![]() |
ik heb nog wel een ruitenwisser voor je met motor helemaal compleet
pm maar |
Ziet er al mooi uit Thijs. Heb jij ook zo'n dikke zooi onder je radiateur zitten op je front dwarsbalk?
Ik zie erg weinig roest, klopt dat? Ik vind die Inarissilber ook een te gekke kleur (alhoewel ik zelf een pargasblauwe heb). Ben nu al weer benieuwd naar de volgende foto's. Grtz Ronald |
Quote:
Uhh ja onderaan zit zwarte zooi die ik er niet echt af kreeg. Volgens mij hebben ze daar iets opgespoten oid. Ja roest heeft dit autotje echt bizar weinig voor een golf 1 :cool: |
Goed bezig zeg! Echt gaaf! Ooit wil ik ook nog zoiets doen :)
|
Echt zeldzaam hard deze. Zelfs de lak in de motorruimte is nog goed.
Zou hier dan echt geen easter-egg in zitten? Ik zie alleen onderlangs bij de stuurinrichting wat roestpuntjes, dus die moet je wel even goed behandelen. Fijn hé als iedereen zo geïnteresseerd is in je auto en komt kijken, terwijl je handen jeuken om verder te gaan :) |
Heb jij aan de bovenkant van de chassisbalk/versteviging waar je spoorstang doorloopt aan de bestuurderszijde ook een gat zitten zonder dop? Of is ie bij jou wel gesloten dmv een rubber afdichting? Bij mij is het gewoon open en ik kan me voorstellen dat daar op den duur rommel in komt met alle gevolgen vandien :eek: .
|
leuke einser!
gezellige boel daar in frank z'n loods zie ik;) |
Quote:
Daar zit normaal een stuk Duct-tape, met daaroverheen een dikke laag strijkkit. Het afwateringsgat van de waterbak zit er namelijk precies boven en er blijft water en rotzooi staan in de hoekjes, dus is wel belangrijk om dit goed te dichten. Ik zie trouwens dat dit topic op 2 plaatsen tegelijk wordt bijgehouden. Beetje verwarrend. |
Quote:
Dankje, dit projectje gaat eigenlijk ook weer wat verder dan gepland maar ach het houd je bezig he |
Quote:
Dankje, echt fijn om van iemand wat al zover is met zijn eigen project zo'n complimenten te horen :D Ja pff die easter-egg ben ik ook al bang voor hoor, had soms echt zoiets van: straks moet er gewoon iets heel slechts komen. |
Quote:
Geen idee, maar audilimburg heeft het antwoord al gegeven zie ik. Als je wil kun je een keer langs komen om te beunen, leren we weer wat nieuwe mensen kennen. Of ga je naar vag-fest ? Wij wel namelijk. |
Quote:
Zekers ! Altijd gezellig daar. |
Quote:
bedankt voor de uitnodiging Thijs! Momenteel heb ik het zo druk dat ik er nog weinig tijd voor heb. Ik ben zelf ook bezig in een loods die niet in de buurt van mijn huis staat. Ik heb een paar projecten lopen (tegelijk) een mk1 cabrio uit '84 en de dichte 5drs. Ik zal zsm een topic aanmaken en al wat foto's plaatsen 9want ik neem aan dat jullei net zo geilen op foto's van vw's als op het golfcabrioforum :D ) ik stuur je wel een bericht als ik een keer langs wil komen (om te helpen natuurlijk ;) ) @audilimburg: bedankt voor je antwoord. gelukkig zit er nog geen rommel in de holte onder dat gat. Maar ik zal er weer netjes duct tape overheen plakken en afstrijken met kit :thumbup: |
Hej,
Ziet er allemaal nog mooi hard uit ! ga je hem van binnen en van buiten spuiten ? groeten Jeroen |
Quote:
Kijk maar wanneer het je uitkomt. Volgens mij had Erik je nog gespot in Roermond btw |
Quote:
Weet ik nog niet, we zijn nu een beetje aan het orienteren naar een spuiter die het goed kan voor een schappelijke prijs. Als het niet veel meer kost om ook de binnenkant mee te doen, zal dat wel gedaan worden. Was Erik gister niet bij jou trouwens ? Hoorde dat jij inlasstukken voor weinig weet uit te halen. Ik zoek nog een onderstuk voor de dorpel namelijk. |
Quote:
Hij had mij idd een PB gestuurd, maar ik was het niet. Staat in Broekhin ook een kever die op die van mij lijkt. Die van mij staat in de stalling ;) . |
he puik wagentje :thumbup:
|
Quote:
Volgens mij moeten wij eens een mini-meet doen bij de loods van Frank (als hij dat zelf ook goed vind). Volgens mij zijn er aardig wat Limbo's bezig met Golf 1 projectjes op het moment. |
Quote:
Dank u dank u. Altijd leuk om te horen. |
Quote:
Ik denk dat hij daar geen probleem van zal maken hoor. Moeten maar eens wat afspreken. Zijn op het moment aan 2 golfjes 1 bezig. Ben net terug van Erik waar we het blok eruit hebben gehaald. Volgende keer moet de mijne maar weer eens aan de beurt zijn :rolleyes: |
Quote:
is ook niet zon probleem :) alleen wel even opruimen van te vore :D |
Quote:
Ja moeten eigenlijk een rekje vrij maken zodat mijn spullen allemaal bij elkaar kunnen liggen. Sowieso gaan de zijschermen weg. Oja heb nog nieuw speelgoed binnen gekregen: ![]() Ook heb ik een GL interieur uit 1979 gekocht, wat ik direct naar een stoffeerder trap als ik het binnen heb. |
ik zal eens een zaterdagje vrij maken ;)
|
Quote:
Hallo Thijs, Erik is idd zondag even langs geweest, even zijn carbs showen voor hij uit elkaar ging Je moet even kijken op www.winparts.nl die hebben heel veel plaatwerk en andere onderdelen voor de golf. ik heb er al heel wat gekocht en ben zeer tevreden met wat ik heb gekregen, als je een dorpel besteld moet je wel de wat duurdere pakken deze heeft een hele goede pasvorm en is compleet. groeten Jeroen |
Dankje voor het adres Golfmeister.
