![]() |
nieuwe info :)
![]() Dit jaar hebben we tijdens de Midwintermeeting wederom een goed doel: Alpe d'huZes - Fietsen tegen ******. Wij zijn in contact gekomen met Paul Christenhusz en hij zet zich samen met z'n team in voor het KWF. Tijdens de Midwintermeeting zal hij samen met z'n teammaat Guus Mulder meerdere malen de Alpe d'Huez beklimmen, dit zal dan op een scherm te volgen zijn. Wij als club hebben reeds € 1000 overgemaakt voor deze actie. Mochten wij deze Midwintermeeting meer dan 1000 auto's mogen verwelkomen, dan zal er een extra donatie plaatsvinden. Uiteraard kan er ook op deze dag gedoneerd worden, bij de stand van Paul en Guus zijn hier de mogelijkheden voor. Ook kunnen de heren meer informatie geven over het KWF en de Alpe d'huZes actie. Meer informatie vind je op de volgende websites: Paul's persoonlijke pagina: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/ac...l-christenhusz/ Guus' persoonlijke pagina: http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/ac...er/guus-mulder/ Meer info over de Alpe d'huZes actie vind je op http://www.opgevenisgeenoptie.nl/ |
Aanwezig, wel met de golf mk3 gezien de 2er nog lang niet klaar is :(
|
ik zal ook maar weer eens een kijkje gaan nemen.
ook zal ik venlo en omstreken eens wakker schudden. misschien gaan er dan ook nog wel wat meer mee.... |
Quote:
Ik rij wel achter je aan Egon :thumbup: |
phew was ff bang dat het 11 maart was :P Maar ik zal ook aanwezig zijn :)
|
Aanwezig;-) weet alleen niet welke auto golf 1 of Audi A4;) Hmmm
|
aanwezig
|
![]() Be There! :thumbup: |
Hmm miss ga ik ook effe heen
|
:thumbup: aanwezig
|
![]() |
Quote:
AMEN !! :own: |
Quote:
hoppa :D |
Aanwezig met de S6, mn maat in de Caddy mk1 en wss nog wat volk van het andere forum (we vertrekken iig om 8.45 met 7 auto's vanaf de McDonalds in Heerenveen, weet niet of er meer mee willen rijden?)
|
Wou met de m3 komen... maar die wordt omgekeurd op de 20e.mrt..
Dus t wordt de passat... |
Ik kom ook af met men passat als men velgen klaar geraken...
|
vorigjaar geweest, helaas moet ik hem dit jaar overslaan..
|
Haaksbergen ook met een aantal auto's aanwezig. Beetje weer afhankelijk met welke auto's we komen.
Maar we zijn er zeker!!!! |
Quote:
met de Jetta??? |
Even copy/paste vanuit Facebook ;)
WWW.VW-SPEED.NL Mocht je iets aan het thema Apres Ski gedaan hebben (aankleding/decoratie etc.) geef dat bij de kassa aan, voor bij de tent hebben wij een deel van het terrein gereserveerd speciaal voor de fanatiekelingen!!!! :thumbup: |
als ik de auto op tijd klaar heb en het is een beetje schier weer dan aanwezig met de jetta 1
|
gaan er nog mensen uit de richting van den bosch en omstreken?
(of regio rivierenland).. Misschien dat we dan samen die kant op kunnen rijden.? |
Ik rij vanaf Nieuwegein e.o.
|
Wie nog stickertjes (custom) wil bestellen en zondag ophalen, laat asap even via email weten ;-) info@StickerDUMP.com
Ook voor Worthersee stickers ed (dat scheelt weer pakketverzending) |
kom wel ff kijke met de kubel
|
Auto helaas nog NET niet klaar genoeg. (wat kleine dingen en APK keuring) dus mijn eerste meeting wordt pas april vrees ik. Have fun! Weer gaat in elk geval meewerken met 12 graden en een zonnetje
|
We komen vanuit het zuiden ook met een paar auto's!
Edit: Is de entree gratis? |
Entree: auto + bestuurder € 7,50
overige bezoekers/passagiers € 5,- http://www.teamvw-speed.nl/index.php/vw-speed-blog.html |
Status so far:
Jetta - Check!!!!!!!!!! :thumbup: Passat - Laatste dingetjes nog Nu nog hopen op inderdaad goed weer!!! |
Kom ook wel eem aanwaaien :D
|
Standhouders Update !!!
wat hebben we allemaal dit jaar? Nou een volle bak ! Smartwax - www.smartwax.nl Stickerdump - www.stickerdump.com Chrom Store - www.chrom-store.de Ruud's VW Shop - www.ruudsvwshop.com VW Wobshop - www.vw-wobshop.nl Heilige Koe autominiaturen - www.deheiligekoedeventer.nl Volksforum - www.volksforum.com RS-Velgen - www.rs-velgen.nl Jeroen Leenders - motortuning / Airride etc Geile Glasgravuren - www.geile-glasgravur.com Car Mats Factory - www.car-mats-factory.de Signtrick - www.signtrick.nl Facedub - Facebook community voor de gamefreaks wederom FF Trailer - www.fftrailer.com voor de dB freaks ACR Enschede - www.acr-enschede.nl zij verzorgen net als voorgaande jaren weer een dB meeting het goede doel: de persoonlijke actie van Paul Christenhusz voor Alpe d'huZes: http://deelnemers.opgevenisg...ul-christenhusz Genoeg te doen en zien dus! Tot zondag! |
Ook aanwezig, voor het eerst met een auto :D
|
Quote:
Lawaai maken jonge! :D |
Quote:
:D ik ken dat nog van het hekken op halen :D |
Quote:
De combi van over dat hobbelige parkeerterrein rijden met Wytze onder het genot van 145 dB doet me nog slecht slapen soms :D |
Quote:
Ik ook! Ben benieuwd eerste meeting van vw die ik ga bezoeken! |
Quote:
gelukkig heb je daar dit jaar geen last van... |
Zo, word denk ik m'n eerste meeting! Ik ben erbij! We komen vanuit Omgeving Uden met 'n auto of 8-10! Heb er zin in! Kan ik gelijk ff oefenen met nieuwe camera! Nikon D60. Hopelijk een heerlijk weertje!
|
Zojuist nog even gratis reclame op 3FM bij Giel !!
Alberto's favo bulkburgers zijn er weer bij Frans !! |
Bring it on!
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 11:11. |