![]() |
Ik vind hem echt super dik!
Complimenten |
ziet er top uit:thumbup:
|
Hij moet echt een eind zakken denk ik, ik vind het zo niet echt over komen..
Misschien is airride wel een mooie optie, zou 'm wel he-le-maal af maken!! |
thanx mannen,
@ Misha, Hij is vandaag al een eind ingezakt, ritje gemaakt. Vorige foto`s waren vers van de krik gemaakt.... ;) Maar lager dan dit wordt ie zonder airride voorlopig niet, kan anders het parkeerplaatsje voor de deur niet opkomen. De schuur waar hij meestal droog staat is al "net,net" om daar het erf op te komen. Liever iets hoger en dat ze altijd droog staat ;) Maar zo laag zoals hij bij Hajee stond, pfff dat was pas lekker! :thumbup: compromise was iets hoger, maar wel heel het jaar door droger :D :D ![]() greetz en fijn pasen allemaal |
vind hem wel mooi zo hoor...
en ja hij kan wel lager, dat is het probleem niet, maar als je dan je oprit niet meer op of afkomt, kun je inderdaad beter iets hoger rijden..(en dat is nog steeds laag.. :) ) |
@ Hajee :
big thanks, vond het wel een risico om iets wat al perfect was toch te veranderen ;) en idd laaaag of laag blijft laag :D Vraagje voor de T2 van me maat, weet je daar toevallig dropped spindels voor? De fusees staan wel erg geforceerd op het moment. Had ie me zaterdag laten zien.. :) |
Quote:
als het goed is, heeft kieft en klok die liggen, zijn niet goedkoop, maar rijdt een stuk beter,(en veiliger) coole T2A trouwens.. |
Ik geef het aan hem door,
zag net inderdaad dat ze best prijzig zijn thanx voor de info :thumbup: |
[topicvervuiling mode on]aangezien ik m'n ragtopje toch wel miste, vandaag toch maar een andere gekocht..dit maal een 58-er, dit is pas hoog..
![]() [topicvervuilingmode off] |
@ Topicvervuilert ;)
GAAF! gefeliciteerd met de aankoop, ziet er goed uit blijft vast niet zo standaard zeker? Fuchjes er onder?? |
heb mn setje net verkocht aan Barry,voor z'n spijl pickup.. maar zie het nog wel.. hij moet iig. wel weer wat lager..
zal m'n eigen topicje aanmaken haha!! groeten! |
Wat mij betreft HEEL snel die empi's er weer onder!! Sorry, geen fan van de Radars.
|
heel dik op de radars maar zoals gerk al zei de empi's waren dikker.
voor de rest een hele dikke kever. Mocht je ooit airride willen stuur maar pbtje ;) |
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
@ RobG60 blijft er na de bruiloft nog wat euries over dan hoort je het wel :tongue: BoZ is lekker aan te rijden ;) vandaag ritje naar de zaak gedaan, weer 120 km op de teller gezet. Was weer puur genieten, valt wel op dat de lompe lease rijders graag aan de bumper hangen. Ben geloof ik ook zon lompe lease rijdert vaak.... Is weer goed voor het verkeersbesef om zo af en toe zwaar relaxed rond te hobbellen met de keef... :redface: Jammere is dat toen ik thuis kwam de start motor het niet meer deed. Inmiddels al vervangen voor een nieuwe en hij starte weer. Jammere is dat vlak daarna het start relais de geest gaf. Van de week maar eens vervangen. Maar das niet slecht, eerste pech gevalletje na hem al anderhalf jaar te hebben :thumbup: |
Blijft een dikke kever :thumbup: .
Ik vind alleen de Empi's ook een stuk mooier dan de velgen die er nu onder zitten. |
eindelijk een keer in het weekend een dagje vrij en lekker cruise weer....!
dakje open en pruttellen maar :) ![]() ![]() Ritje over de zeelandse dijkjes, visje eten in Bru... en het was weer gezellig druk in Renesse vandaag... Heerlijk! :thumbup: daarna weer gauw terug naar de bewoonde wereld heheh :D morgen weer werken dus tja :) |
Onderste foto lijkt ook van vroegah!!
|
Wat n ruige bak!
Veel plezier ermee. En ja, hoe lager hoe beter...., maar |
Super kevertje...
|
thanx!
:thumbup: |
een update...
