![]() |
Ik wil even een nieuwe bestellen , (grijs )
probeerde um net erop te plakken , maar helaas ging het niet goed , de helft bleef hangen .. dus doet u maar een grijsuh :) |
Uw aandacht voor een service-mededeling....
Ikke, de sticker-man, ben vanaf morgen twee weken op vakantie. Ieder die dus momenteel wacht, besteld heeft, betaald heeft of denkt te gaan bestellen wordt dus vriendelijk verzocht twee weken geduld te hebben :) -Overigens: bestellen kan gewoon, maar verwacht dus geen onmiddelijk antwoord :D - |
Zit er trouwens een Copyright op? ;) M'n vader kan namelijk ook zelf dit soort stickers maken :rolleyes:
|
Quote:
maar dan steun je je pa, en niet je forum! :D |
Inderdaad gewoon bestellen en dan een raamband ofzo door je pa laten maken, zijn vast wel mensen die, die dan weer willen hebben. Vraag je iets meer voor de moeite of voor het forum!
Om de daad bij het woord te voegen, doe mij er maar 6, van elke 2! Maare waarom ga je op vakantie als ik eindelijk heb besloten stickers te bestellen? Wil namelijk eigenlijk geen stickers op de wagen... |
raamband :o
|
zijn ze op de stikkers
ik wacht al 2 weekjes op de dingen |
ja oke maar 2 weekjes ...ja netjes overgemaakt naar rekening nummer in den haag
ik wacht af was maar ff vraagje |
voor mij 3x wit en 3x grijs aub,
heb ook al mailtje gestuurd :) zijn er ook nog T-shirts te krijgen ?? |
Ben ook wel benieuwd of ik mijn stickers nog kan krijgen. Heb alleen hier gevraagd. Geen PB oid gedaan aan iemand.
|
Quote:
Beste en Enige manier om te bestellen: Quote:
|
Quote:
ik heb ze 2 weken terug besteld en ook meteen het geld overgemaakt toen ik de mail binnen heb gekregen, maar heb tot op heden nog niks vernomen dat ze verstuurd zijn. en zijn ook nog niet aangekomen? zijn ze misschien op of zit er wat vertraging in? :redface: |
Quote:
ahhh thnx Luuk, ja ik wist niet dat Stijn een vliegende forummer was :D, maar dan weet ik dat nu ;):), ik wacht het dan maar rustig af en bedankt voor je snelle reactie. jullie leveren toch goed werk hoor, respect !!! :hug: |
Heb stikkers besteld maar krijg het bestand van het reknr. niet open
Kan dat ook in een gewone mail verzonden worden dat ik het gelijk kan zien Bvd dank |
Het is een PDF bestand, te openen met Acrobat Reader.
|
Quote:
Zegt mij niets,ben niet zo van de computers Kan bij mij maar met 2 mogelijkheden een bestand openen???????? |
Ik stuur de rekening wel in een ander format.
|
Gelukt kan het nu openen
|
Wanneer kan ik de stikkers verwachten
vrgr |
Deze week nog... Het gaat af en toe wat traag nu omdat we juist in een overgang zitten wat bankzaken betreft.
Desalniettemin zal ik mijn best doen om de bestellingen zsm af te werken. Bedankt voor jullie begrip! |
Quote:
Geld dat voor vorige week of ook nog deze en de volgende week :D :D Hoop er zo spoedig mogelijk van te genieten :thumbup: gr jan |
heb ze binnen :thumbup:
|
Gelukkig, sorry dat het zo lang duurde, was net een (erg) ongelukkig moment tussen overgang van bankzaken :(
Bedankt voor je geduld, vanaf nu zullen de zaken weer snel gaan. |
Stikkers [geprobeert]:D op te plakken
Bij de eerste stikker bleef de achterkant vast zitten op de O en de S toen de stikker er voor de helft op zat Die is dus VERPRUTST :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Is er garantie op :D |
Beter wrijven...... Wrijven tot je er bij neervalt, papier beetje wegtrekken, blijft iets nog hangen: terug en nog meer wrijven.
Wat was je reknr? Stuur je wel een paar nieuwe. |
heb vandaag ook m'n pakketje binnen en gelijk de stikkers opgeplakt, had nergens problemen mee, zaten er zo op :thumbup:
|
Quote:
Ze bleven wel plakken,allleen te goed op de achterkant Die bleef op de letter zitten,de rest er omheen zat op de ruit alleeen de Oen de S die zaten niet vast 1 is er verprutst maar ik had er 4 dus dat zit wel goed Miss. op de forum meet dat ik er 1 in ontvangst kan nemen :D is wel goede survus :thumbup: |
Anytime!
Tja het is het nadeel van transfers: het zijn fragiele dingen bij het opplakken. Als het eenmaal zit echter zijn ze des te fraai. |
hey stijn,
tijdje terug (voor pasen) heb ik 8 stickers besteld, maar heb ze nog niet binnen... wil je even checken waarom nog niet :thumbup: |
Misschien heeft de postbode ze op zijn fiets plakken ondertussen?
|
Voor mijn werk ben ik regelmatig in het buitenland, zo ook de laatste 11 dagen. Achterstand wordt dit weekend bijgewerkt.
|
is goed stijn. Waar ben je geweest???
die van de postbode vind ik ook wel cool, en geef hem eens ongelijk!! :thumbup: :rock: |
Zijn deze stickers ook op de meeting op 3 juni verkrijgbaar?
|
Burgum? Nee zijn we helaas niet aanwezig namens Volksforum.
Wel op RetroMania (28 Mei) |
Hoe lang duurt t normaal gesproken dat je de stickers thuis hebt na bestelling??
|
Zijn ze al betaald?
|
Quote:
De 27e mail gehad met factuur en de 28e heb ik meteen t geld ff over gemaakt via internetbankieren..... Soms wil ik nog wel eens last hebben van ongeduldheids verschijnselen :p |
Ik zie 't (de overschrijving ;)), ze komen er aan.
|
Ok dan :tongue:
|
Ontvangen!
thnx |
All times are GMT +1. The time now is 20:10. |