Oja heb beetje gezeik via Ebay. Had een interieur gewonnen en zouden de verzendkosten € 60,- zijn, ik netjes geld overgemaakt en nu moet ik ineens € 120,- verzendkosten betalen omdat het naar NL moet. Ik dus het adres van Frank doorgegeven moet die ineens € 100,- voor verzendkosten hebben :screwy: Heb dus maar een klacht ingedient via Ebay, want krijg het idee dat de beste man via de verzendkosten winst wil maken :mad: Wat ziet de hoedenplank op de foto er vies uit zie ik net ! Dat is irl dus absoluut niet zo hé :D |
Thijs proficiat!
Minder, hopenlijk komt het nog goed met het interieur. Erik. |
thijs
als het niet lukt met je interieur heb ik eventueel nog wel een mooie liggen :) |
Na gister flink gefeest te hebben op Decibel vandaag nog even gaan beunen. Merkte dat ik niet echt helder meer kon denken omdat ik goed moe was. Hebben als eerst mijn nieuwe speeltje in elkaar gezet en het blok eraan gehangen:
![]() Daarna hebben we de deuren eruit gehaald en kaal gemaakt. Tenslotte nog een vak in het rek vrijgemaakt zodat mijn spullen netjes bij elkaar liggen. Misschien dat ik morgen nog even verder ga. Kan op het moment niet echt veel omdat ik moet wachten tot Erik klaar is met zijn frikandel ;) |
handig bokje hoor mag ik zo aso zijn om te vragen wat dat kost ?
|
Quote:
Je hebt pm :) |
Werk belde vandaag met de mededeling dat ik vandaag vrij zou hebben. Nou ik dus eerst een paar kratten gehaald waar ik de spullen netjes geordend in kan leggen. Effe met Erik gebeld en samen richting Deutschland gereden. Als eerste maar de ramen eruit gesloopt. Alle gingen goed behalve de achterraam die was even tricky. Uiteindelijk zonder te beschadigen eruit gehaald.
Tenslotte was het plan om de draagarmen en achteras enz eraf te halen. Helaas is dit niet meer gelukt omdat het toch al wat laat begon te worden en ik geen overlast wilde veroorzaken. Uiteindelijk is dit dus het resultaat: ![]() Helaas hadden ze het steenslagkapje met kit vastgemaakt waardoor ik de verf eraf trok, maar uiteindelijk is dat niet zo'n heel groot probleem omdat de auto toch gespoten wordt. Volgende keer neem ik wat primer mee om roestvorming te voorkomen. ![]() ![]() En uiteindelijk een golf 1 in onderdelen in het rek: ![]() |
goed bezig man! :D
|
dat begint er op te lijken :thumbup:
|
Quote:
Dankje. Vandaag ook een ruitenwisser + motor e.d. binnen gekregen. Ben ik tenminste van die lelijke dopjes @ achterklep af. |
Quote:
Idd, begint niet meer echt op een auto te lijken :screwy: Zijn nu ook best veel met die van Erik bezig, we wisselen de auto's af en ik moet wachten tot ik de beugel kan lenen van Erik dus komende tijd moeten we de rem er een beetje ophouden. We gaan wel proberen om hem dit jaar in nieuwe lak te krijgen, zodat we dan rustig kunnen gaan opbouwen. |
![]() leuke foto ook leuk dat er 2 van mijn vroegere golfjes op de achtergrond staan die zijn alle 2 naar nol gegaan... gr,egon |
Quote:
Hehe idd. Nog bedankt voor de hulp gisteren :D |
Nou, gisteren dus weer effe aan het autotje gewerkt. Dat wat ik wilde doen is ook na veel gekut gelukt. Namelijk als eerste achteras eronderuit. Helaas kregen we de bout van de schokbreker er met geen mogelijkheid uit. Nu een uur erop meppen enz maar de hele as eronderuit gepakt en verder gegaan met de rest.
![]() Aan de voorkant zijn pootjes ook verwijdert: ![]() En het totaalplaatje nu: ![]() ![]() Oja, over het interieur. Na veel mailen e.d. toch maar besloten om het gewoon te nemen. Zie nog maar eens ergens zo'n interieur te vinden, en uiteindelijk is het nog niet te duur. Zodra ik dat binnen heb wil ik het gelijk opnieuw laten vullen en weer netjes laten maken. |
Dat met die schokbrekers is een bekend probleem, heb ik ook 2 keer gehad. Er zijn meerdere threads hiervan, maar de enige echte oplossing is om de bout door te slijpen. De schokbreker heb je daarna niet veel meer aan, maar die zul je vast niet opnieuw gaan gebruiken.
|
All times are GMT +1. The time now is 03:01. |