![]() |
Quote:
bij de Vewa op zondag .... :D |
Eg wel als je er zo overnadenkt is het lang geleden damn.
En dat VW en Opel naast elkaar stonden :D |
Quote:
opel is wel heel erg lang geleden daarna is de rooie golf 1,6 advance , en toen kwam deze tijd van mijn 1e wolfsburg edition LH-ZB-85 maar klopt , toen was het nog gezellig , met de van leijen boys in de opels , en manta's :D :D maar eens een "oude koeien" topic openen :D maar nu weer ff on topic maar weer |
![]() Voor ![]() Midden En de rest volgt |
voor:
![]() na: ![]() voor: ![]() na: ![]() ![]() voor: ![]() ![]() na: ![]() ![]() |
He, die zie ik wel eens staan in Broeksterwoude, die caddy, leuk wagentje!
|
voor (week geleden dus):
![]() En nu 1 week verder: ![]() |
voor: (in deze staat gekocht in okt 2007
Na (Nu: oktober 2008, maar nog niet klaar, nog recaro's of edition leer, en nog 15inch 8j cupvelgen scoren.) |
van
![]() naar ![]() naar ![]() naar ![]() en nu ![]() ![]() |
[QUOTE=GolfIIVR6]Voor:
![]() [QUOTE] welke meeting was dat? :D zonder gekheid, d'r staan hier echt toffe projectjes tussen.. |
![]() before after ![]() before ![]() after ![]() before ![]() after ![]() |
[QUOTE=1982kameiX1][QUOTE=GolfIIVR6]Voor:
![]() Quote:
Was op mijn oprijlaan :D |
Quote:
ai, goed antwoord :thumbup: zou ik btw wel willen zo'n oprit: loterij winnen, weiland kopen en volstorten met beton. VW sloperij beginnen voor scirocco's, caddy's, cabby's, T3'tjes etc... maar dat terzijde... |
Before:
![]() ![]() Present: ![]() ![]() |
![]() Voor Na :) |
Upje
|
Zo gekocht :shake: :
![]() Tussendoor :confused: : Nu :D : |
upje?
|
Stoomcleaner even vast gehouden en plat gemept; Niet helemaal recent, wel in grote lijnen :) |
voor;
![]() na; ![]() |
![]() ![]() ![]() |
voor.
![]() na. ![]() |
aankoop 2001,
![]() 2010 bijna klaar na 6jaar stilstaan en nu met 2.0i 8V motor, ![]() |
De jetta van de vriendin.. inmiddels weer wat veranderd :rolleyes:
Vieze raamfolie eraf en een rood biesje in de grille :D ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan de fotos van de LADA overhaul ook wel posten, maar dat doe ik wel in mijn "eigen" topic.. |
voor
tussen na ![]() voor ![]() ![]() tussen ![]() ![]() tussen ![]() ![]() tussen ![]() ![]() tussen ![]() ![]() na ![]() ![]() ![]() |
|
Aankoop:
![]() Tussendoor in de war: ![]() Nu: ![]() |
Zo binnengekomen,
![]() Staat er nu zo bij, ![]() ![]() ![]() Jos. |
is er niet nog een 'voor&na'topic?
meen dat ik vaker gepost had:confused: |
voor ;
![]() tussen ; ![]() na; ![]() --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- voor; na; --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- voor; ![]() na; ![]() --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- voor ; ![]() na; ![]() :D :D :D --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- voor; ![]() na; ![]() |
@. Rickster: Rick hij is SuperDik! :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dank je Dennis! Jou wagenpark ziet er ook goed uit hoor! Toch vind het ik het nog steeds jammer dat je die 16inchers van die vento weer verkocht hebt waren de juiste wielen voor die auto man!
|
Quote:
Wauw, deze is wel erg gaaf! Petje af. |
Quote:
Thanks man. Ja ben ik ook zeker met je eens, alleen kon ik niet lager en wil graag de originele lijn van de schermen behouden. En zoals op de foto van VW-Outlaws heb ik de voorschermen daar al bijna 2cm naar buiten gerold. ![]() ![]() En de velg kwam ook tegen de demper aan...? ![]() :thumbup: Dit staat hem beter? :D |
Quote:
Zelfs je kenteken is veranderd :eek: :D |
Quote:
Wat is er toch mis met je keyboard? Ik zie in elke post van je, zelfs in onderschriften in foto's, vraagtekens waar deze niks te zoeken hebben. :D Die foto rechtsboven ziet er trouwens heel dik uit? ;) |
voor
![]() ![]() na ![]() ![]() |
|
|
Leuk topic!
Before: --------------- ![]() After: --------------- ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 20:38. |