![]() |
Quote:
:D |
Quote:
![]() inderdaad ... dit kun je je hond toch niet aandoen ?? |
Quote:
Moet je er dan mee???? O...f?ck nu lees ik de titel van deze thread... |
He voor een Kabouter is ze best leuk..
|
@rene; sorry, mijn mannelijke gedeelte ging weer overheersen.... :D
@de rest; ik vind d'r beter dan jorinde snol.... Vind d'r eigelijk wel knap.... |
jorinde vind ik juist heeeeeel knap en lekker en leuk...
maar smaken verschillen natuurlijk! :D |
Quote:
Wel kreeg je een bult in je broek!! of spontane haargroei! :eek: |
oh ja... en ik zou bijna vergeten dat ze ook heel kundig presenteert!! Vooral tijdens d'r grote beurt!!!
|
Quote:
Jij durft ook echt ALLES aan IEDEREEN te vragen he, Knussie?!?!??! |
Quote:
hehehehehe nee knussie (dies goed, houden we erin) dat kreeg ik niet.... :D :D |
Quote:
Kijk maar uit, straks begint ie (weer) over 3o's.... :eek: |
Quote:
Hee, wie begon er nou... |
Quote:
Ohh ja mister invisible, hahaha denk het niet. een 3o is voor mij niet weggelegt.. |
ja meneer useless, kom eens tevoorschijn, wat verberg je??
|
heren heren, waar zijn we allemaal mee bezig???
als je dan een echte gewone mooie foto van een dito meid wil hebben: ![]() |
Rico rules :D
|
inderdaad,....smaken verschillen!!
|
Quote:
<Diepe zucht>...helaas ben ik, in tegenstelling tot anderen, niet de hele dag door in staat het forum te raadplegen, waardoor mijn opmerking als mosterd na de maaltijd komt (inmiddels gaat het over mevrouw Van der Vaart, die, en dat moet ik even zeggen, zó dom is dat ze én haar VWO heeft gehaald én een welgestelde voetballer aan de haak heeft geslagen, het eerste door haar hersens, het tweede door haar tieten (vermoed ik) te gebruiken...noem het maar dom, ik vind het knap slim) Maar daar gaat het wat mij betreft nu niet over. Mij gaat het nog even over jouw reaktie van eerder deze dag. Hoe kom je er bij dat discussiëren weinig zin heeft? Niets zo zinnig als een discussie, lijkt me, juist om even aan, en daar komt ie..zelfreflectie te doen. Als jij zegt dat dat geen zin heeft omdat men toch vasthoudt aan zijn of haar eigen gelijk, dan geef ik je voor één keer gelijk..het heeft geen zin om met dergelijke mensen een discussie aan te gaan. Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker. Oja, leg mij eens uit waarom ik in vredesnaam in Spa op naar je toe moet komen? Ben je dat zo gewend, dat mensen, als er iets aan de hand is, naar jou toe moeten komen? Nou, ga maar weer gezellig terug naar de veilige warmheid van Silvie en kornuiten. |
@scumbag, je kan mijn mening niet veranderen en ik die van jou niet en dat is mijn intensie ook niet. Daarom lijkt het mij zinvol om gewoon de discussie neer te leggen, het is leuk geweest en ik heb ervan genoten. Ik respecteer jou mening als jij die van mij ook respecteert. En nee ik ben niet gewend dat mensen met problemen naar me toe komen maar we zouden er wel even over kunnen praten, een discussie onder 4 ogen is en blijft het beste, dan heb je gelijk een gezichts uitdrukking erbij en vat je of ik het niet gelijk verkeerd op....
