![]() |
En hier de mijne:
Oude 20" velgen: ![]() Wintersetje + R Design uitlaat ![]() En met de huidige 20" R Design velgen: ![]() |
Quote:
Volvo driving soccer mom..... |
mijn daily er ook maar eens bijzetten , al in vakantie modus met fietsendrager , zondag de caravan er nog achter en dan richting italie
![]() d5 163pk gechipt naar 212pk en 460nm :) |
![]() |
![]() deze "volvo" mag natuurlijk ook niet ontbreken |
Mijn R'etje :D
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() On Jaguar BBS: :thumbup: ![]() |
Op de Transport in Oslo:
![]() |
Ik kan iedereen aanraden volgend jaar naar Gatebil te gaan in Zweden!
Ben er dit jaar geweest, die gasten uit Zweden hebben echt super dik spul!! |
Deze verzameling filmpjes even kijken in de start post :)
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=261870 Ik wil ook een 242/244 :D dikke haardroger er op en gaan! |
|
|
Quote:
alleen de video code tussen de tags,dan werkt het wel;) |
![]() ![]() ![]() ![]() Ik wil één!! :wuv: |
![]() |
Waarom is deze nog niet gepost?
![]() http://www.topgear.com/uk/photos/vo...-pcp-2011-02-08 Das de aller gaafste volvo die er ooit geweest is denk ik. |
Das een c30 polar 450 pk ofzo toch
|
Quote:
Ze hadden van mij de voorste wielrandspoilers wel wat anders mogen afwerken. |
![]() |
Ik had toch wel verwacht in dit topic Saabjes Sonett, en Volvo's 1800 en 1800ES tegen te komen.
Volvo P1900, Volvo Välp of C303 iemand? |
Zoek en post zou ik zeggen.
|
Quote:
Ik ben echt geen volvo fan maar eer T5R moet er nog eens komen! |
|
Tering leuk speelgoed hebben ze daar! :eek:
|
![]() |
![]() |
Quote:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen; normaal ligt de kennis betreffende modellen van andere auto's , gewoon heel hoog op het volksforum, dus ik verwachtte iets meer dan 25 keer een 240 op BBS'en. |
meer Zweedse meiden!
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
topic ff doorgekeken van dat grijze familie hok....damn!!!! WAUW!
|
Juist dit gevonden op kapaza, had deze nog nooit op foto gezien en nog nergens zien rondrijden maar ik koop er eentje later, daar ben ik zeker van. Cool factor 2000 :D
![]() ![]() |
Een leraar op de HTS Autotechniek spaarde die 480's
In de turbo versie dan. |
Leuke kar alleen jammer dat 95% van de techniek onder een rotte Renault weg komt.
|
Zo jammer is dat niet
Die blokken zijn gewoon goed |
Weer even een cool factor in dit topic blazen.
![]() ![]() De Volvo TP21, met als bijnaam Sugga(everzwijn), was een radiowagen voor het Zweedse leger. |
Als je als fabrikant van "vliegende bakstenen", zoals Volvo's vroeger in de rallye genoemd werden, je modellen wat frivoler wil maken huur je toch een Italiaan om dat te doen.
De 262C Bertone: ![]() Misschien is het wel mooi van lelijkheid. Later is dezelfde truuk overgedaan met de 780. Dat was een 760, maar dan wél een evenwichtig design. ![]() |
Zondag even wezen rijden op zandvoort :drive::D
![]() ![]() |
cool!
|
Ook de mijne maar eens plaatsen :thumbup:
![]() Pruts foto, maar het idee is er... Turbomotor ligt al klaar en de ombouw van automaat naar M90 5 bak is bijna afgerond :tongue: Kevertje is voorlopig even uit beeld. Komt van de zomer wel weer :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 12:47. |