![]() |
coooooooooool!!!! :cool: :D
|
ziet er zekers goed uit
kan ik nog een puntje aan zuigen met men GTI en wees gerust kerel heb men rijbewijs ook nog nie ben nog geen eens 18 nog 3 maandjes |
Maandag nieuw velgjes gehaald voor elke dag, de witte blijven waarschijnlijk ook, af en toe afwisselen dan :cool:
Zijn direct begonnen met ze onder handen te nemen, alvast een voorsmaakje vd nieuw velgen ... Ohja, hij heeft zijn theorie voor zijn rijbewijs !! 23 Maart beginnen de rijlessen ... |
Bruut ding zeg! :D
|
woww volgens mij zijn dat hele vette bbs wielen, heb je er misschien totaal fotos van of van dezelfde wielen onder een andere auto?
|
zo zijn het er ...
originele BBS'en van een 6N(2) GTI, maar dan een beetje anders :D |
FF updaten hier :cool:
Zaterdag heeft hij zijn laatste rijles, kan 'm dus alleen de baan op !! Motorkap ligt er ondertussen op, alsook een grill zonder logo ... Straks worden de wielkasten gerold en dan komen de zwarte wielboordjes er trug op ! Alvast een fotoke van 't front ;) greetz |
gaaaaaf!!
|
Ziet er mooi uit!
|
Waarom ben jij mijn broer niet ;)
Mooi project |
Dat zijn echt mooie velgen!
En die auto is echt geweldig, mooi hoe de wielkasten vol zitten :cool: |
wordt echt super zo!
|
Nog ffkes es updaten hoe de polo der nu bij rijdt B)
En een foto samen met de broer :P greetz |
Wow :p
nice work Polo fahrer! :D |
:jaloers:
|
goe bezig ;)
|
Zieke Belgen...:p 3 setjes velgen:rolleyes: :D
Wat een vette polo! En die Derby... :KWIJL!: |
Very nice!
Misschien stomme vraag: waarmee laat je de lak zo glimmen? :) |
Quote:
:cool: |
Lijkt wel een pak koffie, joh ! :D :wink:
Maar 't coupeetje staat er strak op ![]() |
weer top werk gelevert TOM.
nu maar hopen dat hij idd snel de baan op kan en natuurlijk zonder schade. |
errug netjes!
|
voorsmaakje vd velgen die bijna klaar zijn (randen moeten nog gepolijst !!), was even om te proberen hoe breed ze komen ...
binnekanten ook gepoederlakt ... |
Super Polo's en erg nette velgen (allemaal) :)
|
Quote:
is goed spul he :D |
het blijft een bommeke op wielen.
|
nu voorlopig met andere wielen :)
![]() ![]() |
oei oei oei wat mooi!!
|
echt mooi!
heerlijk wagentje :) |
Heel erg mooi, super!
|
Stop making me jealous! Superbakkie! Denk dat die BBS-en het eigenlijk nog beter doen dan die Graku's. Zonde van dat pitje in het achterscherm trouwens...
|
de graku`s staan er het mooist op wed ik..
|
Die BBSen heerschen :D Als je die ooit verkoopt, hou ik me aanbevolen ;)
Welk type BBSjes zijn dit eigenlijk? Polotje ziet er netjes uit! |
Graku's zijne klaar !!! betere foto's volgen ...
![]() |
ze zien er goed uit idd:
![]() |
De wintervelgskes !!
7x14" Schnitzers met 195/40 bandje !! ![]() ![]() Mistlampen voor de donkere winterdagen :P ![]() De veerpootbrug, met ogen opgelast voor de gordels vast te hangen ... ![]() Ondertussen is de polo de keuring gepasseerd, en gaat 't project een beetje uitbreiden ;) De zwarte motorkap is eraf, originele grill zit er trug in, oogt veel mooier nu !!! Een set schijven/klauwen/flenzen voor achteraan is aangekocht (NOS!!), dit gaat redelijk snel worden geplaats, en met de motor gaat ook iets gebeuren, foto's volgen ;) greetz |
Lekker polootje hoor. Wirdt net zo'n lekker ding als je eigen jetta
|
Quote:
Persoonlijk vind ik deze velgen beter staan dan die Graku`s. Zijn toch van die 2-delige Polo GTi velgen ? |
Die schnitzers zijn meesterlijk!...khad ook zo`n setje op het oog...maar waren al weg dus nu ronal turbo`s..ook mooi
|
Heb zonet per ongeluk mn toetsenbord ondergekwakt :D
Echt hele mooie polo, mijn complimenten aan de kok |
All times are GMT +1. The time now is 16:30. |