![]() |
De auto is door de APK.... zonder problemen... laatste keer "normaal bereden" in 2006.. naar de APK
Nu een shitload aan onderdelen liggen... Eigenlijk niet nodig..maar zet het er wel op voor het "mooie" en bedrijfs zekerheid. Vrijdag a.s ga ik smorgens naar "tilburg" en omgeving.. Grote beurt 4x conti's monteren Schijven en blokken rondom vervangen. Mischien distririem en spanner ook vervangen.. Twijfel nog met welke auto naar de midwintermeet! Passat of Rallye.... 75% passat 25% rallye...omdat deze dan nog niet perfect is... :blush: Wat extra plaatjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooie/goeie berichten weer Daniël :thumbup:
en twijelen met welke auto naar de MWM in Deurningen a.s Zondag .........met een Rallye met ''verse'' APK..... :confused: draai die percentage's maar ff om: 75% Rallye!!!!!!! 25% Passat..... :shake: :D:D De Rallye zal het vast niet erg vinden om weer ff wat km's te rijden :cool: tot zondag kerel ;) |
zou het percentage ook omdraaie ja :D hoop er zondag ook te zijn :cool:
nice dat de auto weer APK heeft :thumbup: |
met de rallye gaan......
gefeli met de apk,was dus eigenlijk niks aan de hand?;) |
Quote:
Viel dus (zoals wij al zeiden) best wel mee Gerben ;) :D Ik zie hem dus graag even ''in real life'' in Deurningen a.s Zondag :thumbup: |
Tsja de passat blijft ook wel leuk..
Unieker is de rallye.. maar wil dat de rallye perfect is voordat deze op een meet verschijnt... deukje uit de kokerbalk.. alles tiptop... |
Quote:
hmmmm het is een MIDWINTERMEETING Daniël.... :tongue: En het is een auto van 21 jaar oud...;) ,show&shine doen ze daar nét ff anders hoor :D En trouwens,de mijne is ook nog lang niet naar m'n zin..... maar NIEUW hoeft hij imo niet te zijn/worden :thumbup: Anders gaan we gewoon stemmen hoor tot aan a.s Zaterdagavond...... :tongue: ik zeg Golf Rallye :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Update... Vrijdag bij stijn wat werk uitgevoerd.. Delen besteld.. firma BOSCHgmbh (Gappen Met Beide Handen) Bougies + kabels Verdelerkap en rotor Schijven en blokken rondom Nieuwe olie en Oe filter verse H2 lampjes en fittingen! Oja en de "silencerpijp uit het luchtfilter gemept (is nog weer te monteren ;) ) TO-DO Distririem Bak en diff olie Brandstoffilter Kokerbalk reparatie @ stijn thanx voor de hulp, de rallye, gezelligheid... http://www.volksforum.com/forum/sho...515#post1093515 |
mooi dat je hem bij je had daniel,helaas spotte ik je pas bij het uitrijden....
maar hij stond er keurig bij. |
:eek:
zie ik daar een 2 koloms? .... schaam je Daniel ! of heb je de juiste punten gebruikt........ dan heb ik niets gezegd :P Maar hij stond er lekker bij vandaag!! Dat harde werken van zaterdag heeft zijn vruchten afgeworpen. |
ja 2 kolom.... op de goede plekken gezet.....
Kon jij de mk1 16v carbs nog aan de praat slingeren??? |
oe gelukkig, anders had je voor straf de rallye moeten inleveren bij moi :rolleyes:
en de mk1 starte als een malle, was in goed gezelschap :) nog ff wachten op de msd 6AL-2 programmable dan ben ik van het vacuum probleem af :thumbup: ff spammen :D ![]() |
Deze spam is goed en MAG....
|
Nog een foto van de de rallye.... op de MwM 2011
![]() thanx vrouw van HannoverEdition... (sorry naam vergeten) |
...zucht.... wat staat ie er mooi bij!
|
Nogmaals gefeliciteerd met de aankoop Daniel. Weer goed om deze Rallye op de meetings te zien! Als het lijstje met puntjes is opgelost heb je echt 1 van de mooiere originele in NL. Gaan we je ook met de Rallye op VolksDub zien? Hij staat trouwens ook op de flyer van VolksDub voor de oplettende kijkers ;)
|
Ik heb het zeker wel in de planning om daar te komen.... dan met gerepareerde brandgaatjes in de stoel en de kokerbalk deuk...
