![]() |
Vandaag ff radiateur gedemonteerd en tussenpaneel verwijderd
(direct dumpen die verrotte rotzooi) en zou eigenlijk al het laswerk doen, ook al duurt het van 8 tot 8 maakt niet uit, maar omdat ik nog niet echt kan lassen zou een kameraad mij helpen, maar dat ging niet door vandaag. :S sorry geen fotos!! |
als je die radiateur hebt weggegooid, mag je hem wel eventjes uit de container halen en opzij leggen voor mij, dan haal ik hem maandag wel ff op :)
en welk tussenstuk heb je verwijderd? volgende keer foto`s maken, anders krijg je klappen ;) |
Die radiateur heb ik niet weggedaan die moet er uiteraard weer in...
maar dit deel heb ik eruit gehaald (voortussenpaneel) ![]() . |
Je maakt er goed werk van, dat je wat roestproblemen hebt cq had is vrij normaal voor een auto van die leeftijd, hoe zijn de achterasopnames? Bij de Golf 1, ook een 83er! kunnen die doorgeroest zijn.
|
Ja klopt, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken is nog keihard...
ik zal maar weer ff wat fotos bijknippen rene en rene :) greetz |
P.S
wie heeft er nog chromen zijlijsten voor een 3 deurs liggen ![]() heb ik nog nodig en ook de dorpellijsten... kan ze samen nieuw voor 100 euro krijgen, dus als iemand ze nog goedkoper weet ??? |
jah sorry ik blijf zo aan het posten maar schoot me nog wat binnen.
dit wordt de kleur: Vanesch Verf Vag Groep Zwart Pareleffect mettalic Alt. 3 de code weet ik niet meer uit mijn hoofd :rolleyes: ik weet het niet de originele kleur maar zo wordt ie toch echt... en btw er komen geen ats classics meer onder maar schmidt velgen. ![]() sorry ik maak het niet echt bepaald overzichtelijk ik weet het |
Quote:
Ik vind dat nog wel meevallen voor 100 euro. Ik heb zelf nog wel een setje liggen, maar die heb ik zelf nog nodig. :rolleyes: |
tja schiet ik niks mee op, maar oke 100 euro en dan heb ik ze wel nieuw.
maar als iemand nog een superaanbod heeft. altijd welkom... |
wat denken jullie,
de achterruit en zijruiten die nog geblindeerd zijn weer standaard maken?? zit er wel heel netjes op, maar denk dat et origineel mooier is... wat denken jullie ?? |
Als het plakplastic is, dan heeeeeeeel vlot eraf halen !!!!!!!!!!
|
vandaag ff het nieuwe paneel gemonteerd...
de fotos vertellen het verhaal... ook al ff mat zwart bijgespoten geen foto's :S |
Ik zie dit topic nu pas. En dacht eerst dat ik hem had gepost :confused:
Ik zie dat mijn gti 1 hier als avatar wordt gebruikt. :rolleyes: ![]() |
Quote:
Is toch een goed teken. :tongue: |
Quote:
Dat was mij ook al opgevallen Domi !!!! |
Ha das wel toevallig jah,
ik had nog geen foto van mijn eigen, dus had ik er ff een van internet afgeplukt :) maar tis ook een mooie bak |
|
Moi,
mooi werk uut Knoal! Komen steeds meer einsers in de buurt en dat is roeg! |
Dank U!!!
met 3a4 week zou ik em wel klaar wille hebben mot em natuurlijk wel ff op school showen... ja ik weet het nog steeds naar school .... :( zaterdag of maandag de volgende post... greetz |
Ben benieuwd naar de vorderingen, dit topic ga ik in de gaten te houden
succes!! |
Scheitcamera ook,
maar deze week wordt ie plaatwerk klaargemaakt, en volgende week voorbewerken.... en dan jaha spuiten!!!!!! |
ff een vraagje jongens,
ik laat het dus zwart mettallic spuiten, vinden jullie het een goed idee om er nieuwe bumpers op te zetten en deze in de kleur mee te laten spuiten?? en grill meespuiten? wat vinden jullie daarvan?? en nog een vraagje wat vinden jullie mooier deze lampen (originele): ![]() of deze: ![]() |
mijn mening:
bumpers niet meespuiten grille niet meespuiten originele achterlichten erin maar `t is jouw auto....dus wat jij mooi vind moet je doen:) |
Quote:
Helemaal met Rene eens! |
Yep, do your own thing !!!!!
Mijn mening: Heldere lampen in een Einser SUCKS BIGTIME Grtz............ LRR |
Alle plastic delen gewoon hun orginele kleur laten, zwart dus :).
En gewoon de orginele achterlichten monteren, deze zijn vele malen mooier dan die heldere dingen. En ook lekken deze niet... :). |
ja oke,
zit wat in.... nou echt mijn camera jongens ik wordt er gek van. de auto zit al in de poly en in de grondlak, ik hoop dat de camera klaar is voor ie gespoten wordt dan kunnen jullie er nog wat van zien..... |
zal ik ff bij ask langs gaan dan? dan maak ik wel ff foto`s
|
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :) |
oke dan broer.....
netjes en bedankt.... tof hor.. :) |
heeft er miss nog iemand 3 vdo meters liggen voor in me'n middenconsole??
|
Gespoten !!!!!
eindelijk maar toch... btw hij is wel heel stoffig op de foto en ik heb de spatschermen nog niet gepast die hanger en gewoon ff op... ff netjes afgekit zodat hij niet lekt..... |
ziet er weer grappig uit..........alleen dat dak he........succes met opbouwen!!
|
jah ach ja...
ik heb dat dak zo gelaten wegens financieel gebrek.... ben pas 19 en dan is het niet zo dat ik al jaren heb kunne sparen maarja nog ff en dan is ie weer op de streets |
nog 2 weekjes geduld en dan heb ik em klaar, moet nog ff wacgten op onderdelen :(
|
gaaf ding man 8) ben benieuwd hoe ie der uit ziet als ie klaar is :)
|
trouwens heeft er nog iemand een claxonknop voor mijn stuur, weet de afmeting
niet maar volgens mij is dat wel aardig standaard... ik zoek er namelijk één met volkswagen logo... als er iemand één heeft laat het weten aub stefan |
afgebouwd!
alleen moet ik nog originele achterlichten scoren, en moeten de chromen strips en koplampen met kruis nog komen. plannen die nog komen... nieuw interieur (zwart grijs gti) kofferbak netjes afwerken met boxen subwoofer en versterker.. bbs rs of ht line velgen rubbers met chromen lijsten klaprampjes chromen spiegels nieuwe bumpers in kleur mee, en met een rood accent (rand in de bumper) gti grill en spoilerlip gti blok foto's van nu |
Ziet er mooi uit :). Glimt ook al de mieter zie ik wel!
Maar ik had de achterlichten toch normaal gelaten, of ben ik dan de enigste?? |
die waren zo toen ik ze kocht,
maar gerust, er komen nog originele lampen in :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 21:12. |