![]() |
Super busje. Er rijd straks nog meer luchtgekoeld rond in Twente dan watergekoeld!
Goed bezig! |
IEK!!!!
Dat jij hier je tijd in stopt, zal ik hem maar snel op komen halen voor een APPEL en een EI? :redface: VET!!!!! :thumbup: |
Ik ben JALOERSSS
|
Woei Hajee, da's wel een hele mooie bus! Gezond potje jaloezie hier :)
Valt zo'n beige T3 toch weer tegen :tongue: |
haha!!thanks...
nou ja die t3 bus is ook een cool ding... zeker als ie laag is en een paar dikke wielen... ;-) |
eerst eens ff gepolijst, en vele jaren stof verwijderd..
![]() ![]() onverprutst dash en zeer mooie cabinevloer: ![]() |
Stoer! :cool:
|
:thumbup:
|
Hmm, grappig Zippo hier ook.
ON-Topic. Mooie bus HJ. :woowoo: Ik zal hem vast wel een keer zien. ;) |
Errug mooi!
|
Maar nog steeds geen spiegels..
Heeftie al APK en kenteken? |
nope,
ben er rustig mee bezig, wil hem dit jaar toch niet meer gebruiken, dus na de winter komt er een kenteken op, en spiegels ;) |
Quote:
Very nice henne ;) :woowoo: |
wat een met ding....
|
spiegels zijn binnen,
setje safari's ligt klaar sambaring voor de tellerklok rubbermat voor voorin, bestuurderstoel is klaar bumpers en vw embleem ligt nog bij de straler zaterdag bij martijn aircooled spul opgepikt voor de motorbeurt inclusief een setje wieldoppen in primer achterwielen zijn ook voorzien van nieuwe banden aankomende week een dakrek ophalen(voor af en toe erop) verder geen nieuws |
wel foto,s posten als je klaar bent he!!
|
Mmm.. ik ben nog steeds jaloers..
Als iemand nog wat leuks weet te staan.. |
Jee, dat ding is best strak zo op de foto, cool.
|
Sjonge. moowj spul man! :woowoo: :wow:
|
vandaag op het keverwinterfestijn paar gordels voor de kids gescoord,
een set scharnieren zodat ik een slaapbank kan maken.. en een hulagirl..;) ![]() ![]() |
Mooie bus gekocht jonge zo loop je zomaar ergens tegen aan altyd fijn ha . :thumbup: :thumbup:
|
mooi ding joh :thumbup:
en dat bij toeval |
Super bus Hajee!! :thumbup:
Misschien spot ik je binnenkort nog wel een x ;) Echt gaaf :D |
Wat een vet apparaat......
|
Gordels is toch wel verstandig. Hoe gaat die slaapbank eruit zien?
|
Wanneer is ie klaar :sleep: ??
Word tijd HJ :D |
Quote:
jajajaja! ;) ben al druk bezig! :D |
even klein updatetje..
achterste wielkasten zijn inmiddels schoongemaakt, en verschillende lagen zink, carrosserielak,en tectyl erin.. remmen zijn nieuw, wielremcylinders, voeringen, remslangen, KYB's gasdempers voor voor en achter etc.. het setje sprintstars is compleet en liggen bij de de straler... alhoewel het stalen setje ook compleet nieuw is gepoedercoat en nieuwe banden, komen toch de sprintstars eronder.. paar plaatjes voor: ![]() ![]() tijdens ![]() ![]() en na ![]() ![]() voorkant staat inmiddels al op de bokken.. planning maikäfertreffen op 1 mei.. :eek: |
:thumbup: Mooi gedaan hoor ziet er schoon uit! :lmao:
|
Nice, ziet er wel heel fris uit zeg!
Geniet van de Kill Your Back's :D |
ben momenteel met m'n originele sprintstars bezig..
deze zijn gestraald, in de zink gezet, en gespoten, alleen het zwarte moest ik zelf doen.. de banden zijn 195/60/15 voor de achteras en 165/50/15 voor de vooras.. eentje is er klaar, nog 3 te gaan.. ![]() |
WAUW! wat is de velgbreedte van die Sprintstars? ik heb een set 5.5J velgen maar weet nog niet wat voor breedte rubber eromheen moet...
|
vanavond het volgende setje gekocht:
oude 911 fuch-sen en wel 4,5 J voor de vooras, en de "deep six"6 j's eerst komen de sprintstars eronder, en later de fuch-sen..die hebben nog wel wat TLC nodig, maar ze liggen er in ieder geval al.. :D ![]() |
Gaaf, en nog zo'n mooi exemplaar die vind je zelden.
|
wat een geweldige banden...
|
Quote:
jazeker, maatje onbenulig... 31x10.50R15... :eek: maar ja, daardoor wel onbeschadigde randen... ;) |
:spankit:
doe inez de groeten.... :lmao: :lmao: :lmao: |
Tering, mooie wieltjes!
|
Quote:
mmmmmmm, zink spray geeft totaal geen hechting ,het is een eind laag en geeft totaal geen hechting als je hierover spuit ,ik hoop dat dit goed gaat. Die banden op die Fuch-sen zijn Uber!!:):) |
Quote:
klopt van dat zink, ze zijn niet in de zinkspray gezet maar ik heb ze laten scouperen, wel zink dus, maar niet uit een busje.. :rolleyes: daarover zit een hechtprimer, dan het grijs en dan blanke lak. |
All times are GMT +1. The time now is 00:30. |