![]() |
niks meer aan doen,lekker cruisen zo.
|
Ik zou ook voor GTI achterlichten gaan!
Verder is hij :thumbup: |
Ik wacht eerst af tot dat chroom eraan zit,dan maak ik wel een beslissing
Vanmorgen is René even langs geweest (R.C.G60) En maar even een klein shootje gedaan.wel grappig,2 van "mijn" MkIItjes op de foto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Echt gaaf hoor, ik vind die zwarte achterlichten super staan.
|
Dikke golf hoor.. Hoe heet het merk van die lemans replica's?
|
Arne, Thnx kerel,vind ze zelf ook wel wat hebben maar twijfel nog een klein beetje.
Rutger, Thnx,ik weet et zo niet,zal zo wel even kijken,iets van hijosin ofzoiets |
Nu ze ik zo met ze 2en zie staan, vind ik die witte tog dikker, maar zal wel komen omdat die er wat meer retro uitziet.
Ben benieuwd hoe netjes je de zwarte gaat maken, zal wel weer goed komen. Enigste minpuntje, ben normaal helemaal "in to" getrokken bandjes, maar vind dit niet bepaald mooi staan... |
mooie shoot koele
zwarte achterlichte staan wel netjes |
@ Oldskool, Dat kan heel goed,zo ieder zen eigen natuurlijk,rene heeft die 16inch staal eronder gedrukt,blokjes op et dak en die bra.zou ik zelf nooit gedaan hebben maar als ik et zo zie is et idd wel grappig.
@ Klenne,Thnx kerel Vandaag de nieuwe logo's opgehaald,en begint al aardig wat te lijken nu,nu nog even een keer de bumpers met chrome bies erop en chrome s rohr eindstuk :thumb: Dan lijkt de achterkant wel aardig netjes denk |
Hee gerben waar had je de velgen gekocht.
Apart om hem met je ouwe witte te zien. |
Nou,
Heb weer wat updates,misschien hebben sommigen et al gezien op de speed meet maar heb nu de enkele grill erin,nieuwe chrome logo's rondom en smoke koplampen. De koplampen twijfel ik nog over (zoals gewoonlijk) dus dat zien we nog wel hoe dat word. De heenweg na de meeting kwamen we te klappen over een paar dikke hobbels onder et viaduct op et laatste stukje snelweg met als gevolgs dat de velgrand,de rand van de wielkast raakte. Gelukkig alleen een beetje plastic aan de rand maar geen schade, Smiddags toen we thuis waren heb ik direct de wielen eronder weg gehaald,de auto na boven gedraaid (Hij moest vandaag voor de apk) Origineel staal eronder en vandaag dus mee na de apk geweest. In één keer erdoor gekomen. Toen ik weer thuis was,direct weer na beneden gedraaid,alleen nu 1cm lager dat ie was, rondom. Direct maar even de achterste wielkast rand uitgeslepen waardoor hij nu net mooi ovder de velgrand valt ipv er tegen aan. Hier wat foto's van op de speed meet. ![]() ![]() ![]() Ik zal morgen of overmorgen wel even foto's maken van hoe laag die nu staat. Groeten! |
Heb nog wat fotos gevonden
![]() ![]() |
Als jij door een hobbel gaat raken de velgranden de weg :)
Ben zelf geen golf2 fan, maar zo eentje mag ik toch graag zien. |
Heb nog bij jou auto zitten kijken man wat is dat strak die bandjes.
En die witte is ook erg mooi hoor. Gr Ronnie |
Super mk2-tje zo :thumbup:
|
Idd leuke wagen zo, banden staan zeker goed getrokken !
|
|
Gaaf gaaf gaaf, bumpers nog even poetsen en hij is af :P
|
@ Martiepartie, datzou je wel denken maar et valt opzich wel mee hoor,heb niks gehoord/gezien/gevoeld zeg maar ahah.
@ De Limburger, haha best strak idd,thnx man! Mister cool, thnx! Edition blue, Thnx kerel! ja bandjes zijn fijn :D Kazzo, Thnx kerel! echt super foto!staat nu op men achtergrond :D Arne, Thnx! ja had de bumpers al gepoets maar had ze nog even een keertje moeten doen haah,raar vlekkerig dat ze waren,maar ga binnenkort even met chromen bies bestellen denk.maak ik ze dan mooi zwart :D |
Ik vind hem ook dik :D
|
extreem laag die banden, top!
|
Ja.. erg leuk, 'k zou het zonde vinden als er chrome op zou komen!
maar goed, smaken verschillen.. 't zal vast een net karretje blijven :) |
Thnx voor de reacties jongens
Tijdje geleden alweer. Toch heb ik niet stil gezeten,had nog steeds twijfels over de achterlichten,ik had nog een setje liggen dus daar de logotjes van afgeschuurd en rood gemaakt. Chromen bies om de grill,en heldere koplampies,vind ik toch wat frisser staan! Ruitenwissers netjes zwart gespoten weer. Ook is de auto rondom een halve cm lager als op de vorige foto's Hier een selectie van een kleine shoot. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind et wel aardig netjes zo,ook heb ik zaterdag bumpers met chromen bies besteld bij Stroeve,van de week komen ze binnen.. Dit was et eerst wel weer even. |
ziet er heel goed uit!!! die bumpers met chromen bies zullen erg mooi staan!:D
|
Heel mooi ja, die andere bumpers maken het geheel af.
Gr Ronnie |
Mitta,thnx kerel! dat denk ik ook :D
De Limburger,ook bedankt,ja dat is ook nog et enigste wat ik ermee ga doen qua buitenkant,op wat plaatwerk netjes maken na dan haha |
Heel mooi zo, achterlichten doen hem goed !
|
Achterlichten doen 'm erg goed, maar 't front vind ik het nog niet helemaal doen. Misschien dat dat beter word in combinatie met andere bumpers, maar vond 't oude tot nu toe mooier :thumbup:
|
Thnx voor de reacties,ik vind dit front wel dikker,vind et stukke frisser,als de bumpers er straks opzitten gaat et wel mooi bijmekaar passen denk ik,we zien et wel,anders maar weer wat anders :D
|
vind het een mooi mkII tje :thumbup:
|
thnx
Weer een update Bumpers met chrome bies,achter zit een bocheltje in kwam ik later achter dus dat word nog verholpen, Hier een paar foto's ![]() ![]() ![]() |
heel dik met die bumpers zo! staat heel luxe:D
|
vet :thumbup:
|
1 woord..... klaar!
|
Thnx voor de reacties jongens:D
@ Rick,hijs klaar idd,nu alleen nog verder met plaatwerk,heb nog een halfstrakke achterklep liggen die in kleur moet en wil nog een mooie motorkap en deuren regelen enzo,beetje netjes maken zeg maar,dan met interieur verder :D |
erg mooi echt waar.
|
Wel netjes, al prefereer ik toch chroomloos en oranje knippers rondom :)
Jammer van die imi-bumpers is dat ze achter altijd zo overdreven bol staan. |
thnx voor de reacties jongens,
@ Misha,dat is zeker jammer,als ik dat ook geweten had,ga er vandaag of morgen even mee aan de gang,kijken of et anders wil |
heey die chrome bies staat echt heel goed! super auto!
|
Thnx kerel.
Hier nog paar fotos van de duitse autodag; ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 00:29. |