![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Voor repost mijn excuses.... :thumbup: |
Ziet er allemaal vet uit.
|
Quote:
|
Quote:
zowel dat vrouwtje als die golf :cool: ragtop-versie ruled! :D |
Vraagje, wat voor velgen liggen onder die beige golf1 hier boven?
|
Quote:
BBS E49 |
Quote:
dit hele bouwtopic staat in het internationale gedeelte :thumbup: |
Quote:
De Golf is betrouwbaarder en kost minder! ;) :D |
Quote:
Note the "PL" :thumbup: Maar dan nog... Ik nam t vrouwtje wel mee met mn eigen golfje ;) |
niet mijn ding ;) maar wilde hem toch ff posten kende hem nog niet.
![]() ![]() ![]() ![]() |
al kreeg ik hem voor niks dan wilde ik er nog niet mee rijden :screwy:
|
Ge-wel-dig
|
Nou van die blauwe wil ik wel nog meeeeeer foto's zien... Als dat vrouwtje erbij opstaat geen probleem ;)
|
Quote:
Mwoa, Ik had er maar een paar kleine dingen aan veranderd :) Ziet er nog helemaal niet zo verkeerd uit als je het stuur wegmietert en andere wieltjes er onder zet :thumbup: Het lakwerk went echt wel |
hier, een paar vette mk1's vanaf mijn pc
essen afgelopen jaar ![]() ![]() achtergrond ![]() van internet ![]() ![]() ![]() mijn voorbeeld ![]() mijn eigen nadat ik was afgesleept, door mijn vader, die het leuk vond om door het bos te rijden ![]() hier is ie zo goed als schoon ![]() ![]() ![]() veel kijkplezier |
Quote:
Ik nam het vrouwtje liever op het golfje :dance: Wat een ontzettend lekker speelkameraadje :eek: |
en ik maar denken dat alle Poolse vrouwen lelijk waren :redface:
|
deze mag naar mijn idee zeker niet ontbreken in het lijstje
![]() ![]() ![]() ![]() |
@ mischa
de mooiste vrouwen komen uit de oostblok landen. @ rutger16v komt die polo niet uit Emst, daar zag ik een aantal weken geleden een gelijk ogende polo ook met de talbot spiegels. |
dat is dan jou mening, op deze na heb ik er weinig gezien die ik echt mooi vind moet ik zeggen ..
|
All times are GMT +1. The time now is 20:39. |