 voor in de plaats. ben benieuwd naar je ervaringen als je hem verlaagd hebt. |
Quote:
Nu wel gelijk een 6pitter kopen he!! |
Quote:
Meer ruimte heb je zeker in een e39 :D Ik heb veel verschillende schroefsetjes gereden in het verleden, maar ik moet zeggen dat ik compleet verrast was toen ik de BMW reed icm de AP set. Wat een comfort zeg! Wegligging is er uiteraard ook op vooruit gegaan. Hier een slechte iphone pic, morgen naar de dealer voor de niveauregeling. Op de foto had hij toevallig ff een storing erin zodat hij achter ook mooi laag lag :thumbup: Wielen gaan in de winter uit mekaar voor nieuwe randen... ![]() |
Quote:
Inderdaad minimaal een 525, alles wat lager is rijdt niet fatsoendelijk in een e39 ;) |
dikke wagen Nigel, VW op een low pitje?
|
Quote:
Ooit eens proefgereden met een 520, het is hem niet geworden... :D |
Quote:
Dankje Salih, voorlopig bevalt dit erg goed :rolleyes: |
![]() 2002 van m'n maatje, 160 pk op de achterwielen, 196 nm koppel. Sperdiff, rolkooi, kuipen, bilstein, hella's voorop. RVS uitlaat op maat gemaakt. Terratrip, wayfinder, Schrott gordels enz enz enz |
Dikke koets Nigel.....!!!
Hoeveel vermogen heb je nu na het sjippen? |
Quote:
ja duhh, of een 8 :thumbup: @nigel, ziet er al veelbelovend uit. |
ex van een maatje van me
|
Van Alex?
|
Quote:
jup kwam jij ook nog zondag? |
je hebt gelijk ook Nigel, ben druk aan het zoeken naar ander merk maar het wil nog niet echt vlotten. Maar goed tijd zal het leren.
|
Quote:
Dankje Lars. Op de vermogensbank gaf hij iets van 211pk en 520nm :cool: @Salih: mijn eisenpakket was station, diesel, 6-pitter en achterwielaandrijving... Het was dus een BMW of een Benz, uiteindelijk maar voor de BMW gegaan aangezien ik de C en E-klasses uit deze tijd wat oudbollig vind kwa interieur |
Lekker koppel man
|
Quote:
Loopt wel lekker ja :cool: |
Quote:
niveauregeling nu aangepast? |
Quote:
Yes, 2cm laten zakken maar ligt nog niet naar mijn zin. Woensdag weer terug naar de dealer ;) |
![]() |
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 15:54. |