|
Quote:
Het forum raadplegen... Jij lijkt me juist iemand die alles al (beter) weet... Maar dat vind ik nu niet een reden om het forum te gebruiken om je ongezouten mening waar niemand op zit te wachten te luchten. Lever een bijdrage, of post wat VW-gerelateert... Of post minstens iets in die geest voor je een doelloze bijdrage gaat leveren. Ja ik ben ook gek op tulpen. Maar dat even tussendoor. Vind Silvie trouwens helemaal geen domme doos, en ze ziet er nog goed uit ook... Zo raar dat niemand haar leuk vindt, maar ze toch succes op tv heeft. :D En vind wat Sabine voorstelt toch iets wat ik zelf ook wel kan waarderen... Op het forum zit "iedereen" je als irritant en vervelend te bestempelen, hebben ze allemaal op- en aanmerkingen... En die komen ze je op een meeting niet vertellen... Beetje jammer. Blijkbaar weer zown kneus erbij. |
wijze woorden van sabine
maar de schreeuw om aandacht van mevr. scumbag stoort me net als het kleinerend praten als meissie en lieve .... , wtf :confused: en wie ben jij dan wel vraag me echt af wat je probleem nou eigenlijk is. maar als je nou gewoon in de wei gaat staan grazen ipv van hier de boel op te lopen naaien, moet jij eens opletten hoeveel aandacht je krijgt. |
elke ochtend leeggezogen, en genieten in het zonnetje de hele dag... super toch? ;)
|
koeien worden 3x daags gemolken tommy .en als ik 3x daags moet presteren kreeg ik ook net zo'n zak als die koeien uiers hebben (denk je eens in 30 litere 3 x daags ) :D
heb zowel deze als de vorige topic gelezen .moet eerlijk bekennen dat scumbag niet in emotionele zin onzinnige scheld termen heeft gebruikt welke ander mede forum leden wek hebben gebruikt ,omdat men gefrustreerd is en hun testostoron het kook punt heeft bereikt .wil niet zeggen dat ik sympathie betuig voor scumbag (ken hem niet ,dus mag hem ook niet beoordelen ) maar vind een 2e gert best grappig hiero(hij reageert zoals gert ook zo goed kon op het oude vw forum) en een gezonde discussie ,ja brand maar los .elkaar lief vinden is de mode ,gelukkig is mode om er juist niet aan mee te doen . wat kri9jg je na 1000 posts????? |
Quote Scumbag:Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker.
Van wie dan wel? |
koker ??????
hmzzzzzzz ,lichtelijk lange tenen ? :D |
btw ik zit niet elke dag op dit forum ,aangezien ik niet alles kan of wil volgen (heb nog een prive leven ,met een kind en vrouw ,waar ik graag quality time aan besteed )
tevens barst ik van de klussen ,waar ik echt niet rouwig om ben . |
ah na 100 posts ben je een post hoer :D
|
Quote:
Oh ja, in dat geval ben ik er bijna ;) |
Quote:
en ik WAS topposter... totdat liever Gert Tjaap zijn aantal posts wijzigde :(:p |
LOL was niet tegen jou bedoeld Serge....heb ff ge-edit. :tongue:
|
ok 1000 dan :p
|
Quote:
zat al te krabbeloen met vinger op hoofd .............. :D |
Quote:
Heb ik een jaar of 5 geleden met m'n kever ook gehad! KLPD heeft toen m'n kentekens ingenomen :mad: en ik moest opnieuw naar de RDW voor keuring! Heb toen alleen nieuwe achterbanden gemonteerd omdat deze een beetje erg weinig profiel hadden. Bij de rdw kon ik, met een aanloopje, net aan op de rand van de smeerput komen, maar zij keurde hem wel gewoon goed en ik kreeg m'n kentekens terug! 2 Weken erna werd ik weer aangehouden en probeerde ze weer m'n kentekens in beslag te nemen. Gelukkig kon ik aantonen dat mijn kever zo was goedgekeurd (gedateerde foto's dat hij op de put stond) die voor zowel de datum als de tijd overeen kwamen met de datum op het kenteken en in de computer!!! en konden ze mij niets meer maken!!! :) :D :D |
Quote:
Ik gedraag me naar mijn leeftijd... Moet nog veel leren heh... een 2e Gert? God?? no!!! ;) Ach verstand hebben is 1 ding, maar verstandig zijn... Adrem zijn heeft niks met verstand te maken. En ik heb persoonlijk liever dat iemand gewoon tegen mij zegt dat ie me een lul vind, dan dat ie maar zit te wachten en te broeden om me ergens op te pakken door me de les te kunnen lezen. Want het eerste lucht op, en het tweede frustreert. (voor beide partijen... ;) ) Gert is niet voor niets zo kaal... ;) LOL :D En gefeli met je Postwhore status Serge! lol :D |
Quote:
Dan verschillen ook wij van mening..jij noemt het wijze woorden van Sabine, ik noem het opportunistische draaikonterij. |
Quote:
Gert is de maatstaf, dames en heren, lees zijn spitsvondigheden op vertigo69 er maar eens op na. (en geloof me, dit is niet ironisch bedoeld). |
jouw verbale vaardigheid mag dan boven de gemiddelde maatstaf liggen, dat wil logischer wijs niet zeggen dat je duidelijk bent. ;)
|
Jammer dat hij/zij die vaardigheid niet op een positieve manier gebruikt :(
|
Quote:
Ik denk dat het in dit geval toch echt ligt aan wat mensen willen lezen Just my 2 cents als medeforummer |
ho ho niet iedereen heeft een hekel aan scumbag,ik kan het alleen maar waarderen dat iemand zijn eigen mening ventileerd ipv met de rest mee te lullen bang om kommentaar te krijgen.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:54. |