![]() |
Snel doen voordat ie weg roest :D
Heb ooit een Dedra gekocht met motorschade....nieuwe lagers heel de bende erin...heeft welgeteld 15 minuten netjes gelopen op de brug, toen lag alles weer onderin :screwy: Gelijk de sloop gebeld, mee nemen! :cool: Onze eerste en laatste Italiaan :D |
![]() |
Ik ben wel een alfa liefhebber naast volkswagen, maar zeg nou zelf zon Alfa 159 station is toch echt een super design.
|
|
Dat is een tof ding!!! Ik zag hem laatst bij een programma op Discovery met die Amerikaanse snorremans die auto's opkoop en weer veilt.
Die zag er overigens wel een stuk beter uit die Fiat van hem! |
wayne carini of zoiets :D
was indd wel een erg gaaf ding, maar wel ontzettend Klein!! |
Even goed 6 personen er in..
|
Quote:
Wat ik krijg te zien is een Rolls-Royce. :confused: |
Quote:
6 van wayne zijn postuur passen der wel in ja ;) ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Alfa Romeo Pro-car;
![]() ![]() ![]() 3,5 liter V10 met 620pk :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Is dat dat rampenplan uit de supercar Challenge van topGear?
|
Quote:
:thumbup: Gave combi zo! Leuk weetje wat betreft die DTM-uitlaten. De tegenstanders gingen op een gegeven moment de Alfa `s van achteren aantikken, zodat de uitlaat-eindstukken plat werden gedrukt en daardoor de motor minder presteerde door de tegendruk :D ![]() `t is dat m`n vriendin de 155 lelijk vindt, anders had hier nu eentje op de oprit gestaan ipv de 147 als gezinsauto. Ik vond ze al mooi toen Commissaris Rex op TV was :) ![]() |
Heb een 155 gehad. Blijft altijd bij je een 155
|
![]() |
155 blijft een heerlijke Alfa om te zien! Stiekem ook een zwak voor...
|
die 159 SW vindt deze papa ook wel dik! :cool:
|
![]() ![]() ![]() hier komt alle pasta ongeveer voorbij rijden |
Jullie zijn twee heel dikke Italianen vergeten ;)
De originele Lancia Stratos ![]() De Lancia Fulvia HF ![]() |
Wel mooi dat er geen Ferrari voorbij komt in dit topic :)
|
Quote:
Ferrari's zijn ook een beetje teveel zoals die dames op een autosalon die in bikini naast de auto's staan, mooi om eens naar te kijken maar ze missen dat kleine 'iets' dat ze echt aantrekkelijk maakt ;) Er is maar 1 Ferrari die ik echt dik vind, de 250 gto: ![]() Lijkt een beetje op de Lamborghini Miura (of omgekeerd), en da's voor mij nog steeds de dikste en lekkerste Italiaanse supercar ooit gemaakt: |
![]() Dit is voor mij de mooiste |
288 GTO, f40 in schaapskleren :)
|
Leuke GTV6
![]() ![]() Hele leuke GTV, kostte 150.000-200.000 euro om te bouwen.. ![]() ook leuk, Alfa SZ ![]() En om het af te maken, de mooiste klassieke Alfa in mijn ogen; 33 Stradale. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nog een moderne italiaan, je moet toegeven dat Alfa Romeo wel weet hoe een auto te stylen!
![]() |
Quote:
Klopt, maar ik vind de 159 toch een iets beter voorbeeld daarvan: ![]() (stiekem 2x dikke pasta gepost :D ) |
![]() De modellen zijn inderdaad gaaf :) |
Quote:
Dat klopt, zeker het front van de 159 is mooier. Iets hoekiger, scherper. Maar geef hem mij maar in break uitvoering dan, ik loop niet zo warm van het sedan idee :D En sowieso vind ik de 159 ietsje te groot, de 147 met de styling van de 159 zou echt wel top zijn. Conclusie: wat je wil is een Alfa Romeo Brera. ![]() ![]() ![]() Mogen ze mij altijd cadeau doen + een paar toyota's die ik dan doorverkoop om een budget te hebben voor de onderhoudskosten, wegenwacht en reparaties. :D |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Blijft gaaf zo'n 75 :thumbup:
|
Mijn 'oude' 156/// de vrouw rijd er nu in..
![]() En nog wat Alfa's die ik gehad heb.. ![]() ![]() Een 75 moet er ooit weer komen als hobby-auto... met 1.8 Turbo... |
Alfa 75 is ontzettend mooi. 155 ook gehad, nog steeds een zwak voor. Ondergewaardeerde auto.
|
Bijna elk type 75 wel gehad, 1.8Tb is de favoriet. 155 Q4 2.0 16v turbo 4x4 ook gehad, leuk om naar te kijken maar als rijdersauto vond ik het helemaal niks...
Doe mij maar de oude vierkante Giulietta's en Alfetta's. Die heb ik dan ook een paar. ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
155 ook altijd een geweldige auto gevonden. zoals ze vroeger in de btcc/wtcc reden, echt super!
|
Ja, lekker schrapen met de mijne ja.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:34. |