![]() |
@Edrik
die heb ik bij een automatreialenzaak in goor gehaald, nouja ik kocht er meer, en kreeg die matjes voor niks, want dan was hij er van af :tongue: |
nou vandaag dus wat meegemaakt, ik hoor een keiharde knal 8O
en zag wat in de auto schieten 8O 8O 8O :? wat blijkt een huls van een kogel, 9mm en hij was nog heet 8O toen maar ff CSI erbij gehaald :D zie fotos ![]() ![]() en nog paar pics van de raamband ![]() ![]() |
Sorry van je achterscherm, ik mikte op je band :D :D :D
|
hahahaa dank je :P
|
damn, met wat voor vuurwapen schieten ze hulzen af? :D
en om heel eerlijk te zijn; voor de 'opsmuk' vond ik je auto mooier. maar ga zo door :) doe waar je zelf lol mee hebt en wat je zelf leuk vind, dat is het voornaamste. maar dat zit wel goed als ik dat zo zie. leuk wagentje |
Daarom rijdt ik altijd OM goor heen,haha. Ik heb geen behoefte aan zulke "ongewenste"accecoires
|
Nog steeds aan het verhuizen zie ik.
Succes zal wel een grot (GROOT :D :D :D )huis zijn geweest. groet Rogier |
|
:rock:
|
nou vandaag de auto klaar gemaakt voor de show in Düren!!
Meteen maar 1 van de laatste details op de auto aangebracht :D :D nu is die er helemaal klaar voor :P ![]() ![]() aantal pinstripes :D ![]() ![]() ![]() |
Om alle details word ook gedacht mooi man:D
|
![]() ![]() Bart (BA pimpson)kwam langs met chromen onderdelen :D Samen: ![]() Voor: ![]() Na: ![]() Weer maar even een tussentijdse shoot gedaan :P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwe koplampen gekocht!! dit zijn ze dan. ![]() ![]() nu nog het oude front!! ![]() de baas hemzelf aant werk :lol: :lol: ![]() ![]() Das 1tje eruit :P ![]() en eindelijk het personeel weer aant werk 8) ![]() ![]() oud en nieuw naast elkaar ![]() het resultaat ![]() ![]() ![]() Aangezien ik maar heel iets kon sturen, ff de wielkastranden omgeslagen De rand ![]() ![]() ![]() De randen inzagen om daarna om te slaan ![]() ![]() Helaas fotos vergeten te maken van het eind :cry: dom van me haha 13 inch staal :> ![]() ![]() Daarnaeven de bumpstops verwijderd, en 13 inch staal eronder gegooid. heb datzelfde setje klaar liggen in het zwart om te laten verbreden :D :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dit is het laagste punt, dat is ongeveer 1,5 cm 8O ![]() Nou heb ze ertoen helaas onder weg cry: :cry: gehaald ik kon echt geen kant op zonder wat te raken, de strepen van het vast zitten ![]() ![]() ![]() zelf voor door de tuin nam ik de helft mee ![]() ![]() ![]() ik kwam zelfs de oprit niet meer op 8O ![]() weer ff een fotoshoot gedaan en een aantal filmpjes gemaakt de fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zie hier de filmpjes van de rat: http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYx.MOV http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYy.MOV momenteel staat de auto nog iets lager!!! Dit was het voor zover, hier zullen de updates wel weer gaan komen, want hij Is nog lang niet af :P |
Tip, vervang je draagarm rubbers want die liggen er binnen de kortste keren uit ....
Btw, grappig nummerbord :) |
Gele peertjes in de koplampen zullen ook vet staan :)
|
Ik vind hem gaaf :D
|
dank jullie mensen, vandaag zijn de talbot spiegels binnen gekomen, en dit
weekend er ook maar even op plaatsen :) |
Ziet er goed uit Joris !!
Ik heb ook nog staal verbreed 6,5 J en 8 J ! En nog een setje teardrops ! Dus als je het nodig hebt voor weinig !! :D:D:D:D (misschien wat als je van die oude cabrio af wil of de wielen :P ) Groeten |
Och heeft ie die cabrio nog niet klaar staat zeker nog net zo als toen ik die veren van je kocht :D
|
Quote:
ow jasper, dat word intressant :D :D hoeveel inch zijn die stalen wielen? stuur me anders ff wat fotos als je wilt! en ja de cabrio gaat denk ik wel weg jah :P |
Quote:
hehe helaas wel jah :( nog gelukt met die veren?? |
Quote:
Ja was geen probleen alleen wacht ik al een paar weken op de stelschotels :( |
Quote:
Heb zo ff geen foto´s van de wielen. 13" is het staal . Zijn gewoon rond moeten nog wel ff gespoten worden zitten nog geen banden om maar die zijn wel ff te regelen. |
ronde velgen jah??? mmm was op zoek naar vierkante :)
|
He joris jij hier??
nog nieuwe updates? :D |
Hahah,ik vind hem wel cool hoor!!
