![]() |
leuk bakkie..
|
Quote:
is prima..joh..alles zit er natuurlijk bij....ga je niet naar Spa?? Anders kan ik ze meenemen voor je zoniet stuur me dan een Pm dan geef ik je mijn gegevens |
Quote:
dank u...het is ook echt een bakkie! :biggrin: maar die snelle motor uit de speedster moet er nog in :biggrin: |
Quote:
Nee , kan niet dit weekend,rij jij via de a2 richting Spa??zo ja ik woon 2 minuten van de afslag Born,zo niet regelen we het zo wel. enne Djoek.........thanx for the deal:D |
Quote:
Als je in colonne naar Spa wilt rijden: vrijdag ochtend 11:00 bij de Geuselt te Maastricht verzamelen. A2 naar zuiden, 1ste verkeerslicht links, na 100 meter aan de linker kant. |
ben je nou ook hier al aan het handelen djoek
|
Quote:
kom niet over a2 ga via antwerpen pm je maandag |
Quote:
:mad: :mad: :mad: en ik vertrek zaterdag morgen pas...helemaal alleen :o |
Quote:
dit heet matsen Dakloze....heb je je spullen al klaar staan :mad: |
Quote:
zo goed ??? :biggrin: |
zo plaatje eronder is ook al een ander zicht.....
|
Kan lager hoor!!!
|
whahahaha.... ben al aan het denken joh wees niet bang :biggrin:
probleem ik kan hem op de grond leggen maar kan niet meer sturen...is dat belangrijk :confused: dus of de 8 J omruilen voor 5,5 J en de 6 J's naar achter en smart banden erop... de rek is er dan echt ver uit Hij gaat nog iets..maar niet veel...rijd nog redelijk confortabel..vin ik mijn vrouw denkt daar overigens heel anders over.... |
Quote:
Een kubel met een 1835 kun je toch wel met het gaspedaal sturen :rolleyes: |
whahhahaa....is nog altijd 880 kg hoor, maar zou't kunnen probern :biggrin:
|
je kan misschien sturen zoals in een Tank (blijf je in stijl) gewoon 1 kant je wielen blokeren hahah :wink:
Dan kan je wel je vooras nog verder laten droppen |
Heeee,jij bent sneller met je platen dan ik met m'n velgen :D :D
|
Quote:
zitten die er nu nog niet op??? :mad: :confused: |
zooo tog nog maar een paar 14 " aangeschaft...
De 7J's gaan dan naar achter///en de 8J als reserve wiel??? :biggrin: |
zo maar een gave foto(vinik :D )
|
Hey Tjoekie,
Ik heb de indruk dat het langere filmpje van Spa niet is aangekomen via de email, had em naar meer mensen gestuurt en die hadden niks gehad :( Ik zwier em wel ff op een cd, laat ik em door een collega afgeven die op klooster woont. Hij weet wie je bent ;) Greetz Ron |
Quote:
OH OH..... :D dank je wel! ;) |
zoooo velgen opnieuw gespoten en de rand gepolijst :mad: wat een honde werk zeg ! :mad: nu de 155/55/14 erop....zakkuuuh
|
looking good bro!
|
Romantische foto dude........ :D
|
Quote:
Jij doet er alles voor om de laagste te zijn... :biggrin: |
Quote:
and it ain't over yet! :biggrin: |
air ride? voor mij ook een setje aub
|
ssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttt!!!!!!!!! !!!!!! :mad:
|
oww sorry Djoek. Ik wilde je net bellen dat je airride binnen is gekomen.
Het ligt klaar voor je. Tot straks hee ouwe snoeperrr |
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :frown:
euh tot strax?...werk nie veel maar soms wel oor!! :biggrin: |
Hoe snel is onzen DJOEK ??????
Zo zit hij op het forum, en dan is hij er weer omgekomen met zijn pick-up.. Hij is dus de airride net wezen komen ophalen. Tjonge jonge.. die verandert ook met den dag |
Jij handelt ook overal in he Don.. :eek:
|
Quote:
Ja klopt. Vooral in FUN |
WHAHAHAHAA....WERELDS!! :biggrin: :biggrin:
Nog bedankt voor het in en uitladen he....... Jammer dat je hem nog op je voet liet vallen :o denk dat dat weer snbel over is hoor...en gips is zeker niet nodig :redface: |
Maar vertel nou eens Djoek.
Eventueel met foto's erbij.. |
Quote:
moet het nieuwe vw seizoen goed voor de dag komen..... :D Er zal niet meer om me gelachen worden..... :tongue: dus wacht maar af.....hehehehehe :biggrin: |
zo de vooras helemaal op z'n laagst gezet.... :mad: valt dat tegen....
Heb nog steeds 9 cm :mad: Deze week de 14" en erop en kortere schokbrekers...ja die rooie er weer terug op......zal Leon niet verslaan met zijn 4 cm zonder kas maar wil zeker in de buurt komen :biggrin: |
jajaja heb mijn banden...gelijk tussen de middag erop gezet....
|
zoek de verschillen
|
All times are GMT +1. The time now is 22:46. |