![]() |
![]() ![]() |
Nieuwe homokineet en een lekke waterslang zijn reeds vervangen.....
US kachelpaneeltje binnenkort binnen ( Thnx Arnaud ;) ) |
Een nieuw setje wielen voor onder de corrado :D
Ik hoop dat ze komende week binnen zijn... |
N andere motorkap,zonder roest:d Was wel even rijden(200km) mja onder het motto
" wat je van ver haalt is lkkr" ![]() |
ikke audi winterfelgen 15" en maandag onderhoud :D
|
setje 944 deurgrepen voor mijn jetta
|
een garagebox :-)
|
![]() (jaja, 2 dagen te laat :rolleyes: ) en nieuwe 5x100 naven en wiellagers, zit een beetje speling op eentje namelijk.. |
vandaag ook een momo team 300mm stuurtje
|
Centrale vergendeling voor de winter Vento
|
Gisteren nieuw setje wielen gehaald :)
Dacht dit type wiel niet meer te vinden was, bij toeval toch gevonden :thumbup: en dan wel bij een opel manta freak :screwy: ![]() |
een compleet kr blok en een mk1 16v spaghetti spruitstuk
|
:D RF blok met 140.000 km
Nw Querlenker, fusees, spoorstangen, veerpootlagers, veren en schokbrekers achterklepfietsenbagagerek :D Nw 25 jaar 'oude' Hella verstralers gevonden in magazijn van oud garagepand waar ook 2 remlichten nieuw in de doos lagen...........al meer dan 20 jaar :D En 15inch steelies, waar op dit moment naar gekeken wordt of ze verbreed kunnen worden :D |
setje gele h4 lampen:)
en een nieuwe radio (oude radio hebben ze eruit gejat!!) |
voor de audi een revisie beurt voor de dynamo !
voor de 6N van me vriendin nieuwe pedaal rubber zodat de lompe sport pedalen er uit kunnen ! gr. martijn |
ja en die waren duur
dat de auto er gewoon van is gaan roesten, mijn god wat ziet dat ding eruit |
Ander setje zomerwielen voor onder de cabby
;) |
eh een andere auto wou creme leer kon ruilen maar toen de hele auto maar gedaan
|
2 setjes porsche c2's ( of clubsports weet het verschil eigenlijk niet tussen die 2 :P )
1 setje gepolijste 8" + 9" met banden en adapters en een opknapsetje 8 en 9 inch, weet nog niet wat ik daarmee ga doen :) |
Vood de daily vento:
Nieuwe Olie Oliefilter Luchtfilter Interieurfilter Spanrol En zaterdag ga ik mijn mooiste aankoop van 2008 ophalen.. |
4 slangklemmen om de CV carbs weer op mijn auto te knuppen:)
|
Quote:
Laat me raden je kan er op zitten ;) |
![]() Nieuw blokje in m'n Jetta :) |
![]() En een verse apk :D |
![]() ![]() ![]() ![]() zojuist via ebay gewonnen :D |
Een zo goed als nieuwe USA achterklep voor Talitha's Golf 3,
ff het logo en de ruitenwisser eruit en dan spuiten. Dan kan eindelijk de oude half rotte klep eruit! |
Nog wat meer USA zut hiero:
- Voorschermen met oranje sidemarkers + extra setje witte sidemarkers - Achterlichtjes - Kneebar Thnx to Dimi ( Jettameister ) :thumbup: |
Als het goed is worden er vandaag een setje heldere kruiskoplampen gebracht....
|
Een nieuwe motor.
![]() :D |
Laatste aankopen van de afgelopen 2 weken:
-Benzinedrukmeter+adapter en adaptertje v/d turbo-olietoevoerleiding, nieuw gekocht bij Racehardware -Oliedruksensor+adapter, gescoord op Ebay |
nieuwe autoradio met 20 gig hd bestelt:
klik |
schroefsetje
schroefset gekocht met een super resultaat. owjah en ook nog nieuwe dunne bandjes. nog geen foto's van en omdat ik de schroefset vergeten ben te fotograferen dan maar zo
voor ![]() na http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6OIMPSIZ.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OTXUPJ66.jpg |
Voor de Passat GT een nieuwe bobine. Ding liet ons afgelopen zaterdag in leeuwarden staan, tja daar sta je dan met de 2 kids en de vrouw stil in leeuwarden.
Voor de polo G40 een nieuwe eind demper. Die morgen even monteren. |
Quote:
Haha zie hem eens blij zijn :) Mooie foto! Mijn laatste aankoop? Bi xenon voor de Luup :) |
En zojuist nog een setje Arosa achterlichten gekocht :)
|
40mm solex carbs op gehaald! Der zitten nu 145mm sproeiers in en 40mm venturi's. Heb er nog 5 rode in steek kelkjes bij gekregen en 4x 38mm venturi's
hier de foto's: http://s220.photobucket.com/albums/...mview=slideshow |
Ik heb alle aanwinsten van de afgelopen twee weken maar even verzameld in 1 reactie
TDI eindemper Onderstel van een golf 3 gti 16V om van 4x100 naar 5x100 om te kunnen bouwen. Setje wintervelgen audi TT en even hoogglans wit gespoten 2x nieuwe Nankang 185-35-17 en 2 x nieuwe pirelli 195-40-17 |
![]() Een mk1 085 baksteun :D |
![]() 4 nieuwe uniroyal rainsport xl2 en 2 gerichte velgen van van essen banden eerbeek |
![]() Setje Gedore schroevendraaiers en een NL bordje :) |
All times are GMT +1. The time now is 19:23. |