![]() |
Super en zoals aangegeven Present....... :rolleyes:
Suc6 met alle voorbereidingen |
skup voor deze meeting
|
Van de week de vergadering bijgewoont,en de plannen voor het evenement zijn echt super :thumbup: ..vooral het stuk INDOOR is echt geweldig om erbij te hebben.. :thumbup: :thumbup:
|
Zou nog wat foto's posten van het terrein. Ook foto's van de loods: Kunnen heel wat auto's binnen. Opgeven om binnen te staan is ook mogelijk. Dit kan via info@vwauditeamhoogeveen.nl
De foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Geweldig terrein en nog een mooie grote indoor gedeelte erbij......Super..... :tu:
Precent met 1 of 2 auto's... |
Quote:
We gaan er een mooie dag van maken Henk,ik heb er al mega zin an :thumbup: :D :thumbup: |
Ah een meeting op mijn verjaardag, mooier kan het seizoen niet beginnen. Ich bin dabei. :thumbup:
|
Quote:
Neem je gebak mee?? :D Super dat je komt op je verjaardag,krijg je geen visite??? |
Een mooier kado kan je toch niet hebben, een meeting near home op je verjaardag. Visite komt zondag want dan kan ik maandags naar de meeting.
|
Quote:
Helemaal TOP :thumbup: nogmaals super dat je komt.. :thumbup: |
Ik herinner me de meetings wel, was altijd goed geregeld. So count me in, ich bin dabei. Regel wel even mooi weer voor die dag hahaha
Nils |
wij zijn er ook staan er met een stand, met 2e hands vw\audi spulletjes, en denk dat ik mijn mk1 20vt ook wel mee neem. gr niels en stefan
|
Helemaal super :thumbup:
|
upje voor deze meet :thumbup:
|
Helemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Wij zijn er cker bij met een stand vol 2e hands vw en audi spul!
|
Ook zal er deze dag een vermogenstestbank staan :thumbup:
|
Zijn er nog `deurregels` mogen speciale autos binnen staan?
dan kan ik kijken welke Vw ik meeneem.... |
Quote:
Volgemij kun je je opgeven/info via dit mail adres info@vwauditeamhoogeveen.nl :thumbup: |
idd opgeven kan via dit emailadres :) is nog wel ruimte in de hal.
|
Even een zondag upje :thumbup:
|
Ook aanwezig met mijn einzer, toch 2 min rijden dus zal wel heel stom zijn niet langs te komen :P
|
Quote:
Email sent.... :thumbup: |
super snel reply...plekje voor de rallye... top!
|
even weer een zondag upje :thumbup:
|
:thumbup:
|
Nog 2 weekjes :)
|
nog 1 week :thumbup:
|
ja....... :thumbup: :thumbup: :limey:
|
Ik heb ook al mega zin in de voorbereidingen ervan :D :thumbup: ,ik zie jullie woensdag mannen :thumbup:
|
is goed Rene :thumbup: Maandag gaan we al beginnen met het terrein.
|
:thumbup: :thumbup: :cool:
|
ben druk bezig dit weekend om de golf
even klaar te krijgen voor maandag zaterdag de voorschermen spuiten en nog wat dingetjes en de hoofdsteunen in de achterbank monteren maar dan ben ik maandag wel van de partij :thumbup: :D |
ik ben druk met mijn oprit bezit ligt er weer voor de helft is dus moet wel gaan lukken om maandag de einser weer uit de schuur te krijgen!!
we komen vroeg dus hopelijk staat de koffie klaar :) |
Op je verjaardag naar een meeting en dan ook nog mooi weer dat moet toch helemaal goed komen,
Ik ben er maandag, Nils |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Komt helemaal goed. Koffie staat klaar! Voor de eerste 250 auto's zal er een klein presentje klaar liggen. En voor de mensen die nog de auto willen wassen dat kan. Op ca 1 km afstand van de meeting staat 2 wasboxen. Weg er naar toe is niet geweldig maar wel te doen. Adres van de wasboxen is: AUTOPROFI A.G. Bellstraat 31b 7903 AD HOOGEVEEN |
Vergeet de wasbox bij Autobedrijf Veldman niet ;) aan de Siemenstraat 8 - 7903 AZ in Hoogeveen
Rechts op de foto :thumbup: ![]() |
zekers effe kijken met de mk2!!
super weer er bij wat wil je nog meer!! |
waarschijnlijk aanwezig met de kevert..
is toch de meeting geweest waar ik de kronkel in m,n kop kreeg om m,n golf1 te gaan slammen enz.. dus nu maar effe met met een luchtkoker die kantop jeugdcentiment........!!! |
All times are GMT +1. The time now is 03:34. |