Nu gaat hij ook steeds meer rat lijken... :) Gewoon mat bruin rollen ofzo.. :rolleyes: |
Hahah echt een vet project...
Hij mag alleen nog wel wat lager :D:D:D |
even weer wat updates!!
Talbot spiegels :D Gekocht :) ![]() ![]() hierbij de fotos van 1 kant :D :evil: voor: ![]() Na: ![]() ![]() ![]() ![]() jajaaa sinterklaas heeft wat gebracht :) De amerikaanse achterlichten ![]() ![]() ![]() tadaaaaaa ze zitten erin :) ![]() ![]() ![]() Nou het airbrush zit ook op de spullen :) voor de audio inbouw ![]() Condensator ![]() ![]() plaatjes versterker ![]() Ook is de nieuwe subwoofer binnen :p nog geen foto van :P Momenteel is de rolkooi in bestelling en komen er chromen achterklepveren aan :P zie hier de filmpjes van de rat: http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYx.MOV http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYy.MOV |
ziet er hééél mooi uit, zit al een hoop moeite in die auto ;)
|
dank je, klopt idd :) maar is nog niet af :P
|
|
wooooow die is vet, wat kost die en waar is dat te koop?
|
De rolkooi is besteld :D :D Het is een zwarte die alleen achter
in de auto zit, er zit een enkele dwasbalk in, geen kruis dus:P Hopelijk is die snel binnen :D :D Dan kan die erin:P De dempers van de achterklep waren niet helemaal meer top. Ze kregen de klep wel open maar meer ook niet, alleen op de hoogste stand bleef die staan :S Vandaar dat ik nieuwe heb verkocht :) Dit keer verchroomde :D De oude!! ![]() De nieuwe!! ![]() ![]() Gemonteerd!! ![]() ![]() Zoals ik laats al had aangegeven, heb ik de spullen voor de audio allemaal gekocht en deels laten airbrushen! Daarom ben ik nu begonnen met het inbouwen van de audio!! Als eerste natuurlijk een nieuwe radio aangeschaft! ![]() hahahah lekker oldskool :P Dit is nu mijn radio, de oude van mijn meisje, ik moet nog een keer een mooie aanschaffen. De echte radio zit dus in het dashboardkastje weggewerkt!! ![]() ![]() Het geheel is bekleed met jutte!! Als eerste ben ik begonnen met het trekken van de kabels naar de kofferbak voor de versterker :D ![]() ![]() ![]() De fotos hierna heb ik nie meer gemaakt :oops: Nu de kabels er laggen kon ik beginnen met de echte inbouw. Vandaag heb ik de bodemplaat gemaakt waarop de versterker en de Basskist komt te staan. Hier komt de plaat op te liggen. ![]() De mat uitgetekend op MDF! ![]() ![]() En tadaa erin! ![]() ![]() ![]() Binnenkort ga ik weer verder!! |
Vet project!
Gaaf om te zien hoe creatief je bezig bent :thumbup: |
Quote:
Dank je :D |
vandaag weer verder geweest met de adio. Ik heb vandaag
de tweede bodem gemaakt!! hieronder komt de versterker te liggen en de kabels!! Eerts balkjes waar de tweed plaat op komt te liggen. ![]() Uitzoeken hoe en wat :P ![]() De tweede plaat uitgezaagd ![]() En de twee platen op elkaar, daar tussen komen dus de kabels te liggen en natuurlijk de versterker ![]() ![]() En de subwoofer en versterker plek gekozen, dit zal ik de volgende keer uitzagen, en dan kan de boel worden bekleed en geinstalleerd worden :) ![]() |
Quote:
goe zet je die onderste plaat vast op den auto zelf? |
die is strak op maat, door iets aan te drukken valt die tussen de corrosore zeg maar,
en zit die wel vast, en straks met alles erop weegt het ook wel genoeg om te blijven liggen. |
aja zo
ps ken je mij niet? chris16v van op mk2 grt |
oow ben jij dat, jaah dat topic van jij heb ik paar keer doorgelezen
maar pfffff respect wat een werk. Is er een onderdeel niet vervangen? :P |
Bij de bovenste plaat moesten de gaten voor de Subwoofer en
de versterker nog uit worden gezaagd!! De uit te zagen delen. ![]() Het begin is er :P ![]() Dat is 1! ![]() En tweeeeee :P ![]() Me in actie :P ![]() ![]() De plaat op zijn plek! ![]() Het eindresultaat tot nu toe!! ![]() Nu kan ik beginnen met de zijkanten te gaan maken!! en de plaats te bekleden, tevens moet ik de spullen nog aansluiten :) Teven een leuk detail in de auto aangebracht!! ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 11:34. |