![]() |
Ben van de dichte wielen, vond deze combi altijd wel geslaagd:
![]() ;) |
Ik vind mijn eigen wieltje ook nog wel apart eigenlijk.
![]() |
Maar die staan dan ook wel grandioos bij de kleur/rest van de auto :) .
|
Lees ff het topic goed!
Topic starten vraagt om wielen die exclusief zijn (geen BBS, Porsche, RH enz.!). Wielen van Masselink staan goed! (alleen jammer van de witte letters op je banden) Groet, Gerrit |
Quote:
Dat vind ik dan juist wel weer leuk :thumbup: Wat is het formaat velg/bandenmaat/ET van dit set? |
idd.. die witte letter maken hem te Halfords. (of is dit geen werkwoord;))
|
Quote:
En die parabooltjes dan :D |
haha, valt niet mee mensen!! Echt veel smaakverschillen hebben we hier!! :thumbup:
Blijven posten mensen!! :cool: |
Quote:
Ik weet niet onder welke tegel jij vandaan komt, maar een setje BBS rennsport of BBS RF (3 delig) is toch echt wel exclusief :screwy: |
Quote:
dit blijft een toppertje voor mij!! :eek: :eek: :wow: :wow: :wow: |
type 5 dus!
![]() |
Quote:
De oude van Jason (Sloopycoupe) op Vortex. Gave dikke bak, dacht met een 20vt. Die auto was voor mij de reden om ook diezelfde velgen te gaan zoeken. Twee keer gevonden, en twee keer heeft de verkoper besloten de velgen toch maar niet te verkopen. Geld terug, velgen foetsie. :( |
Wat ik ook erg stoer vind, maar geen idee of het ook onder een Mk2 staat, zijn deze:
Is het niet van een Corvette ofzo? |
Quote:
Yep, zat ik zelf ook al aan te denken. Vind die wielen super onder een mkII |
Ik heb Borbet A (7,5J voor, 9J achter) onder mijn MK2 liggen. Dat vond en vind ik nog steeds een mooie velg voor onder een MK2.
![]() ![]() |
![]() |
Quote:
:P ik heb ze hoor! gauw maar eens een weekendje vrij maken om ze op te knappen, zijn echt te lelijk op t moment... :( |
Quote:
Nee man... Da's voor de MK3 afdeling :D |
Quote:
Als je ze weg doet voor een redelijke prijs, laat 't me dan even weten aub. ;) |
Quote:
Heeft hier in NL niet een donker gekleurde dunne bumper MK2 rondgereden met corvette velgen? |
AZEV A :thumbup:
|
denk dat er wel heel veel mooie wielen onder een mk2 mooi staan ligt er maar net aan wat je zelf mooi vind....
ik vind dit erg mooi...... ![]() ![]() |
Quote:
![]() |
Quote:
:thanks: :own: eindelijk weetik het type dus: D :D :D :D enkom er zojuist achter dat deze wieltjes zeeeeer gewild zijn in de states:D |
Quote:
Hmm.. Mijn opel embleem ligt nog steeds in het handschoenenvakje :D |
gister een setje 17" 8j tsw hockenheim gekocht gaat ook mooi staan weet ik hahah
|
CD Design velgen in 7 x 15 ET 42
![]() ![]() |
Vind dit ook wel wat hebben eigenlijks:
![]() |
Quote:
Deze bedoelde ik :thumbup: |
rijd nog steeds zo rond.. was laatst nog op de delftmeeting.
|
Ja die is volgens mij van Edgar komt uit het Westland.
|
Ik vind m zo op de foto niet echt mooi op zn wielen staan (oh nee die 'shit' heet STENS tegenwoordig ;) )
|
![]() Moeten nog even goed gepoetst worden :D |
Tsw hockenheim was vroegah de velg onder een mk2
De vela,s zijn ook mooi onder een twee. Maar wat je ook bedenkt het is eigelijk al eens gedaan. Zou zelf iets in 16inch rondom 9j pakken ,bijv brock b1,azev,borbet a Vroeger zag je ook veel pls onder type 2 en dan in 14 inch lekker oldschool duitse stijl |
Jep vernieuwend bestaat niet meer maar daar moet je het eigenlijk ook niet voor doen ;)
Kan wel heel apart zijn maar als je het zelf niet mooi vindt doe je het toch ook niet? Maar is wel jammer ja dat je de PLS enz enz niet veel meer ziet van vroegah. |
Quote:
:iamwithst ![]() |
Zo vind ik die Golf 2 gti 4 deurs mooi in de oude Rieger catalogus met 9 en 10x14 inch Steffans eronder.
Duitse stijl blijft heerlijk :thumbup: |
Quote:
Zou heel erg goed kunnen dat die van hem is, kassen (op de achtergrond :tongue: )lijken wel heel erg op. |
Heeft ook wel wat:
![]() |
Quote:
idd wel een paar keer gespot hier.. zelf ben op een mk2 nooit zo van de diepe velgen meer van de plattere en dichtere ;) |
All times are GMT +1. The time now is 14:18. |