Wilde dit jaar nog veel meetings bezoeken met de Ragtop, gaat meestal niet omdat het veelste druk is met der Arbeit... ach veel werken maakt ook een leuke buffer, is ook niet verkeerd toch En op een dag zoals vandaag is werken ook best leuk, was vandaag op het spoor bezig langs de A16, heb een boel leuke luchtkoelers voorbij zien komen, vanaf budel denk ik zo maar :D oja de update.... een Heinkel Tourist 103 A2 174cc van 1961, zelfde jaar als de RagTop Had in duits een adres gevonden die nog bijna alle onderdeeltjes levert voor redelijke prijzen, maakte de keuze om hem als opknapper te kopen wat makkelijker. ![]() :thumbup: |
![]() ![]() wiew! |
ja erg cool zo'n heinkel tourist..
supercombinatie he, een ragtop en een heinkel! foto van de mijne toen ik hem kocht... :) :thumbup: en zoals ie er nu bij ligt: ![]() |
Quote:
Beter doe je die scooter in de zelfde kleur als je ragtop! |
scooter alweer verkocht, kreeg een leuk bod :thumbup:
aangezien ik weinig vrije tijd heb om te sleutelen maar voor de snelle euro manier gekozen :D @ hajee ; jouw heinkel ziet er een stuk beter uit :thumbup: Dit weekend de keef maar eens goed poetsen, en weer in de winterstalling. 700 km mee gereden dit jaar :redface: In het voorjaar komt ie weer naar buiten, wordt onze trouw auto op 1 april, wat een datum he :D [non aircooled topic vervuiling /aan] ben ondertussen meer aan het rommelen met me nieuwe leasert, een seat leon tdi, andere optie was een golf5 gt tdi met business pakket maar die drukte wat te zwaar op mijn bruto salaris (en was een lease uitvoering met maar 105pk :D ) op ebay.de originele seat leon cupra veren en dempers besteld. Tis een leasert, op het originele spul zitten seat stickers, kan de lease nooit zeuren :D voordeel is dat ie ook wat lager komt te staan ;) Kan niet te laag, want langs het spoor rijden is af en toe net offroaden voor gevorderden. Zoek alleen nog een FR bumper, liefst in het zwart (zwart is zòn beetje de meest verkochte/geleaste kleur) Mocht iemand een fr voorbumper weten, let me know ![]() [non aircooled topic vervuiling /uit] |
[non aircooled update]
me leon hebt andere hoepels, 19ers staan er beter onder. ![]() . [aircooled update] De ragtop staat lekker te slapen in de warme garage onder een zacht dekentje :D is geen nieuws maar blijft het aircool gedeelte van het forum :D :) |
de ragtop is weer uit de winterslaap gekomen,
helaas wel met een flink ochtendhumeur... ![]() Na even gesleuteld te hebben toch besloten om het maar anders aan te pakken ![]() even pitstop gemaakt voor een scnitzeltje :tongue: Me dagelijkse en me cruiser ![]() en toen de oplossing ![]() grote beurt gehad, pakkingen vervangen, nieuwe lichtschakelaar, nieuwe startmotor, hulpstart relais gemonteerd, bedrading vervangen, startmotor vervangen, nieuwe 6v accu (en een reserve 6v accu voor aan de druppelaar in de schuur), nieuwe uitlaat dempers, originele US achterbumper gemonteerd (ipv repro) Nu is klaar voor 1 april :D the wedding :thumbup: greetz :) |
cool man!
is ie weer cruiseklaar.. |
thanx, nou nog cruise weer....
Laat de lente maar komen :D :) |
nou vandaag is het cruiseweer!
|
is en blijft een dikke kever.
succes ermee 1 april ben benieuwd naar de foto's |
thanx! weer geen email gehad bij een nieuw geplaatst bericht :redface:
laatste tijd vaker met hotmail problems :confused: Gisteren 1 april heerlijk weer gehad :thumbup: Heerlijk naar Renesse gecruised, en een mooie feestelijke dag gehad in het kasteel :thumbup: met me htc nog even snel fotos gemaakt van de keef ![]() even een filtertje over deze foto gegooid :tongue: ![]() ben echt reuze benieuwd naar de profi foto`s ow en ze heeft ja gezegd :D :D |
Van harte !!
|
gefeliciteerd nog veel geluk samen:thumbup:
|
:thumbup: Big thanx!
van de fotograaf een voorproefje in de email gehad :) :) ![]() ;) |
1 april..
Echt wat voor jullie :tongue: Gefeliciteert ! Met je mooie vrouw, EN je auto :thumbup: greetz Eric |
Quote:
Thanx Eric :thumbup: Das lang geleden trouwens, alles goei ?? (mooie vrouw :redface: ............. :D ) |
he mooi man! van harte he!
groeten hajee :wee: |
vanmiddag stonden er nog 3 voor deur,
nu nog maar 2...... :redface: ![]() Binnenkort hoop ik me nieuwe aircoelert te kunnen halen, cant wait...! (is nu wel erg veel parkeerruimte voor de deur :D ) de ragtop, sold to germany ! weer een bijzondere ervaring dat hij via marktplaats naar duits is verhuisd. ![]() ;) |
gefeliciteerd!
ben benieuwd naar je nieuwe! |
All times are GMT +1. The time now is 06:57. |