![]() |
Ik heb wel weer een puntje met poulen :D
Had Portugal laten winnen...alleen wel met 2-1 maja een punt is een punt :woowoo: |
t enige probleem nu is:
![]() |
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Super die van Fokke en Sukke |
Quote:
Nee hoor! :iamwithst :wee: |
Quote:
oke nederland is uitgeschakeld...maar om nu een minister de schuld ervan te geven omdat kalou te lui was om een integratietoets te doen gaat wel heel erg ver :chair: |
Cruijf is toch ff de kluts kwijt als ik dat zo lees.
|
Dit is idd niet echt "logisch"....
:) |
Quote:
hahaha, die Cruijff, "het landsbelang dienen" (voetbal is oorlog???) vanwege een voetballer versneld de NL-nationaliteit te geven met als doel om die zo snel mogelijk bij oranje in te zetten, die is goed :thumbup: Ja, zo zijn die voetalmanagers en voetbalprofessoren(niet alleen nederlandse trouwens), steeds anderen de schuld geven als het mis gaat..... |
Portugal mag weer naar huis!:D
Slaperig spelletje,2de helft. Met 1-0 achterstand voetbalt nederland beter. Maar goed ik kan weer rustig slapen en de portugese uitlachen.:D :D |
Quote:
naar huis...pff ze mogen nog een wedstrijd..tegen de duitsers, dat word kiezen wie zie je liever verliezen, de duitsers? of de portugezen die in een slachtpartij nederland hebben uitgeschakeld...... |
O ja k*t,de play off.
Ach dat kan me niet zo veel schelen,ze gingen voor goud en die hebben ze niet gekregen.:D Dus van mij mogen de portugese winnen.;) En daar mee 3de worden. |
Dat wordt de wedstrijd van de schwalbes... vooral die Ronaldo, hij heeft op een goeie toneelschool gezeten.
|
Quote:
Kerel kan ook zo goed janken!!!! Hij schijnt het goed te doen in de "gay-scene" (niet verwonderlijk ook :D |
deutschland geht raus hehehe *****
|
Ai ai portugal!!
Patit maakt eigen doelpunt! Dat is om je dood te schamen!:chair: Vergonha para portugal!(voor de portugese onder ons) |
Portugal
![]() |
Gelukkig heeft duitsland gewonnen:D
|
Quote:
zeg, gaat het een beetje? De 2e wereldoorlog is inmiddels al 61 jaar geleden ten einde gegaan, en zonder "*****" zou er waarschijnlijk nooit volkswagen hebben bestaan....... |
Dan was het meschien de nederlanders geweest die vw heeft uitgevonden.:D
|
Quote:
En de Autobahn! |
Ja, klopt, de Autobahn, ook zo´n geweldige duitse uitvinding.
|
Quote:
Zeg je verkeerd ;) zonder Ferdinand Porsche was er geen VW... hij is namelijk de bedenker van de kever.... |
Quote:
Porsche heeft de Volkswagen Kever bedacht en ontworpen naar ideen van "Onkel" Adolf, die wou een betaalbare auto voor het Duitse volk die maximaal 1000,- Reichsmark zou kosten, zodat iedere Duitser zich een auto zou kunnen permiteeren, wat je zei was dus de helft van de prille VW-historie.....aan Adolf en zijn Nazi-trawanten hebben we trouwens ook het idee van de Autobahn te danken. Maar iets anders, het begint hier nu toch tamelijk off-topic te worden, de titel van deze thread was toch "Nederland-Portugal, wees er maar niet blij mee"? :rolleyes: |
Mooie he voetbal! :giggle: :giggle: :giggle:
Ik heb niks tegen duitsers,maar kon het niet laten om zoon oranja duitse helm te kopen! Het feit is dat duitseland een fout heeft gemaakt in het verleden en nog steeds de prijs daarvan betaalt. En dat is bevoorbeeld met voetbal. |
Quote:
Als je als land drie keer wereldkampioen voetbal bent geworden, heb je toch weinig fout gedaan, dacht ik zo..... |
Ik bedoel meer in de zin van,het spotten van het verleden.;)
|
|
All times are GMT +1. The time now is 01:21. |