![]() |
Super gaaf allemaal!
|
gisteren bij Ruud wat besteld.
- 4 G60 wielbogen - GTI bagetten - GTI 16V logo voor de gril - dakspoiler - middenconsole - 2 zijkapjes van de voorste stoelen allemaal nieuw en origineel ;-) |
Super gave auto voor mij echt de mooiste kleur die je kan hebben om een mk2 GTI.
Koester hem zou ik zeggen echt een plaatje is het. En de wielen vind ik ook super :thumbup: |
vandaag mijn bestelde onderdelen gaan ophalen voor de MK2
- 2 nieuwe G60 spatborden - 4 nieuwe G60 verbreeders - nieuwe bagetten + gti logo's - GTI16V logo voor in de grill - nieuwe voor spoiler - 2 nieuwe zij voorruiten - nieuwe middenconsole tword ne nieuwe GTI :-) |
|
:thumbup:
|
|
KR blok ligt er terug in. volledig groot onderhoud gegeven, nieuwe carter, alle riemen vervangen,
spagetti supersprint, boite en onderblok zwart gelakt enz.. vele nieuwe onderdelen zijn toegekomen, - nieuwe ruiten en rubbers - G60 spatborden - G60 spatbordverbreeders en bagetten - 16v logo's - achteraan ruitenwisser eraf en dichtgelast. - volledige custom uitlaat van Maqracing. 11 februari beginnen we te slissen, de golf terug voorzien van een laagje Oakgreen lak. één van de dagen zouden mijn bestelde Compo's TH moeten toekomen.. heb reeds een sete 15' Zender Turbo velgen bijgekocht. ![]() deze velgen worden vermaakt naar.. Zender Turbo 17' 3 delig Centerlock ! |
Super wielen project!
|
Kijk dat zijn geen halve maatregelen.... Ziet er super uit!
|
indd erg benieuwd naar de set wielen :thumbup:
|
De compomotif th gingen niet door heb ik gelezen op een ander forum, wel jammer
|
Quote:
idd, ben al 10 weken aant wachten op de compo's TH.. gisteren krijg ik een ber dat ik nog zeker 8 weken moest wachten!! pff, ze mogen ze steken waar dat er geen daglicht is.. |
|
|
hahahaaa idd..
|
|
|
|
Super! Blijft een geweldige kleur!
|
Prachtig dit vind ik ook een erg mooie auto :thumbup:
|
vandaag de golf verder gemonteerd.. voor 90% klaar.. nog even snel nieuwe wissers besteld, schuifdak en 2dorpels moeten er nog op, een paar kleine stofjes uit polieren en grondig poetsen en klaar....
enigste wat op zicht laat wachten zijn uiteraard de wielen.. :wiggleyes: op maat gemaakte ringen duurt nu eenmaal lang.. 6 tot 8 weken.. maar Maqracing heeft duidelijk gevraagd van vaart achter te zetten, wachten is niet mijn sterkste punt :greddy: Zender Turbo, worden 3 delig gemaakt, incl centerlock. hart wordt zilvergrijs gelakt, de gaten worden zwart gelakt en zilvere boutjes komen in de zwarte gaten. vooraan 8' breed et35 met 1,75' buitenring achteraan 8' et15 met 2.25' buitenring incl oldskool moer paar foto's, natuurlijk de golf nog niet gepoetst. ![]() matte koffersticker.. ![]() wordt vervolgt.. |
|
Mooi project . Geweldige kleur , ben erg benieuwd naar de wielen
|
Goed bezig! Vooral benieuwd naar t totaalplaatje straks.
Begin al te kwijlen, eikeltjesgroen vind ik een van de betere kleuren voor n MK2! |
Hele mooie wagen!
|
Ben benieuwd.
op maat randen is vrijdag besteld, maandag op de post. 6-8 weken beetje raar. |
Quote:
idd, dan zullen ze aan uw randen onmiddellijk begonnen zijn, ofwel veel voorkomende maat !? vorige set randen 8 weken op gewacht ;-/ |
|
|
Wat een plaatje :thumbup:
|
Ik ben wel eens benieuwd naar een totaalplaatje Mario :)
|
Quote:
:goodpost: |
Quote:
nee hoor gewoon maatwerk, kan heel technisch gaan uitleggen, maar elke rand kan zo gemaakt worden, naar opgegeven specs. Zoals ik zei apart verhaal. ben we benieuwd, idee is goed :thumbup: |
|
Mooie koets, maar zit die 2.0 16V er nou wel of niet in..?
|
Volgens mij is de KR opnieuw opgebouwd en terug erin gekomen.
|
Compomotive is naar mijn weten failliet gegaan,dus ik hoop voor je dat die th's gaat lukken
|
Quote:
is overgepakt door een ander firma. daar heb ik ze besteld, ze beweren dat ze volgende week toekomen.. Micha@ idd, terug de KR blok gelegt, augustus komt deze op O platen dan turbo blokske scoren ;-) |
All times are GMT +1. The time now is 12:40. |