Ook geen resoneerende blikplaat onder de uitlaat.... ahum damn wat rij ik veel 2500 toeren... rammel rammel rammel.... GRRRR! ;-) |
MwM 2011 Pics
![]() ![]() |
Hele mooie Rallye :thumbup:
|
Quote:
Dat is die van Piet (Honcie) Hans ;) voor de andere oplettende kijker :tongue: De Rallye van Daniël stond er erg mooi/netjes/en dik gepoetst bij! :thumbup: wees dr trots en zuinog op Daniël ;) Wenny was de maker van deze foto :D ![]() |
hahaha, je hebt gelijk Guido, ik zit weer te slapen :D
|
Mooie Rallye! Een zwart VW logo in de grill zou wel net wat mooier staan vind ik. :thumbup:
|
Quote:
maakt niet uit Hans.van jou als ''mr Rallye'' kan ik het hebben ;) ik heb je wel zien lopen gister,maar geen moment kunnen vinden om je ff te spreken,je weet denk ik ook niet welke kapper ik heb :D maar Volksdub zeker ff een babbeltje maken :thumbup: |
Quote:
is niet ORIGINEEL Dennis ;) |
Oh, dat wist ik niet. Dan is het natuurlijk wel weer zonde om aan een originele Rallye iets te gaan veranderen. ;)
|
Iedereen die over de grille begint zit te `miepen` over het logo..(vaak weten ze het niet) maar rood is origineel.. dus laten we het lekker zo..
offerte aangevraagd bij colorworks arnhem voor bekleding rep/deukjes drukken/ evt steenslag reparatie... |
En? Werd het meteen een moeilijk gezicht, of zagen ze er wel brood in?
Als die puntjes op de i gezet zijn dan is ie af. Dat blokje loopt ook al als het spreekwoordelijke "zwitsersuurwerk". Damz mooie bak ! |
Foei foei, wat een mooie rode golf hoor!
|
Daniel, heb met je staan praten, over je Rallye. Wat een droomauto, ik ben er helemaal verliefd op!
Realiseer me dat ik geen foto's of topic hier heb van mijn GTI, maar het meeste erover kun je hier vinden: http://www.vwforum.nl/de-garage-f6/...sa-t111031.html Nogmaals, wat een beauty, hoop hem nog weer eens te zien! |
Mooie combi zeg, een m3 e30 is wel super. Een rallye ook. Dus twee keer top.
|
Quote:
Ik wacht nog op een offerte denk dat ik zaterdag a,s even op bezoek ga.... De nare resonantie is gelukkig ook weg! steuntje van de uitlaatbescherming plaat afgebroken... gelukkig mocht ik bij martijn (subdubbers clublid) op de brug en heeft hij ff wat gelast... Thanx! @lars ik ga even kijken in je topic... de rallye zal zeker nog wel op wat meets te zien zijn...en toen ik bij bolku was voor een oliekoeler aansluiting heb ik toevallig naar AMI mk2 gekeken.. dat het toch allemaal wat anders was... :thumbup: |
Super aankoop!
Past mooi bij je M3, en wat Richard zei over een Lancia Delta zit wel iets in :D En ik denk dat je geen betere Rallye heb kunnen kopen dan deze. :thumbup: |
Quote:
Ik heb geen zin om ieder weekend te sleutelen en sensoren te vervangen en de auto aan te duwen.. dus nee geen lancia voor mij... :D |
Klopt het, dat er 205/50/15 banden om 6Jx15" velgen zitten? :)
|
Ja ik heb volgens het foldertje 205-50-15 erop gezet...
als jij zegt dat deze 6 j zijn... geloof ik dat.. |
Quote:
Sebring wielen zijn idd 6J x 15, et35. ![]() |
![]() Deze zou er nog bij moeten om de duitse-brede-konten-brigade af te maken :thumbup: |
Quote:
Thanks! |
Quote:
Audi en BMW gaan niet samen.... in general... en zeker in mijn kop... :tongue: Kost genoeg allemaal die dingen... |
Quote:
Wil je een gedetaileerde foto hoe het staat.. dmz ingezoomd? |
All times are GMT +1. The time now is 16:35. |