![]() |
Nette MK2!
|
Zeker is dit een heel mooie wagen, vooral als straks de ombouw klaar is nu als eerste de ombouw van 4x100 naar 5x100 en dan van de winter de nieuwe 16v en de rest.
Ik ben benieuwd naar hoe het straks uit gaat zien. Gr Ronnie |
pakketje ook ontvangen?
m.a.w. Ronnie zal het je natuurlijk gegeven hebben. Kun je weer verder! Ik zal hem maandag wel zien bij SMD, viel spass morgen bij Eurosunday. |
Op de nieuwe wielen in Kotem vandaag :)
![]() |
Meer foto's van vandaag, in Kotem, op de nieuwe wielen.
Gr Ronnie |
vet,die parabolen:thumbup:
|
Dik, Edwin!
|
Heel netjes zo op zijn nieuwe sloffen! Staat erg goed :thumbup: !
|
Auto zag er zoals altijd weer mooi uit!
Parabooltjes staan heel dik!! |
Mooi mk2 edwin.
Zag er mooi uit in kotem. Parabooltjes zijn mooi maar vind het interieur tog nog steeds het mooiste van de mk2:thumbup: |
Staat dik man die wielen :cool: :thumbup:
Prachtig golfje :thumbup: |
toppertje de golf,ken em nu al een paar jaar van de meetings maar hij word alleen maar mooier,die wielen staan em erg goed,vette kleur ook van de velgen,groetjes en tot een andere meeting
|
Hier Edwin, een paar mooie foto's van je wagen.
Gr Ronnie |
dat ziet er goed uit zo , erg mooi
|
Dikke bak ;) Houd normaal niet zo van die parabooltjes maar staat zeer goed ondere deze fraaie mk2 ;)
|
Mijn complimenten, Super dikke mk2 heb je daar :D
|
Ja Edwin dat blijft een mooie mk2. :thumbup:
Mooie foto's Ronnie. :thumbup: |
Quote:
Voor foto's gewoon even PBen wil best eens van die van jou ook eens wat foto's maken. Gr Ronnie |
ziet er allemaal goed uit, fijne locatie .
|
Quote:
Kunnen we misschien 3 oktober op onze meet en greet doen als je wil. :thumbup: |
bedankt voor de reacties allemaal.
ben er zelf ook erg blij mee. moet alleen in de winter nog wat veranderen aan de velgen. en in de winter de nieuwe motor erin. groeten edwin |
|
Dikke golf!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:21. |