![]() |
Quote:
ja wist ik wel hoor :thumbup: .dat is bij de mijne golf 1974 ook het geval . daar heb ik ook alle boekjes bij en aan kop bonnen. en wat hij gekost heeft. en wat ze hebben in geruildt dit was een k70 net zo als de radio en de vloer maten die hebben ze er toen bij gekregen. en liggen ook nog in de auto. en nog even over het geregistreerde kenteken. een goede oude kennis van mij,heeft er ook nog een golf 74 staan .en is nog ouder als de auto van jou .ik heb hem gevraag om het kenteken vrij tegeven hier .maar dat wou hij niet. auto komt nog voor dit kenteken 56-DF-72 dit was ook een golf |
Quote:
Oke dan zou maar zo kunnen dat ie ouder is maar zolang hij hem niet vrij wil geven (wat ik trouwens raar vind) is die van mij het oudst. En ik ga er nog achter komen want heb al contact met iemand gehad die van alle nog resterende kentekens van de 74er golf een uitdraai heeft. En de letters zeggen niet altijd wat, want die van split52 heeft DL in het midden. Das nog voor die van mij maar de registratiedatum is januari 75 dus na die van mij. :rolleyes: |
Quote:
ja klop .die uitdrij heb ik ook wel hoor. maar als je het zeker wildt weeten moet je naar het fin nummer kijken .dan kan je zien welke het outste is dat doen we ook altijd met de gti s hier is een .1974 56-DF-72 1974 37-DL-65 Geel 1974 36-DR-57 1974 81DP31 LS 1974 07-DU-42 Geel 1.1 1974 88-DU-01 Rood 1.5 s 1974 87-DU-56 Geel 1.5 S 1974 33-EE-52 Groen 1974 67-EH-63 Groen 1.5 LS automaat |
Quote:
Ja oke ik zeg ook niet dat die van mij het oudste is maar het oudst bekende kenteken op een golf 1 die nog bestaat. Die kentekens in jou lijst die boven die van mij staan zijn van auto's die al gesloopt zijn. Maar goed wat een discussie weer :D back on topic ;) |
Quote:
ja vind wel leuk dit thumbup: en waarom denk je dat ze gesloopt zijn. ik heb hier ook nog een gti testaan .als je die na vraagt bij de rdw vind hij hem niet .en als je er heen belt weeten ze het zo ook niet. en dan zeggen ze moet je hier heen komen met de auto .want dit zijn autos die in een ander bestand staan. en daar kunnen we zo niet , een twee die in komen maar goed het zijn leuke autojes :thumbup: |
En daarbij hij heeft het oudst geregistreerde kenteken op een Golf 1 van NL ;)[/QUOTE]
Oh? dat is best stoer :thumbup: |
Ik wil die GTI's wel eens keer komen bekijken.
|
Quote:
hey waar om wou je ze bekijke. |
Gewoon uit interesse, ik ben namelijk wel benieuwd wat er allemaal origineel aan die dingen waren. Details dus.
|
Quote:
ja klop zitten een hoop verschilen in .wel had jij ook al weer en welk begin nummer heb 17730/31 want dan is hij |
17731.....
Hij is in Nov 76' van de band gekomen. |
Quote:
oke ja die van mij zijn 17730 en wat voor wind vanger had je op de ruiten wisser en hoeveel motor kap vangers heb je op en heb je ook een achterbank slot |
Quote:
mag jij wel zo ver van huis René :D wel bakkie komen doen dan he ;) |
Quote:
hey alberto is dat peter van de ma die een |
Quote:
en heb je ook PN in je kenteken papieren staan. al het goed is niet |
Quote:
Ik heb mijn auto in die tijd incompleet gekocht, dus ik zou het niet weten. Daarom wil ook een keer komen kijken, maar als je dat liever niet hebt is het ook goed. |
Quote:
Dan moet ik toch met de boot of niet? :D :D :D |
Quote:
nee met het vliegtuig :D |
Quote:
Oh? dat is best stoer :thumbup:[/QUOTE] hey peter werk jij bij de RDW |
Quote:
kom maar eens langs René @ sipke , we moeten dat museum eens beter op de foto zetten jonghu :D |
@bprijs
Wat voor een fin nummer heb je dan? Mag ook via pm als je het niet online wil posten. :) |
Quote:
Wou er eerst niet meer op reageren omdat het anders een gezeur zonder einde word. Het maakt me ook niet uit als een ander een heeft die ouder is. Wist niet dat het zo'n discussie naar boven haalde, anders had ik er helemaal niet op gereageerd. Maar bij deze een link :rolleyes: http://www.golf1-ig.de/service/regi...d=1526&offset=3 |
Quote:
het is geen discussie :thumbup: en het maak ook niet uit wie nou de outste heeft op kenteken .er zijn autos bij die ouderzijn dan als er op het kenteken staat.dat kan wel een of twee jaar verschil maken .en er zijn ook nog wel autos die je zo niet vind. als je ze in tiep bij de rdw ,maar nog wel bestaan ,en nedeland is groot hoor dan . kijk dit kenteken maar eens is een gti van 1977 93-rs-37 tiep maar in bij de rdw auto heb ik hier . |
Quote:
Ah thanks. Die van mij begint met 175 40..... Verder weet ik hem zo niet uit mijn hoofd. |
Quote:
Bedoel jij dan niet slapende kentekens? Dat zijn geloof ik ook kentekens die je niet meer online op kunt vragen bij het RDW. |
Quote:
hey steven jij heb er ook een van 1974 je kan wel zien wel outste is in deze lijst en niet het ouste kenteken Golf L 1753013XXX 9/1974 |
ja die zijn er ook slapers .maar je hebben ze ook die in een ander bestand staan . en die vind je ook niet. en ook niet als je er heen beldt .
dan moet je maar met de auto komen zeggen ze dan .en als de auto voor de laaste keer apk gehad heeft in 1995 vind je hem ook niet bij de rdw. |
Quote:
Ja die site ken ik. Dit is mijn swallowtail. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18993 Misschien vind je deze link ook wel leuk om door te lezen. Hier staan bijna alle swallowtails van dit forum op. :) http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25197 |
fy 36 tr :thumbup:
![]() |
[QUOTE=Edition-Blue]fy 36 tr :thumbup:
Geinig ding zie je niet zo vaak in het zwart :thumbup: |
Quote:
mooi gti hoor :thumbup: |
Da's nou grappig. Ik had precies dezelfde vraag, ben net lid geworden. Maar we zijn inmiddels een paar jaar verder. Even nieuw leven inblazen dan maar. Die FN-37-PV is wel super. Is er bekend van wie die nu is? Voor een fotosessie zoek ik namelijk zo'n originele oer-GTI 1600 met ruitenbekleding. Bestaan die nog?
|
Quote:
|
Quote:
Heb je daar toevallig foto's van (of andere gegevens)? |
Quote:
maar daar kan ik zo niet bij, wat ik weet is dat hij rood is en een van de eerste 1000 dacht ik. Zal het nog eens vragen ik zie hem dit weekend. |
Quote:
Graag! Alvast bedankt. |
Wat voor soort fotosessie word dat?
|
Quote:
Ik ben benieuwt naar de fotos van de auto en het kenteken :D weet dat er niet veel meer zijn van 76 ze zijn bijna op een hand tellen orgineel nedelandse. En die er een heeft kan ik ook. :) |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:23. |