![]() |
Dankje! Jij succes met je nieuwe aanwinst, komt binnenkort vast wel een topic over?! ;)
|
Jo Benji, die grille heb ik ook, vind hem persoonlijk bij mij niet staan. Bij jou wel overigens :).
|
Quote:
Wordt het niet es tijd dat jij die oude schadebak gaat voorstellen :D |
Quote:
Toch heb je iets unieks dan ;) Het is net in welke bus ze zitten, bij een bus met dunne bumpers staat het al een stuk minder dan bij een tupper-ware als de mijne ;) |
![]() |
He, ik heb je busje al eens gezien!!!
![]() |
Klopt, was van Bram, waar was dat?
|
Was op het 60 jaar Transporter festival te Biddinghuizen afgelopen zomer.
|
Coole bus Ernst! Ik had hem nog niet gezien. Zelf al verlaagd neem ik aan? :D
Nog verdere plannen (lees: velgen oid)? :) |
Dit is zo'n beetje mijn droom T3, deze kleurstelling met een groot schuifdak, mooie wieletjes eronder en deze had het zeldzame 'cord' ribstof interieur. Nu nog wat chroom en dan is het helemaal af, alhoewel dit ook zou mogen!
![]() Hoezo tupperware lelijk, dit is toch vet! ![]() ![]() |
Nice, ronde lampen staan beter, en nu ik ook beter naar de Biddinghuizen foto kijk zie ik dat Bram was aan de kralenkettingen. Ik wil dat ding een keer over laten spuiten nl.
|
Weten jullie of je die grills met ronde lampen, chromen VW en chromen bies nog nieuw kunt kopen? Zou die wel willen maar kan ze niet echt vinden.
Moet zeggen dat ik die lampje van jou best ok vind! Ik krijg (heb de bus nog steeds niet) die grill met dubbele ronde koplampen & bullbar. Alles is nu zilver gespoten dus ik ga eerst eens kijken hoe het er zwart gespoten uitziet. Ik twijfel nog steeds een beetje tussen die enkele ronde en die dubbele vierkante van de Multivan en de Carat. Vind wel dat er dan ook meteen overal die Carat bumpers/sideskirts plastic uitbouw dingen tegenaan moeten. Ik denk dat ik zoiets ga doen, enig idee of de koplampen van een Golf in een T3 passen? ![]() |
Golf past in t3, golf 1, Stijn heeft dat destijds gedaan in zijn 1.916vturbo crewcab. Dat grijze kun je goed zwart spuiten, ik heb destijds de vergrijsde van mijn 81er camper gespoten en het resultaat is dat ze nog steeds mooi zwart zijn (bus is inmiddels verkocht). Spuit eerst maar eens zwart en kijk dan nog eens, die kleur met die carat bumpers is wel cool btw zeg. En volgens mij zijn die chrome bumpers lastig te krijgen, iig niet nieuw meer.
|
Quote:
Haha lache ja deze foto heb ik eens op budel gemaakt, ik zat er al een tijdje naar te kijken dat ik dacht van wat komt mij deze bekend voor, maar 't is zeker een favoriet. Met deze kleur en fuchsen oogt het mooi klassiek modern |
![]() [img][/img] |
![]() ![]() |
Uit de oude doos
|
Bussen zien er allebei vet uit, maar ik vind die platte bandjes een beetje raar, dan hou je zoveel ruimte over in je wielkasten...
|
Ik vind die legeruitvoering echt zoooo geslaagd he. Heb je hier niet nog ergens een topic van met wat specs Stijn? Ook nog wat foto's?
Was voor mijn tijd hier... |
Nee helaas, geen topics meer van.
De 'legerbus' was onderhuids niets speciaals, gewoon een campertje met vast dak en een 1.9liter WBX. Gekocht voor 60 euro, gereviseerd en opgeknapt. De DoKa pickup ging van diesel naar 16v op Webers naar 16v op K-jet naar uiteindelijk 16vturbo. |
70€ Stijn ;)
Heb nog wel net een topic terug gevonden (2004), maar foto's werken er niet meer van helaas. :( Geslaagde look though! http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4573 |
Hah, ok 70 dus :)
|
Quote:
Misschien ligt aan mij, maar ik kan geen foto's zien...??? :tongue: |
In dat oude topic stonden foto's uit de oude gallery. Helaas is die gallery er niet meer...
|
Quote:
Correctie en een fles wijn voor de goede man, weet je nog? :) |
Hier een aantal foto's van mijn T3 1.9 WBX.
hij is enkel 4cm verlaagd, er komen nog nieuwe velgen onder als de nieuwe motor klaar is. ![]() ![]() |
Ha jij was op Dasdrag day volgens mij :)
|
En we zijn altijd benieuwd met welke set je je T3 hebt verlaagd :thumbup:
|
Quote:
:D :D ![]() |
Quote:
Ik was idd ook op Dasdrag day met mijn bus. Die gaat tegen volgende zomer een tweede leven krijgen als ambulace. Maar dan auto ambulance. Hiervoor moet er nog wel een iets stevigere motor in. Anders vrees ik dat ik niet berg op ga geraken. Het gaat een 1.9 wbx op lpg worden met compressie van 1/11 tot 1/12. Dit in combinatie met twee dubele delorto 40mm. Om de ideale vervroeging te hebben en om pingelen te voorkomen gebruik ik een save gard. De verlagingskit is van "Weitec". Kwa wegligging ben ik er zeer te vreden over. Vooral het uitbreken bij hogere snelheden in gladde bochten is fel gedaald. |
al gedacht aan een subaru WBX ombouw?
|
Quote:
Dat was idd mijn eerste plan. Dit geeft enkel te veel moeilijkheden bij de keuring in belgie. Met ander woorden, je krijgt die combinatie in belgie niet gekeurd. |
Quote:
Als dat toch APK proof was.... |
Quote:
Grappig, wij waren die Hollanders verderop met de Tiki Madness, we hebben nog staan kletsen iig. Is de 1.9 een DG of een DF? |
De huidige blok is een DF.
De tweede blok dat ik aan het opbouwen ben is een 1900 GW blok. |
Quote:
Ik zou zeggen maak hier een project topic aan, kunnen wij meekijken :), hoe meer t3 hoe beter! |
Kwam gisteren onderweg op de fiets deze Syncro-camper tegen.
Snel even plaatje geschoten, wat een vet ding! Het is wel een beetje een acquired taste, maar ze zijn zó vet in actie. Deze Duitser zag er nog (of wéér) heel goed uit. ![]() ![]() |
En nog eentje uit het archief:
![]() Bovenste rode T3 is een bestaande bus, de onderste is een geshopte versie zoals ik er ooit nog een wil hebben. Leuk? :D |
Quote:
Welke velgen staan hier onder? |
8 of 9j Fuchsen zo te zien.
Maar waar wil je je tankklep dan plaatsen huinkroese? Koop dan meteen deze :D ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:07. |